Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ben&Jerry's -jäätelöt yms., miten syödään?

Vierailija
23.06.2015 |

Olen varmaan superuusavuton, mutta mun mielstä tollaiset Ben and Jerry's -tyyppiset jäätelöpurnukat on todella hankalia jakaa useammalle. Miten sellaisen isomman pakkauksen saisi helposti jaettu useammalle syöjälle...? Jos jättää pöydälle hetkeksi pehmenemään niin se on jo aika sula päältä, kun alta on vielä tosi kovaa. Joskus teen vaan niin, että revin sen koko pahvipakkauksen irti jäätelön päältä ja leikkaan leikkuulaudan päällä osiin.

Miksei noita herkkujäätelöitä voisi olla ihan normaalissa paketissa, sellaisessa kun on litran jäätelöitä. Saisi helposti jaettua.

Ja juu, ymmärrän, että jotkut syö tollaisen Ben and Jerry's -purnukan ihan itsekseen eikä tarvetta jakamiselle ole, mutta minusta siitä riittää kyllä hyvin kolmelle.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivuja saa helposti kun ottaa pahvin pois ja siivuttaa tai jättää pahvin paikoilleen, siivuttaa ja sitten kuorii pahvin irti. Ei sitä oikeestaan mitenkään muuten saa siististi jaettua. Kahelle menee puolittamalla pakkaus tai kahella lusikalla :)

Vierailija
22/24 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on sohvalla kolme ja jokaisella oma lusikka. Hyvin on saatu jaettua.

Terv. Äiti ja kaksi teiniä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään joko leikata terävällä veitsellä ns siivuja, sen paksusia kun haluaa. Purkki on pieni, perheelle tarvitsee min 2 (5 hlö) purkkia. Välillä leivon suuria keksejä jonka väliin saa laitettua ohuen siivun tuollaisista purkkijäätelöistä kätevästi :)

Vierailija
24/24 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae kolmen kaverin tehtaalta omalla ämpärillä