Apua menkkalaskentaan, koska pitäisi alkaa noin?
Pitkään oli kierukka ja nyt syönyt vähän aikaa pillereitä, välissä oli muutto vappuna, (tai siinä vapun tienoilla kesti pari päivää) enkä kuollaksenikaan nyt muista oliko mulla menkat viime kuussa. Muistan kyllä kun siivosin uudesta asunnosta vessan roskiksen ja siellä oli pari sidettä, mutten yhtään että milloin.
Tarkistin viesteistä että ainakin 21.4.2015 mulla on ollut menkat, todennäköisesti alkupäiviä.
Kai ne periaatteessa on voineet jatkua muuttoon saakka (koska aloitettiin 2 pv ennen vappua) ja siteet olla näin kaukaiselta ajalta :O
Toukokuuta en muista ollenkaan.
Kesäkuussa ei vielä ole ollut.
Menkkakuningattaret, koska mun kesäkuun menkat olis arviolta pitäneet olla jos kuvitellaan että 21.4 alkoi yhdet, toukokuussa olisi olleet toiset, joita en nyt vaan ehkä muuttokiireen vuoksi muista?
Kesäkuuta vähän vielä jäljellä, että vieläköhän ne sieltä lörähtää kuitenkin.
Kommentit (6)
Onko sulla älypuhelin? Osta joku menkkasovellus ja alat merkata siihen alkupäivät. Mä käytän iPeriodia ja oon ollu tyytyväinen. Sen saa varottamaan menkoista etukäteen ja sinne voi hifistelyä halutessaan kirjata ylös päivän mielialat ha valkovuodon koostumukset.
Stressin takia saattaa viikonkin olla myöhässä. Jos ei kuun vaihteeseen mennessä kuulu, tee testi tai mee lääkäriin.
Kannattaa oikeasti käyttää menkkasovelluksia. Ne on niin käteviä.
Jos on ns minipillereitä (vain keltarauhashormonijohdannaisia, ei estrogeenia) mitä nyt syöt, on mahdollista, että menkkoja ei kuulu ei näy. Tai alkaa tiputella pitkään, mutta ei kunnon vuotoja. Ja jossain vaiheessa ei sitäkään vähää.
Mutta jos on e-pillerit, niin niissähän pidetään se viikon vuototauko. Mutta näin ei varmaankaan ole sinun kohdalla, koska tietäisit silloun issä mennään.
Oletus siis, että sulla minit. Tee nyt sitten varmuuden vuoksi raskaustesti ja jatka pillereiden käyttöä, jos muuten sopivat.
4.7.2026