Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen itseni hirvittävän rumaksi

Vierailija
11.02.2022 |

Eikä parisuhdekaan onnistu, kun häpeän itseäni.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tämäkin ongelma: olen ite keskivertoa rumempi nainen, mutta mulla on komea mies.

Ollaan naimisissa, mutta kyllä huono itsetunto aina välillä näkyy, koska on vaikeaa välillä uskoa että mies pitää kauniina, vaikka kuinka sitä hokee.

Ja huonoina päivinä taidan kytätä useammin, vilkuileeko kauniit naiset miestäni ja katseleeko mieheni heitä...ilman laittautumista en hirveästi haluais ulos lähteä miehen kanssa liikkuessa.

Olen tämän takia ollut valmis eroamaankin, koska se rassaa itseä niin paljon. Mies ei suostu eroamaan.

Olen rasittava, tiedän...

Tee tolle heikolle itsetunnollesi ja vainoharhaisuudellesi jotain. Ahaa, valmis eroamaan, niin et voi rakastaa sitä miestäsi. Älä laittaudu ollenkaan ja opettele olemaan luonnollinen oma itsesi.

Minun mieheni tykkäsi kun lopetin meikkaamisen kokonaan ja sen sota maalausten tekemisen vaikka omasta mielestä en paljoa laittanut pakkelia. Sitten kun lopetti pakkelit niin rahaahan säästyi siinä ja ihokin on parempi kun laittaa vain kosteusvoidetta eikä tarvitse joka päivä pestä niitä pakkeleita pois. 

Meikkaamattomuus on kauniiden ja normaalin näköisten ihmisten etuoikeus. Meillä rumilla ei ole paljoa vaihtoehtoja, kun ilman meikkiä näyttää lähinnä epäsiistiltä ja ikäviä kommenttejakin saattaa tulla.

Onneksi saa käyttää maskia.

- ap

Ei voi olla totta että meikitön näyttää epäsiistiltä ja kyllä se vika sun omassa päässäsi. Minua arvosteli laiha juoppo ryppyinen ja kuivettunut nälkiintyneen näköinen ämmä baarissa että sulla on liian iso vatsa. Ja jos jokaisesta arvostelijasta alkaa loukkaantumaan niin saa loukkaantua koko ikänsä. Näitä ääneen arvosteleviä törppöjä on joka paikassa jotka näkevät itsensä peilistä täydellisinä ja sokeutuneet omalle ulkonäölleen joka on todella karsea. Sekin akka oli varmaan katsellut itseään pimeässä pelkästään juovuksissa ja otti asiakseen arvostella ylipainooni. Näitähän riittää jotka eivät ole tyytyväisiä omaan elämäänsä niin pitää julkisilla paikoilla tölviä muita. Näitä on iät ja ajat olleet ja on tulevaisuudessakin. 

Kyllä minä ainakin näytän epäsiistiltä ilman meikkiä: punaisenkirjava iho, pienet tihrusilmät jne. Ei se meikki paljoa auta, mutta olenpa sentään yrittänyt.

- ap

Vierailija
42/42 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tämäkin ongelma: olen ite keskivertoa rumempi nainen, mutta mulla on komea mies.

Ollaan naimisissa, mutta kyllä huono itsetunto aina välillä näkyy, koska on vaikeaa välillä uskoa että mies pitää kauniina, vaikka kuinka sitä hokee.

Ja huonoina päivinä taidan kytätä useammin, vilkuileeko kauniit naiset miestäni ja katseleeko mieheni heitä...ilman laittautumista en hirveästi haluais ulos lähteä miehen kanssa liikkuessa.

Olen tämän takia ollut valmis eroamaankin, koska se rassaa itseä niin paljon. Mies ei suostu eroamaan.

Olen rasittava, tiedän...

Mikä vika sinun miehessä on että jaksaa sinun jankutusta ja kyttäämistä,

Mitä jankutusta? En itseasiassa jankuta mistään. Ja mun miehessä ei ole mitään vikaa. Kaikinpuolin täydellinen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi