Tunnen itseni hirvittävän rumaksi
Kommentit (42)
Itse olen harkinnut plastiikkakirurgiaa. Se on ainoa keino päästä yli tästä rumuuden kokemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmässä. Ei ole väliä sillä millainen on ulkonäkö. Kauneimmatkin naiset löytävät ulkonäöstään vaikka mitä vikaa. Minusta esimerkiksi Sara Sieppi on aivan täydellisen kaunis.
Mitä ihmettä Siepissä näkee joku. Minusta täydellisen kaunis on Melania Trump https://fi.wikipedia.org/wiki/Melania_Trump#/media/Tiedosto:Melania_Tru…
Vierailija kirjoitti:
Itse olen harkinnut plastiikkakirurgiaa. Se on ainoa keino päästä yli tästä rumuuden kokemuksesta.
Se maksaa ja voi aiheuttaa komplikaatioita mitä pitää korjata uusilla leikkauksilla niin kierre on valmis. Moni on joutunut leikkauksien kierteeseen ja paranneltavaa löytyy koko ajan lisää. Yksi kun korjataan niin toisesta paikasta repsahtaa ja sekin pitää korjata. Koskaan ei ole tyytyväinen eikä se tuo onnea eikä menestystä ihmissuhteissa kuitenkaan.
Lopeta unelmointi parisuhteesta ja keskity asioihin, joihin ulkonäkö ei vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
On tämäkin ongelma: olen ite keskivertoa rumempi nainen, mutta mulla on komea mies.
Ollaan naimisissa, mutta kyllä huono itsetunto aina välillä näkyy, koska on vaikeaa välillä uskoa että mies pitää kauniina, vaikka kuinka sitä hokee.
Ja huonoina päivinä taidan kytätä useammin, vilkuileeko kauniit naiset miestäni ja katseleeko mieheni heitä...ilman laittautumista en hirveästi haluais ulos lähteä miehen kanssa liikkuessa.Olen tämän takia ollut valmis eroamaankin, koska se rassaa itseä niin paljon. Mies ei suostu eroamaan.
Olen rasittava, tiedän...
Mikä vika sinun miehessä on että jaksaa sinun jankutusta ja kyttäämistä,
Vierailija kirjoitti:
Tee se! Jos auttaa sinua voimaan paremmin, tee se!
Vierailija kirjoitti:
Suukon hellän painan poskelles, ja syliin suljen sinut näin
On hyvä olla kanssas lähekkäin
Sun vain , sinun omasi ain oon
Kai olla saan.
" sinun omasi "
Haista prse. Minua ei ole kukaan (mies) huomioinut, muuta kuin pilkatakseen. Tai sitten ovat ajatelleet, että rumilukselta lohkeaa helpommin -ja sitten ovat loukkaantuneet syvästi, kun en ole innostunut. Kuulemma tällä naamalla ei pitäisi valikoida. Vanhojen tanssitkin jäivät väliin, kun kukaan ei suostunut ruman friikin kanssa tanssimaan. Joskus nuorempana, kun kaveriporukalla käytiin baarissa, niin minut ohitettiin, jos joku tuli jututtamaan. En viitsi, enkä edes osaa haaveilla mistään, näin rumalla naamalla se on jo itsekästä toivoa ketään kanssaan parisuhteeseen. Ei kuulkaas lohduta yhtään tuommoinen lässytys, että kaikille on joku. EI TODELLAKAAN OLE! Me rumat naiset olemme lähinnä ongelmajätettä miesten mielestä.
Sitä on likellä enemmänkin itsensä ruoskimista ja itsensä mitätöimistä.Se sitten näkyy naamasta ,kun lakkaa saamasta ja käytöksestä.
Vierailija kirjoitti:
On tämäkin ongelma: olen ite keskivertoa rumempi nainen, mutta mulla on komea mies.
Ollaan naimisissa, mutta kyllä huono itsetunto aina välillä näkyy, koska on vaikeaa välillä uskoa että mies pitää kauniina, vaikka kuinka sitä hokee.
Ja huonoina päivinä taidan kytätä useammin, vilkuileeko kauniit naiset miestäni ja katseleeko mieheni heitä...ilman laittautumista en hirveästi haluais ulos lähteä miehen kanssa liikkuessa.Olen tämän takia ollut valmis eroamaankin, koska se rassaa itseä niin paljon. Mies ei suostu eroamaan.
Tee tolle heikolle itsetunnollesi ja vainoharhaisuudellesi jotain. Ahaa, valmis eroamaan, niin et voi rakastaa sitä miestäsi. Älä laittaudu ollenkaan ja opettele olemaan luonnollinen oma itsesi.
Minun mieheni tykkäsi kun lopetin meikkaamisen kokonaan ja sen sota maalausten tekemisen vaikka omasta mielestä en paljoa laittanut pakkelia. Sitten kun lopetti pakkelit niin rahaahan säästyi siinä ja ihokin on parempi kun laittaa vain kosteusvoidetta eikä tarvitse joka päivä pestä niitä pakkeleita pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se maksaa ja voi aiheuttaa komplikaatioita mitä pitää korjata uusilla leikkauksilla niin kierre on valmis. Moni on joutunut leikkauksien kierteeseen ja paranneltavaa löytyy koko ajan lisää. Yksi kun korjataan niin toisesta paikasta repsahtaa ja sekin pitää korjata. Koskaan ei ole tyytyväinen eikä se tuo onnea eikä menestystä ihmissuhteissa kuitenkaan.
Ei ole kyse mistään leikkauksesta vaan ei-kajoavasta toimenpiteestä, tyyliä arpien korjaus ja ihon siloitus. Pitää vielä kartoittaa eri vaihtoehtoja.
En saa mitään hyötyä siitä, että "tyydyn" tämänhetkiseen ulkonäkööni. Jo vuosikausia olen tuijotellut peilistä vikojani, ja aina ne häiritsevät yhtä paljon. Minua on myös pilkattu. Jos saisin parannettua ulkonäköäni edes vähän, oloni saattaisi parantua.
- tuo jolle vastasit
"Pitkä tukka tekee kauniista miehestä kauniimman ja rumasta pelottavamman."
Ehkä tuosta Spartalaisten periaatteesta voisi ammentaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee tolle heikolle itsetunnollesi ja vainoharhaisuudellesi jotain. Ahaa, valmis eroamaan, niin et voi rakastaa sitä miestäsi. Älä laittaudu ollenkaan ja opettele olemaan luonnollinen oma itsesi.
Minun mieheni tykkäsi kun lopetin meikkaamisen kokonaan ja sen sota maalausten tekemisen vaikka omasta mielestä en paljoa laittanut pakkelia. Sitten kun lopetti pakkelit niin rahaahan säästyi siinä ja ihokin on parempi kun laittaa vain kosteusvoidetta eikä tarvitse joka päivä pestä niitä pakkeleita pois.
Meikkaamattomuus on kauniiden ja normaalin näköisten ihmisten etuoikeus. Meillä rumilla ei ole paljoa vaihtoehtoja, kun ilman meikkiä näyttää lähinnä epäsiistiltä ja ikäviä kommenttejakin saattaa tulla.
Onneksi saa käyttää maskia.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Lopeta unelmointi parisuhteesta ja keskity asioihin, joihin ulkonäkö ei vaikuta.
Onhan se parisuhde sellainen perustarve useimmilla kuitenkin. Lisäksi ulkonäkö vaikuttaa muihinkin sosiaalisiin suhteisiin, vaikka tätä ei halutakaan myöntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikkaamattomuus on kauniiden ja normaalin näköisten ihmisten etuoikeus. Meillä rumilla ei ole paljoa vaihtoehtoja, kun ilman meikkiä näyttää lähinnä epäsiistiltä ja ikäviä kommenttejakin saattaa tulla.
Onneksi saa käyttää maskia.
- ap
Ei voi olla totta että meikitön näyttää epäsiistiltä ja kyllä se vika sun omassa päässäsi. Minua arvosteli laiha juoppo ryppyinen ja kuivettunut nälkiintyneen näköinen ämmä baarissa että sulla on liian iso vatsa. Ja jos jokaisesta arvostelijasta alkaa loukkaantumaan niin saa loukkaantua koko ikänsä. Näitä ääneen arvosteleviä törppöjä on joka paikassa jotka näkevät itsensä peilistä täydellisinä ja sokeutuneet omalle ulkonäölleen joka on todella karsea. Sekin akka oli varmaan katsellut itseään pimeässä pelkästään juovuksissa ja otti asiakseen arvostella ylipainooni. Näitähän riittää jotka eivät ole tyytyväisiä omaan elämäänsä niin pitää julkisilla paikoilla tölviä muita. Näitä on iät ja ajat olleet ja on tulevaisuudessakin.
Täällä on joku katkera joka laittaa alapeukun ihan jokaiseen kommenttiin niin siitä ei kannata välittää ja olen sen huomannut ja kuka tahansa laittaa yhtään mitään viestiä viestiä niin alapeukuttaja laittaa heti alapeukutus viestin. Ihan kaikkiin viesteihin tulee heti ala peukutus. Ei yhtään viestiä voi sanoa ettei heti tule alapeukutus.
Tämä alapeukutus voisi poistaa kokonaan sillä katkerat ihmiset laittaa sitä joka kommenttiin siis ihan positiivisiinkin kommentteihin. Laittaako ne ihan piruuttaan kun muitakaan huveja ei ole. Siis vaikka laitan mitä tahansa kommenttia niin heti tulee alapeukutus eikä se voi olla mitään normaalia ja kaikille tulee heti alapeukutus sanoi mitä tahansa.
Ihan hyvä kun me rumat emme pääse lisääntymään niin ei tule rumia lapsia jatkamaan noidankehiä. Kauniit jalostetut älykkäät varakkaat ihmiset kirmaavat pian sopusoinnussa luonnon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Itsellä ollut aina myös huono itsetunto, etenkin nuorena. Silloin tuli käytyä baareissa (koska muutkin) ja oikein korostui, että en kiinnosta ketään miehiä. Kavereita iskettiin minkä kerettiin, itse jäin _aina_ seinäruusuksi.
Löysin sittemmin puolison, sain lapsia. Nyt nelikymppisenä ulkonäköasiat ei enää niin paina, muut asiat ratkaisee enemmän. Välillä oma ikävä ulkonäkö toki harmittaa edelleen, toisaalta olen varmasti oppinut hyväksymään itseni, on mussa paljon hyviäkin puolia.
Tsemppiä sinulle! Ehkä vanha mantra mutta meissä kaikissa on jotain kaunista. Eikä se ulkonäkö ole kuitenkaan pääasia, kivalla luonteella kompensoi paljon.
Niin tosiaan, rumalla pitää olla kiva luonne että kelpaa. Mutta mitäpä jos ei ole? Kauniin ei tarvitse jalostaa luonnettaan ja persoonaansa kuten ruman tullakseen hyväksytyksi.
Minä en ainakaan jaksa sellaista tyyppiä joka on ns. kaunis ulkoisesti, mutta sisältä aivan mätä persoona.
Minäkin olen kipuillut ulkonäköni kanssa vaikka olen siitä kehujakin saanut. Sitä on vaan niin itsekriittinen ja kiinnittää huomiota vikoihin. Tämä korostuu erityisesti silloin kun peilistä katsoo väsynyt nainen mustine silmänalusineen ja harmaine kasvoineen. Tuolloin mietin että ei kukaan tällaista voi haluta.
Vahva samaistuminen. "Nuorempana" sain paljon kuulla olevani ruma ja muuta kuittailua siitä miten en ulkonäköni vuoksi kelpaa kellekään. Tottahan se kai olikin. Nykyään olen mielestäni paremman näköinen kuin ennen, mutta en mikään komistus kuitenkaan ole, ehkä nippanappa keskivertomiehen näköinen. Siltikin pidän itseäni epähaluttavan näköisenä. Ehkä olen liian kriittinen ulkonäköäni kohtaan, mutta eipähän ole tarvinnut naisia hätistellä kimpustani poiskaan tai nostella syytteitä ahdistelusta.
Terveisin Naispelko28
Onhan niitä vahvuuksia. Siltikin joudun elämään tässä maailmassa, jossa ulkonäkö määrittää ihmisen kohtaloa hyvin paljon. Tästä on tutkimuksia: kauniit ansaitsevat keskimäärin enemmän, kaunis ihminen nähdään älykkäämpänä, taitavampana ja miellyttävämpänä kuin ruma, kauniisiin suhtaudutaan paremmin jne.
- ap