Miltä Burger Kingin ruoka maistuu?
Tyhmä kysymys tiedän. Mutta kuvailkaa miltä ne pihvit maistuu kun on grillattu avotulella
Kommentit (32)
Minua ärsyttää se, ettei ole paikkaa pestä käsiä ennen ruokailua. Ja dipit ja ranut ei ole niin hyviä kun mäkissä. Muuten kyllä tykkään.
Raikkaampaa kuin mäkki tai hese, mutta ihan perus pikaruokaa.
Little grilled chicken on suosikkini, kannattaa kokeilla!
Perus roskaruokaa! Ranskalaiset ovat hieman paksumpia kuin missään muualla (Mc & Hese). Hinta on hieman kalliimpi. Mielipide kysymys, että tykkääkö vai ei :)
Little grilled chicken on ihanaa, paitsi sitä paloöljyn näköistä barbecue-soosia voisi olla astetta vähemmän.
Olen kaksi kertaa syönyt ja kummallakin kerralla hampurilaisen osa ja varsinkin juusto ovat olleet JÄISIÄ. No, kolmatta kertaa ei tule. Mikä siinä on että niitä ei voi lämmittää kunnolla?
Mä en oo tiennyt, että juomaa saa hakea lisää. Onko tosiaan näin?
Jos verrataan euron hampurilaista ("lasten hamppari", ilman juustoa) niin burger king voittaa 6-0. Mäkkärin pihvi maistuu siltä kuin olisi tehty mikrossa, bk:ssa on oikea grillin maku. Mäkkärissä välissä on sitä sipulia, joka varmaan tulee pakasteesta, bk:ssa ei. Muuten on sama ketsuppi, sinappi ja suolakurkut. Mäkkärissä tosin välissä on yksi suolakurkku, bk:ssa kaksi. Ei se ero ehkä ole niin suuri jos verrataan vaikka big macia ja big kingiä, mutta näissä yksinkertaisissa jutuissa sen eron huomaa. Ja BK on vaan parempi :p sipulikin on oikeita renkaita eikä pakastesilppua.
kertoo varmaan jotain, että en yleensä pidä sipulista, mutta mäkkärissä se ei mua haittaa kun ei se maistu sipulilta...
ideaali yhdistelmä olisi BK hamppari + mäkkärin ranet + hesen kastikkeet:D käyn nykyään silti aina vain bk:ssa, silloin tällöin Hesessä. Mäkkäristä on niin monta kertaa saanut ällöttävän lötköhampparin että enää en mene.
Varmasti parempaa kuin Hesen majoneesissa uitetut, mutta eihän pikaruoka suuresti pikaruoasta eroa, ihan sama miten pihvinsä paistavat. Suomessa en ole kokeillut, mutta ulkomailla on ollut ihan ok tai hieman parempi kuin muut vaihtoehdot. Macin pihvit on aina olleet mauttomia ja surkeita, sille tasolle putoaa tuskin mikään muu firma Suomessa. BK olisi valintani, jos syöttölät olisivat vierekkäin automatkan varrella eikä olisi aikaa etsiä muutakaan ruokapaikkaa.
Hampurilaiset on aina ihan kylmiä.
Kaikki hampparit maistuu samalta grilliaromilta, peittää kaikki maut mun mielestä. Muut pikaraflat parempia
"Meidän bk:ssa kysytään millä nimellä tulee ja sitten huudetaan sillä annetulla nimellä, ei aterian nimellä."
Meillä Lähi-Itäkeskuksessa huudetaan aterian nimellä. Osaatko arvata miksi?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 13:06"]Maistui ihan savulta se minkä söin, mikä se nyt onkaan se niiden hittituote. En mene toista kertaa.
[/quote]
Sehän on juurikin parasta, se grilliaromi. Minä tilaan burger kingeistä aina sellaisen burgerin, jossa on tuo savun maku. Muuten en siellä edes kävisi.