Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naapurisi tehnyt sinusta turhaa valitusta?

Vierailija
11.02.2022 |

Asumme rivitalossa ja uusi naapuri on tehnyt valituksen, että meillä on ollut bileet aamu 7 asti. Tämä ei pidä paikkaansa ja onneksi pystyimme todistamaan asian. Olimme töissä ja olemme samassa työpaikassa miehen kanssa. Naapuri on muuttanut vasta vuoden vaihteessa emmekä tunne häntä, nähnyt toki ja moikattukin. Tämän valituksen jälkeen tunnen vain suurta vihaa naapuria kohtaan. Toisella puolella asuva naapuri järkyttyi kun kuuli asiasta. Hän sanoi että tuollainen kusipää akka pitää saada täältä pois. Hän myös lupasi tarvittaessa todistaa, että emme ole koskaan pitänyt mitään bileitä. Ihmetyttää uuden naapurin motiivi keksiä tällaista. Vanhalla naapurilla oli teorioita, jotka liittyivät kateuteen. En itse käsitä. En myöskään usko erehdykseen, koska kyseessä on rivitalo. Onko teillä käynyt vastaavaa ja minkälaiset välit naapuriin on nykyisin, mitä teitte valituksen jälkeen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä marssisin naapurin ovelle tiukkana ja kysyisin mikä homman nimi. Näin olen joutunut tekeenkin yhden turhan valittajan kanssa.

Vierailija
2/4 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama mikä äänilähde, aamu seitsemään asti. siinä menee päivä pilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, koirani kuulemma haukkui yötä päivää. Muuten hyvä, mutta koira oli ollut siinä vaiheessa kuolleena vuoden päivät.

Vierailija
4/4 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku naapureista teki valituksen että ruokin lintuja talvella ja sain siitä varoituksen. Taloyhtiön luuseripuheenjohtaja ei suostunut kertomaan kuka se oli jotta olisin päässyt vähän kyselemään lisää. Kyrpii asia niin vietävästi vieläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi