Ihmetyttää suomalaisten naisten ulkonäön arvostelu
Katukuvassa näkyy paljon enemmän kauniita naisia kuin komeita miehiä, ihan nuorista lähtien. Mikä on kyllä sääli! Edes kesällä ei juuri ole silmänruokaa.
N26
Kommentit (11)
Totta. Mutta naiset ainakin haukkuu toisiaan kateuden takia, jos on vähänkin kaunis nainen niin siitä keksitään kyllä joku vika miksi se ei ole kaunis. Joko on liian lyhyt tai liian pitkä, liian lihava tai liian laiha, liian pienet tai liian isot rinnat, liian leveä tai liian kapea takapuoli, liian paksut reidet tai liian tikkujalat, meikkipelle tai ällöttävän meikitön...listaa voisi jatkaa loputtomiin...
No kyllä sitä itsekin kateuteen sortuu. Mutta omaan silmään niitä kauniita osuu päivittäin, komeita miehiä harvakseltaan. Tai ehkä huonon itsetunnon takia seuraan naisia enemmän ja vertaan itseeni. Miesten suhteen olen varsin kranttu.
Ap
Kyllä minä melkein keski-ikäinen nainen bongaan paljon viehättäviä miehiä, etenkin nuoria miehiä, katukuvasta. :) Silmänruokaa riittää, kiitos nam.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 05:29"]Helsingissä näkee hyvää. t.N25
[/quote]
Ja Mansessa
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 05:32"]
Kyllä minä melkein keski-ikäinen nainen bongaan paljon viehättäviä miehiä, etenkin nuoria miehiä, katukuvasta. :) Silmänruokaa riittää, kiitos nam.
[/quote] SIKA
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 06:15"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 05:32"]
[/quote] SIKA
[/quote]
Siaksi en itseäni tunnusta. :) Olen namutäti. Tiirailen kohteliaan salakavalasti, en röyhkeästi.
Kyllä ne komeat miehetkin yleensä ovat muita kuin suomalaisia.
Kyllä täytyy sanoa, että aika vähissä on silmänruoka miehillekin. Läskejä persjalkaisia pottunokkia joilla luihut polkkatukat. Ei paljoa auta avonainen toppi kun muodot on reisissä eikä tisseissä.
Ehkä minä olen vain tottunut liian hyvään .
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 08:58"]
Kyllä täytyy sanoa, että aika vähissä on silmänruoka miehillekin. Läskejä persjalkaisia pottunokkia joilla luihut polkkatukat. Ei paljoa auta avonainen toppi kun muodot on reisissä eikä tisseissä.
Ehkä minä olen vain tottunut liian hyvään .
[/quote]
Juu, hyväile sinä vaan pinkeitä muovipalloja ja pujota sormesi hiuslisäkkeiden läpi. Toivottavasti et saa naarmuja terävistä akryylikynsistä, tai tukehdu putoileviin tekoripsiin hekumasi huipulla ;D
No näin on. Paitsi en jaksa lähteä kuitenkaan haukkumaan, kyllä niitä miellyttäviä miehiäkin sen verran on.