Mies huutelee keittiöstä onko tiskikoneessa puhtaat vai likaiset astiat
Aivan sairaan raivostuttavaa.
Aikuinen ihminen ei muka avonaisen tiskikoneen ääressä erota ovatko astiat puhtaita vai likaisia. Toisessa huoneessa olevan puolison pitäisi antaa vastaus puusilmälle. Sitten suututaan, kun kehotan ottamaan selvää.
Onko väärin odottaa, että aikuinen kykenisi selvittämään tällaisen asian itse?
Kommentit (37)
Meillä sama. Vastaan siihen: "Etsä oikeesti tiedä? Ihan oikeasti?" No, aina hän on sitten vastauksen itse keksinyt lopulta.
Samaa sarjaa on: "Eikö meillä ole leipää/ketsuppia/makkaraa?" Tämä kysytään, ennen kuin on edes katsottu itse, onko sitä vai ei.
🙄🤦♀️
Itsekin olen ottanut tiskiä koneesta käyttöön ja vasta sitten huomannut, etä näiden täytyy olla pesemättömiä!
T:Toinen viruttelija.
Juu. Meillä mies perusteli ettei tyhjennä pyykinpesukonetta koska ei voi tietää onko koneessa puhtaat vai likaiset vaatteet.
Viruttelu on turhaa. Miksi teette sitä?
Vierailija kirjoitti:
Juu. Meillä mies perusteli ettei tyhjennä pyykinpesukonetta koska ei voi tietää onko koneessa puhtaat vai likaiset vaatteet.
Onko teillä kuivaava kone vai tyhmä mies?
Vierailija kirjoitti:
Minä keksin tähän ratkaisun, koska meilläkin oli samanlainen "En mä tiijä D;". Jos luukku on kiinni ja pyykkiä koneessa ovat ne pestyjä --> laita kuivumaan
Jos luukku on auki mutta kone ei ole täynnä --> likaisia, odottaa lisää
Jos luukku on auki, mutta tyhjä --> täytä se ja laita pesemään.
Näillä ohjeilla mieskin sitten on pärjännyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä kuivaava kone vai tyhmä mies?
Jälkimmäinen.
Miehet on saamattomia. Aina täytyy olla palvelemassa, hyvä kun p*rseen pyyhkii ite.
Vierailija kirjoitti:
Syystä että kone täyttyy hitaasti ja tiskit jää kuivumaan.
Ja mikä ihmeen tiskikonevahti nainen muka on? Ei voi aina muistaa, kummat siellä on, likaiset vai puhtaat, mutta kyllä se katsomalla pitäisi selvitä sille koneen vieressä olevalle henkilölle.
Isä joskus kyseli jääkaapin edessä että onko jääkaapissa ruokaa? avaa jääkaapin oven siinä parin metrin päässä ja katsoo.
Mä ratkaisin ongelman laminoimalla lapun, jossa toisella puolella lukee "likaisia" ja toisella "puhtaita". Magneetilla kiinni tiskasi luukkuun, käännetään tarvittaessa.
Jep, nepsyperhe.
Eikö teillä hajusta sitä erota? Vai onko uusissa koneissa nykyään imuri joka imee hajut pois? Tä?
Minullakin oli paska ukko. Ei ole enää.
Vierailija kirjoitti:
Koneen täyttymiseen menee viikko, joten tiskit alkavat haista.
Mulle mies lähetti joskus viestejä töihin, että "Onko koneessa puhtaat?", "onko vaatteet pesty, onko kuivurissa mitään..", "Onko ruokaa, onko elintarviketta x." Vaikka hän siis olisi ollut kotona ja voinut vallan hyvin katsoa koneesta/kaapista/luukusta/you-name-it. Ei kun piti laittaa viestiä ihankun minä olisin työn lomassa kerennyt vastata.
Jos en vastannut ja esim. Kauppalistasta oli kysyttävää ja kävi kaupassa niin ei ostanut sitten sitä tuotetta vaikka olisi tosiaan ollut a, varaa ja b, menekkiä.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin oli paska ukko. Ei ole enää.
Kummallista miten se on aina ukko syypää. Tämähän on palstan vakiototuus.
Mä en ainakaan lähde tuohon magneettihumppaan. Mitäs sitten, kun magneetti onkin unohtunut väärään asentoon, ja pestään juuri pestyjä tiskejä taas uudestaan tai valmistetaan ja syödään ruokaa likaisista astioista "kun magneetti sanoi niin"... Sitten se onkin sen magneetin laittajan syy, eikä sen, joka ei käytä silmiään.
Sanot jotain näsäviisasta takas ni se latoo kaappiin ne likaiset
No minun tiskikoneessa on läppä jossa lukee likaiset ja käännettäessä puhtaat. Ei ole niin helppoa nähdä, katsos kun itsekin virutan tiskit ,joten ei aina ole mitään likaraitoja tai muuta.