Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei jessus mutta tympii tämä työ

Vierailija
23.06.2015 |

Tietokoneen ääressä istumista aamusta iltaan. HIljaisia päiviä jolloin surffaan av-palstalla. Välillä kiirettä jolloin huonossa asennossa häärään ja saan niskani jo päivän aikana kamalaan jumiin. Mitään älyllistä virikettä tämä työ ei tuo. Vain kuukausipalkan ja pienen sellaisen.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä oonkabs bored out. Vuoro 12-14h josta vaan hengaan noin 10h :D asennoinnun tähän et aika aikaansa kutakin ja hyvää vastapainoa edelliseen paikkaan... Mut joskus on kyl vähän aika pitkää. Mä luen lehtiä, kirjoja jne. Juon kahvia, lakkaan kynsiä ym. Ylt tietty nukun. Mut tästä maksetaan ( ja aika hyvin). Kyl tän kestää, nyt täytyy taas syyä et jaksaa... T. Bored out

Vierailija
22/22 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 10:35"]

Ei vittu... Aika moni kuule tulis helvetin onnellisena tohon sun työhön. Menet vaikka salille ennen töitä ni johan jaksaa helvetti soikoon. T. Kesätyösiivooja joka haaveilee toimistotyöstä! Ongelma sulla on päässäs jos et muuta keksi kuin av palstan. Teet vaikka venyttelyä, kyykkyjä, hypi haarahyppyjä. Vituttaa tommoset läskit toimisto rotat jotka valittaa kun on mukava siisti sisätyö.

[/quote]

kai työ voi joskus tympiä ilman että siitä tarvitsee tuollaista haloota sunkaan nostaa? Olen normaalipainoinen, liikun salilla iltaisin ja kävelen 10km. Teen taukojumppaakin mutta silti hartiat jumissa ja joskus tympeys iskee. Ehkä osaan tämän työni jo liian hyvin. Alan tutkia verkko-opintoja nyt kun on aikaa tässä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi