Naiset ovat jo pitkään tienneet koronan ja koronarokotteiden vaikuttavan kuukautisiin – miksi tilanteeseen herätään vasta nyt?
Salailu jatkuu..
Kommentit (80)
Ne kaikista rokoteuskovaisimmathan kiistää kaikki rokote haitat tästä koronarokotteesta niin aivopestyjä ne on ja sekaisin. Varmaan kuolin vuoteellakin vielä sanoo ettei johtunut koronarokotteesta jos tuli jotain kuolettavia vammoja.
Vierailija kirjoitti:
Koska moni olisi jättäny rokotteen ottamatta...
En olisi jättänyt rokotteita ottamatta vaikka olisi tiedotettu kuukautishäiriöistä.
Se vähättely ja ongelman kieltäminen sen sijaan aiheutti luottamuspulaa, eikä se ole helposti korjattavissa.
Vierailija kirjoitti:
jaahas rokotevastaiset taas kokoontuu.
Minusta tuo oli hyvä artikkeli eikä yhtään rokotevastainen. Luitko sinä sen? Miksi se sinusta oli rokotevastainen?
Olen itse 44 vuotias kolmesti koronarokotettu nainen enkä ole katunut yhtään rokotteiden ottamista. Päinvastoin. Toisen rokotteen jälkeen jäi parit kuukautiset välistä kokonaan. Luulin että ekat vaihdevuosioireet ovat tulleet enkä ajatellut asiaa sen suuremmin. Vasta jälkikäteen tajusin yhdistää asian rokotteeseen, mutta tietenkään en voi varmuudella tietää, oliko se syypää. Kuitenkaan vastaavaa ei aiemmin ole tapahtunut eikä sen jälkeen, eli kun menkat palautuivat, ne jatkuivat yhtä säännöllisinä kuin aiemminkin.
Ikävää on näin sairaanhoitajana kun sain rokotteesta vuotohäiriöitä. Lisää on vaan otettava.
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni kuukautiset sekaisin ihan koronainfektiosta, aikana ennen rokotteita. Onko kukaan ajatellut, että siinä viruksessa itsessään olisi jotain häiritsevää?
Luitko aloitukseen linkitetyn artikkelin? Siinähän puhuttiin myös siitä, että sairastettu korona saattaa myös aiheuttaa kuukautishäiriöitä.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää on näin sairaanhoitajana kun sain rokotteesta vuotohäiriöitä. Lisää on vaan otettava.
Ei ole pakko ottaa. Lähde töistä ja liity vapaustaistelijoihin. Tästä ei ole helppoa tietä ulos.
Ja mitähän tästä tiedemehusta seuraavaksi paljastuu.
Mulla on ollut tunne tästä. Sanoin aikuiselle tyttärelleni ettei ota kolmatta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut tunne tästä. Sanoin aikuiselle tyttärelleni ettei ota kolmatta.
Miksi puutut aikuisen lapsesi rokotusasioihin?
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa pelätä rokotusta.
Naurettavaa ottaa tarpeeton rokote kun telkkarissa käskettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä heräämistä tuossa on? Jos se vaikuttaa, niin entä sitten?
kyllä järkevän ihmisen pitäisi ottaa haitoista selvää.
miksi, miten , muuta ?
Niin. Haitoista. Mikä haitta tuo varsinaisesti on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä heräämistä tuossa on? Jos se vaikuttaa, niin entä sitten?
kyllä järkevän ihmisen pitäisi ottaa haitoista selvää.
miksi, miten , muuta ?
Niin. Haitoista. Mikä haitta tuo varsinaisesti on?
Voi olla suurikin haitta asianomaiselle tällähetkellä ja muuta vaikutusta käsitellään sitten kun on tilanne .
Vierailija kirjoitti:
todettu että ei tehoa tällähetkellä olevaan tilanteeseen .miten yleisesti ottaen sitä perustellaan?
Naiset ovat niin passiivisia. Todella passiivisia keskimäärin.
Lisää vaan piikkiä, niin kyllä se siitä. Joko teille neljäs alkaa riittämään, vai kuinka monta meinaatte ottaa?
Kolme rokotetta otettu, eikä ole ollut minkäänlaista vaikutusta kuukautiskiertoon. (:
Tämä oli yksi syy, miksi en ole ottanut piikkiä. Näitä kuulin jo ekoina kuukausina, mutta toki se mediassa kiellettiin. Kun on viimein päässyt tasapainoon kuukautistensa ja hormoniensa kanssa luonnollisin keinoin, ei todellakaan tee mieli ottaa riskiä, että kuukautiset pahenisi. Myös vaikutus hedelmällisyyteen mietityttää. Olen alle kolmekymppinen nainen
Sama täällä, koronan sairastin "ekojen joukossa" maaliskuussa 2020. Kuukautiset tuli ihan miten sattuu seuraavat puoli vuotta, vuoto oli ihan infernaalista, ja tosiaan jatkuivat monta viikkoa putkeen. Lokakuusta 2020 lähtien ollut taas normi kierto.
Rokotteiden jälkeen vastaavaa ei taasen tapahtunut!