Paras suklaalevy?
Mun mielestä ehdottomasti Fazerin vaalea maitosuklaa. 😋
Kommentit (78)
Tää on paras: https://www.specialtyfood.com/products/product/32605/villars-pure-swiss…
Villars Pure Swiss Fusion. Sain tuliaisena Sveitsistä. Maitosuklaan ja tumman suklaan yhdistelmä, eli siis todella suklaista, mutta se pieni määrä maitoa taittaa kuitenkin tumman suklaan kitkeryyden. Saisikohan Suomesta jostain vastaavaa?
Maraboun uusi "Pistaasi" oli tosi tosi iso pettymys, odotin jotain samanlaista kuin muutkin pähkinäsuklaat, mutta siinä oli se karamellin maku ihan liian hallitseva ja peitti muut maut alleen, pistaasin makua maistoi vain harvakseltaan. Tavallisessa Maraboun pähkinäsuklaassa on 15% pähkinää, pistaasisuklaassa on 2% pistaasia.
Fazerin suklaa on paskaa jota suomitädit palvoo 🤣
Täältäkin ääni fazerin punaiselle eli vaalealle maitosuklaalle. Jotenkin olin vuosia sivuuttanut koko levyn ja ostin aina fazerin sinisen ennen kuin joku kerta vahingossa ostin tuon punaisen ja siitä tuli samantien lempi suklaalevyni.
Fazerin pikkupatukka sitruuna-marenkijugurtti ❤️
Minä söin Fazerin punaista, kun sininen oli mielestäni yli 10 vuoden ajan huonoa. Fazerin Sininen on ainoa elintarvike, jonka laatu on parantunut.
Eli kun Fazerin Sininen on taas hyvää, suosin sitä Punaisen sijaan. Punaisessa on kyllä hieman toffeemainen maku, jos siitä tykkää.
vierasvierailija kirjoitti:
Tony's Chocolonely, ei siksi että olisi moraalisesti "parempi" valinta vaan ihan puhtaasti makunsa takia. Kokeilkaa ihmeessä.
Lidlistä way to go-suklaalevy on aika samanmakuista kuin tämä. Lidlistä saa useita muitakin hyviä ja laadukkaita suklaita. Ei ole palmuöljyä tai muuta moskaa.
Fazerin avec ranskanpastillisuklaa😋
Sveitsiläisen Lindtin tumma suklaa kirsikoilla. Nam!
Pandan maitosuklaa. Ei palmuöljyä tai soijaa!
Mieheni oli innoissaan, kun näki TV:ssä Kinder Country -mainoksen. On kuulemma hänen lempisuklaansa ja hän on ihmetellyt, miksei sitä saa Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Missä myydään punaista Fazeria, en ole nähnyt moneen vuoteen? Vai olenko sokea :'D
Olet sokea. Joka kaupassahan sitä myydään.
Fazerin suklaa on kovin epäeettistä.
Marabou japp pennut caramel on suosikkini 😋
Fazerin salmiakkisuklaa, Taloussuklaa, Maraboun melkein mikä tahansa.