Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen riskiryhmäläinen rokottamaton ja koronassa.

Vierailija
11.02.2022 |

Uskomattoman helppo on ollut. Pari päivää kuumetta ja päänsärkyä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukut?

Vierailija
2/22 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

So?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuu kuukauden päästä kertoo.

Vierailija
4/22 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös. Mulla on aamupäivisin huonompi olo, mutta kun ottaa panadolia ja käyttää nenäsumutetta niin pärjää. Maku ja hajuaisti on mennyt. Joskus on yskänpuuskia.

Vierailija
5/22 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä? Halutsä jonku mitalin? Ole hyvä 🎖

Vierailija
6/22 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs sitten ap, luuletko olevasi ainoa?

Olet hölmö trollailija ja pelleilee vakavilla asioilla.

Nyt suljet sen ruman leipäläpesi eli turpasi!

Vierailija
7/22 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, osa rokotetuista ei tykkää, kun ilman rokotetta sairastaa lievänä

Itse sairastin Deltan kotona, pari päivää väsytti. Tauti varmistettiin labrassa. Edelleenkään en tule koronapiikkiä ottamaan.

Vierailija
8/22 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tää onkin omicron. The Original Covid-19 oli kova juttu.j

Vierailija
9/22 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen riskiryhmäläinen, rokottamaton ja nyt koronasta toipunut. Muutaman päivän kesti. Päänsärkyä yhtenä, oksetus toisena, lihassärkyä kolmantena. Kuumetta ei kertaakaan. Yskää ei tullut, hajuaisti hieman heikkeni, mutta ei kokonaan onneksi. Tämä on vissiin omikron, kun näin lievät oireet on.

Vierailija
10/22 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Onneksi et saanut noita ärhäkämpiä variantteja ja onneksi sinulla on koronan kestävä perimä. Kaikilla ei ole. Minua v#&#taa vähättely, koska itseltä on kuollut nuori ystävä koronaan. Lapsen yksi kaveri on long-covidissa ja tulevaisuuden näkymät meni uusiksi. Sydän oireita, jotka eivät ole vuodessa kadonneet. Kaikille tauti ei ole vitsi, vaikka suurimmalle osalle olisi. Ja olen tosiaan pettynyt kuinka vähän suomalainen osaa ajatella ja ottaa huomioon toisia. Kaikissa tartuntataudeissa odotetaan että yhteiskunta eristää ja vastuu on taudinkantajalla. Tubi, hiv, etc. Mutta korona voi osua omalle kohdalle, niin siinä ei ole väliä kuka saa keneltäkin taudin. Vastuu on näköjään aina toisilla. .

Vierailija
11/22 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme tuo nyt on? Eihän moni muukaan sairaus kaikilla aiheuta vakavia oireita.

Mutta että oikein uskomattoman helppo.

Mullakin oli aikanaan eräs sairaus lievänä, johon sairauteen koulukaveri menehtyi. Jotta aika tarpeeton aloitus.

Vierailija
12/22 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä positiivisiakin tapauksia on hyvä tuoda ilmi, eikä vain pelkkää kauhua ja ankeutta.

Ap, minulla rokottamattomalle korona kesti 5 päivää. Melko lieväksi sanoisin. Tiedän kyllä, että olen onnekas ja kaikilla ei ole näin, mutta saan minä silti riemuita, että selvisin pienellä vaivalla. Se ei ole keneltäkään pois.

Vierailija
13/22 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, olisi saattanut olla pahempi jos olisit ottanut 3 rokotetta.

Vierailija
14/22 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata vielä iloita. Kukaanhan ei tiedä mitä jälkioireita korona aiheuttaa parin vuoden päästä, kun jää elimistöön piilevänä muhimaan. Itse olen kolmesti rokotettu ja silti aion vältellä tuota pöpöä parhaani mukaan.

Vierailija
15/22 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivinen mieli tehostaa immuunipuolustusta. Iloitse vaan ap. Negatiivisuus heikentää sitä omaa immuunipuolustusta.

Vierailija
16/22 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä. Kun itse selviää vähällä, niin kaikki muu on humpuukia. 

Vihje: suurin osa selvisi ihan hengissä espanjantaudistakin. Osa jopa liki oireetta. 

Myöskään kaikki 30v tupakoineet eivät saa keuhkosyöpää. 

Jos 40% sairastaa hyvin lievin oirein, niin 60% ei. Edelleen omikroniin sairastuneista 0,5-2% kuolee. Edelleen osa saa vakavan muodon ja käy teholla. Osa joutuu sairaalapetiin, joillekin riittää lisähapen haku kerran päivystyksestä. 

Joten jos kuulut 40%;iin, et voi päätellä yhtikäs mitään lopuista 60%;sta ja väittää, että kaikilla lievä ja riskeillä huijattu. 

Vierailija
17/22 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on koko ajan ollut lievä tauti rokottamattomille. Tilastohuijaukset vaan sai ihmiset psykoottisiksi.

Vierailija
18/22 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapeukut varmaan siksi että todennäköisesti trolli voi koitua jollain hengen menoksi jos uskoo tuota

Vierailija
19/22 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon vähemmän tuo tauti aiheutti omalla kohdalla ongelmia kuin rokote. Puoli vuotta rokotuksesta ja edelleen kärsin haitoista joita ei koskaan ennen rokotusta ole ollut ja heti sen jälkeen alkanut.

En silti vähättele koronaa, kun kaksi läheistä ollut tehohoidossa Delta-variantista.

Silti pitäisi kaikilla olla mielestäni täysi vapaus valita, varsinkin rokotteessa josta haitoista lääkefirmat pesseet kätensä.

Vierailija
20/22 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon vähemmän tuo tauti aiheutti omalla kohdalla ongelmia kuin rokote. Puoli vuotta rokotuksesta ja edelleen kärsin haitoista joita ei koskaan ennen rokotusta ole ollut ja heti sen jälkeen alkanut.

En silti vähättele koronaa, kun kaksi läheistä ollut tehohoidossa Delta-variantista.

Silti pitäisi kaikilla olla mielestäni täysi vapaus valita, varsinkin rokotteessa josta haitoista lääkefirmat pesseet kätensä.

Kuinka pitkään oli taudista rokotukseen? Mikä on tarkka diagnoosi? Oletko käynyt tutkimuksissa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän