Kuinka kranttu olet vastakkaisen sukupuolen ulkonäön suhteen?
Kuinka moni Suomi24 treffien(rekisteröitymättömät käyttjätkin näkee profiilikuvan) ikäsi -/+ 5 vuotta-ikäisestä viimeksi kirjautuneesta 100 vastakkaista sukupuolta olevasta henkilöstä miellyttää silmääsi sen verran, että voisit lähteä treffeille?
Homoseksuaalit tietenkin arvioivat oman sukupuolensa.
Kommentit (35)
Jos ei päässä liiku hirveästi, niin kauhean tärkeähän se on, vaikka olisi vielä kuinka mukava. Sitten jos on fiksu, niin merkitys tippuu dramaattisesti. Näin miehenä kuitenkin kumpikin kelpaa vallan mainiosti, vaikka tietysti yhdistelmä on paras.
29/100, osa kuvista niin huonolaatuisia/epämääräisin, että niistä ei voinut sanoa juuta eikä jaata.
Ei yhtään :/
En pysty sanomaan valokuvan perusteella kuka on kiinnostava.
Tais olla 4 :D No myönnetään, ei iske se perus suomiduunarilook
2/100 joita voisi _harkita_ ja lisäksi toisella oli aurinkolasit päässä, joten huono kuva. Ei yllättänyt sillä tiedän olevani erittäin kranttu.
Pitää nostaa tämä, onpas täällä ronkeleita pelkän ulkonäön suhteen.
Itelläni 12/20 pikkukuvista, Uusimaalta.
-M38 jolle löytyy seuraa offlineistakin, en siis kuitenkaan epätoivoinen kenen tahansa perässä juokseva.
Ei niinkään kasvonpiirteet, mutta usein vain voi lukea kuvan perusteella henkilön koulutustaustasta, älykkyydestä, asenteesta sukupuolirooleihin...
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:51"]
Ei niinkään kasvonpiirteet, mutta usein vain voi lukea kuvan perusteella henkilön koulutustaustasta, älykkyydestä, asenteesta sukupuolirooleihin...
[/quote]
Elämäntavat unohtui mainita. Kalja+makkara+valmisruoka, näkyy yleensä naamasta.
Kunhan on sellainen ulkoilutettavan näköinen ukko niin kelpaa minulle
N51
Varmaan joku 95/100 lähtisin. Mun mielestä oli tosi kivannäköisiä miehiä. Mä tuomitsen sitten mieluummin sen koko olemuksen ja käytöksen perusteella, toteutan tätä myös IRL.
Mutta joo, ehkä palstastandardin mukaan mun naamalla ei noita kuumimpia edes saisi, joten ehkä vähän puolueellinen vastaus, ainakin empaattinen. :D
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:53"]
Kunhan on sellainen ulkoilutettavan näköinen ukko niin kelpaa minulle N51
[/quote]
Eli minkälainen? Pitkät raajat niin liikkuu sulavasti?
25 voisin klikata ja lukea esittelytekstin
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 00:14"]
29/100, osa kuvista niin huonolaatuisia/epämääräisin, että niistä ei voinut sanoa juuta eikä jaata.
[/quote]
Oma vastaukseni noin kuukauden takaa. Nyt sain tulokseksi 30/100 ja jälleen oli muutama hyvin epämääräinen kuva joukossa.
mies 35
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:50"]20/100 noista pikkukuvista tihrusteltuna. Tarttee varmaan muuttaa Etelä-Suomeen joko pk-seudulle tai Pirkanmaan suuntaan, koska siellä päin näytti olevan vähemmän näitä ylipainoisia leijonakoru + lippis -äijiä.
[/quote]
Naisista 39/100