Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen itseni hirvittävän rumaksi

Vierailija
11.02.2022 |

Eikä parisuhdekaan onnistu, kun häpeän itseäni.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös. Tämmöset rumilukset pitäis kieltää lailla! Tai vaikka että rumilla ois omat ulkonaliikkumis aikansa pimeän tullen, ettei ne aiheuta yökötystä kauniille normaaleille ihmisille.

Vierailija
2/42 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto, itsetunto...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsetunto, itsetunto...

Mistä sitä saa? On vähän vaikea repiä mistään itsetuntoa ulkonäön suhteen, kun nuorena sain kuulla niin paljon haukkumista.

- ap

Vierailija
4/42 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Itsellä ollut aina myös huono itsetunto, etenkin nuorena. Silloin tuli käytyä baareissa (koska muutkin) ja oikein korostui, että en kiinnosta ketään miehiä. Kavereita iskettiin minkä kerettiin, itse jäin _aina_ seinäruusuksi.

Löysin sittemmin puolison, sain lapsia. Nyt nelikymppisenä ulkonäköasiat ei enää niin paina, muut asiat ratkaisee enemmän. Välillä oma ikävä ulkonäkö toki harmittaa edelleen, toisaalta olen varmasti oppinut hyväksymään itseni, on mussa paljon hyviäkin puolia.

Tsemppiä sinulle! Ehkä vanha mantra mutta meissä kaikissa on jotain kaunista. Eikä se ulkonäkö ole kuitenkaan pääasia, kivalla luonteella kompensoi paljon.

Vierailija
5/42 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se se vasta ihmisiä ärsyttääkin jos rumiluksella on hyvä itsetunto ja jos rumilus pitää itseään vertaisena kauniiden kanssa ja käyttäytyy sen mukaisesti.

Vierailija
6/42 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Itsellä ollut aina myös huono itsetunto, etenkin nuorena. Silloin tuli käytyä baareissa (koska muutkin) ja oikein korostui, että en kiinnosta ketään miehiä. Kavereita iskettiin minkä kerettiin, itse jäin _aina_ seinäruusuksi.

Löysin sittemmin puolison, sain lapsia. Nyt nelikymppisenä ulkonäköasiat ei enää niin paina, muut asiat ratkaisee enemmän. Välillä oma ikävä ulkonäkö toki harmittaa edelleen, toisaalta olen varmasti oppinut hyväksymään itseni, on mussa paljon hyviäkin puolia.

Tsemppiä sinulle! Ehkä vanha mantra mutta meissä kaikissa on jotain kaunista. Eikä se ulkonäkö ole kuitenkaan pääasia, kivalla luonteella kompensoi paljon.

Niin tosiaan, rumalla pitää olla kiva luonne että kelpaa. Mutta mitäpä jos ei ole? Kauniin ei tarvitse jalostaa luonnettaan ja persoonaansa kuten ruman tullakseen hyväksytyksi.

Vierailija
7/42 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on kauniita ja komeita ja hyvännäköisiä. söpöjä. aletaan tykätä itsestämme niin on helpompi tykätä toisistakin. toivotan ihanalle ap:lle paljon tsemppia, ongelma on siinä että sua on haukuttu ja saatu uskomaan jotain itsestäsi mitä et ole eli ruma.

Kiusaajasi ovat niitä rumia vaikka olisivat miss universumeja tms.

Sinä olet ihana <3

Vierailija
8/42 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suukon hellän painan poskelles, ja syliin suljen sinut näin

On hyvä olla kanssas lähekkäin

Sun vain , sinun omasi ain oon

Kai olla saan.

" sinun omasi "

Vierailija
9/42 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmässä. Ei ole väliä sillä millainen on ulkonäkö. Kauneimmatkin naiset löytävät ulkonäöstään vaikka mitä vikaa. Minusta esimerkiksi Sara Sieppi on aivan täydellisen kaunis.

Vierailija
10/42 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ruma, niin vahvuutesi ei ole silloin kauneus vaan jokin muu. Kauneus vahvuutena on muuten pitemmän päälle vähän huono vahvuus, koska se katoaa lopulta jokaiselta.

Vierailija
11/42 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisit ruma, voit olla silti seksikäs, kiihottava, naisellinen, elegantti, yms.

Vierailija
12/42 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se naama haittaa kun paukuttaa takaapäin ja jos sattuu saamaan vielä riemurusinaakin nin vot

Vierailija
13/42 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tosiaan, rumalla pitää olla kiva luonne että kelpaa. Mutta mitäpä jos ei ole? Kauniin ei tarvitse jalostaa luonnettaan ja persoonaansa kuten ruman tullakseen hyväksytyksi.

Tämä...

Vierailija
14/42 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut rumaa ihmistä, en usko että sinäkään olet

Vierailija
15/42 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus on katsojan silmässä. Ei ole väliä sillä millainen on ulkonäkö. Kauneimmatkin naiset löytävät ulkonäöstään vaikka mitä vikaa. Minusta esimerkiksi Sara Sieppi on aivan täydellisen kaunis.

Susta entinen miss Suomi on kaunis? Voi hellanlettas!

Vierailija
16/42 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan jokaisen pitää olla kiva. Kauniita ja ilkeitä ihmisiä inhotaan paljon. 

Mutta olen mäkin ruma ja kompensoin sitä olemalla tosi kiva ;)

Vierailija
17/42 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että rakasta ihmisiä, jotka eivät ole ulkoisesti millään mittarilla kauniita, mutta käyttäytyvät aidosti ja ystävällisesti sekä terveellä tavalla itsevarmasti. Ehkä tämä tulee siitä, että tajuan, että toisinkin voisi olla (ja usein onkin). En tietenkään vihaa myöskään rumia, joilla ei ole itsetuntoa. Ei teitä kaikki vihaa. Pinnalliset ihmiset kyllä juu, ei sitä käy  kieltäminen. Tämä palsta on hyvä esimerkki siitä, että kaikenlaisia mahtuu mukaan. 

Vierailija
18/42 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin olen miettinyt. Kaunis ihminen on hyvä ihminen, jos noudattaa normaaleja käytöstapoja. Sen sijaan ruman pitäisi olla oikein superkiva kelvatakseen. Kaunis ihminen on "valmis" ihminen eikä joudu kompensoimaan mitään, sen sijaan ruman käsketään "kehittää luonnetta".

Vierailija
19/42 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisit ruma, voit olla silti seksikäs, kiihottava, naisellinen, elegantti, yms.

Eipä ole minulta onnistunut mikään noista. No, eksän mielestä olin kai kiihottava (pimeässä).

- ap

Vierailija
20/42 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämäkin ongelma: olen ite keskivertoa rumempi nainen, mutta mulla on komea mies.

Ollaan naimisissa, mutta kyllä huono itsetunto aina välillä näkyy, koska on vaikeaa välillä uskoa että mies pitää kauniina, vaikka kuinka sitä hokee.

Ja huonoina päivinä taidan kytätä useammin, vilkuileeko kauniit naiset miestäni ja katseleeko mieheni heitä...ilman laittautumista en hirveästi haluais ulos lähteä miehen kanssa liikkuessa.

Olen tämän takia ollut valmis eroamaankin, koska se rassaa itseä niin paljon. Mies ei suostu eroamaan.

Olen rasittava, tiedän...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan