Olen humalassa, jutellaan!
Olen tehnyt päätöksen että humalassa en käytä facebookia. Tekee kuitenkin mieli kirjoitella ja höpötellä höpöjuttuja niin tämä av voisi olla oiva ratkaisu siihen!
Mitä teille kuuluu?
Kommentit (29)
Miten oot tähän aikaan humalassa? Tai siis alkoholin voimin juu, mutta miks? Lomalla? Meinaatko duunata muuta kun tissutella ja palstailla? Ootko ulkoillut tänään, meinaatko ulkoilla? Missä muu perheesi?
Mäkin mietin, että pitäiskö ottaa yks sidukka. Oon kyllä juonu aika paljo sidukkaa viimeaikoina, alkaa jo vähän läskittää. Mutta kun aurinko paistaa ja oisko se ny niin paha?
Luuruukukkuu, nainen olen.
Lomalla, mökillä tällä hetkellä ja mies ja kolme lasta kotona kaupungissa. Olen tavallaan hermolomalla, kaikenlaista nyt ollut elämässä tässä ja tuntunut ettei kuuppa enää kestä. Kaveri ajelee ylihuomenna tänne mökille kanssani lomailemaan ja kalsarikännäilemään. Ihan mukavaa irtiottoa arjesta. Kyllä täällä mökilla tulee ulkoiltua, tälläkin hetkellä läppäreineni pihalla ja kylmä olut kaverina. =) Voisi nurmikkoakin ajella tässä kohta.
Ap.
Kerro nyt ikä ja sukupuoli ja vähän taustatietoja muutenkin, niin voidaankin jutella. Itsekin tässä siemailen viiniä. Olin yön viihteellä, nukuin nelisen tuntia eli putken makua tässä.
Ihan kuosissa olen ja aion selvitäkin tässä, kun teini tulee illalla kotiin. Vähän tasoittavaa tässä vain.
Itse olen 45N
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:19"]
Mäkin mietin, että pitäiskö ottaa yks sidukka. Oon kyllä juonu aika paljo sidukkaa viimeaikoina, alkaa jo vähän läskittää. Mutta kun aurinko paistaa ja oisko se ny niin paha?
[/quote]
Saat luvan ottaa yhden, toista ei sitten, muuten läskittää liikaa.
Ap.
Mökillä olisi kyllä kiva käydä, voisin tulla seuraksi sinne lämmittelemään saunaa ja juomaan jonkun oluen, viron tuomisia on vielä muutama laatikko.
Miten kaukana mökkeilet?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:22"]
Kerro nyt ikä ja sukupuoli ja vähän taustatietoja muutenkin, niin voidaankin jutella. Itsekin tässä siemailen viiniä. Olin yön viihteellä, nukuin nelisen tuntia eli putken makua tässä.
Ihan kuosissa olen ja aion selvitäkin tässä, kun teini tulee illalla kotiin. Vähän tasoittavaa tässä vain.
Itse olen 45N
[/quote]
Ai ai, paha paha. No itselläkin tässä loiventavilla lähti tämä päivä rattoisasti käyntiin, huomenna kyllä pidettävä selvä päivä.
Tulikin jo taustatietoja vähän tuossa edellisessä viestissä, olen siis nainen, 32v, Helsingistä mutta tällä hetkellä mökillä Lohjalla =) Lapsia kolme, 13v, 4v ja 3v. Vartijana työskentelen, mut nyt tosiaan lomalla. Joku nyt kuitenkin tunnistaa =)
Ap.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:43"]
Liian pitkä matka tulla saunomaan.
[/quote]
No voi hitsit. Kyllä tänne saunailuseura olisi kelvannut, oho, no jaa, hyvän maun merkeissä tietenkin. Mä voisin kyllä nyt oikeasti käydä lämmittämässä saunaa =) Ja vähä päräyttää nurmikkoa lyhkäsemmäksi
Ap.
Hörppäsin itsekin juuri yhden lonkeron. Palautusjuomana treenien jälkeen :D Seuraavaksi suuntaan Kaivariin loikoilemaan.
Itsekin viinia tissuttelen, tosin huonommissa merkeissa koska mut jatettiin just.
Täällä rauhallisesti mennyt, ajattelin kohta maistella konjakkia, saako olla muille?
Ap.
Kai muistat syödä rasvaista ja hörppiä vettä samalla, ettei tule krapulaa? :)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 20:40"]Täällä rauhallisesti mennyt, ajattelin kohta maistella konjakkia, saako olla muille?
Ap.
[/quote]
Konjakit kyllä maistuisi nyt.
Turun Hessu
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 20:43"]
Koko päivänkö sä olet juonut?
[/quote]
onhan se ajellut ruohonleikkurilla ja toivottavasti saunaankin pääsi. Jokohan ap nukkuu?
Kukkuluuruu.
M vai N?