Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarviiko laittaa lakanaa

Vierailija
22.06.2015 |

Teidän mielestänne jos nukun sohvalla yhden yön?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en laittaisi. Makoilen sohvalla muutenkin puolialasti ja torkun yms. Ei mulla silloinkaan ole mitään lakanaa. Varmaan sitä hilsettä ja hikeä irtoaa vuoden aikana ihan reilusti enemmän kuin sinä yhtenä yönä kun nukkuu siinä...

Mut joo, mulla on kyllä nahkasohva ja pesen sitä aina välillä, mutta kangassohvan kanssa oli sama juttu. Onhan tässä istunut ja piereskellyt vaikka kuka, mutta jos se ei haittaa mua muuten arjessa niin miksi haittaisi nukkuessa?

Vierailija
2/13 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan fleeceviltin lakanaksi kun nukun sohvalla, koska se tuntuu niin hyvältä ihoa vasten =:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:40"]Minkä ikäinen olet ap?
[/quote]

Miten tämä liittyy lakanoihin mitenkään? Mutta pian täytän 22. Ap

Vierailija
4/13 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, jos et jaksa laittaa, niin sitten et laita. Jos jaksat niin laitat. Toivottavasti saat nukuttua hyvin eikä mahatauti tartu sinuun. Tämä ei ole oikeasti elämää suurempi asia. :) Jos teillä on tautia tarvitset voimia muuhun kuin lakanan murehtimiseen.

Vierailija
5/13 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 23:02"]Hei, jos et jaksa laittaa, niin sitten et laita. Jos jaksat niin laitat. Toivottavasti saat nukuttua hyvin eikä mahatauti tartu sinuun. Tämä ei ole oikeasti elämää suurempi asia. :) Jos teillä on tautia tarvitset voimia muuhun kuin lakanan murehtimiseen.
[/quote]

Kiitoksia :) ap

Vierailija
6/13 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se mukavampi olisi, parempi pinta nukkua kuin esim nahka tai karhea kangas. Eikä tulisi likaa sohvan. Oon kyllä itse nukkunut sohvassa yön ilman lakanaa, mutta vieraalle laittaisin lakanat.

Vierailija
7/13 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, jos voi laittaa jotakuta muuta.

Vierailija
8/13 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan (puoli)alasti nuku vailla lakanaa. Ihmisestä irtoaa hilsettä ja hikeä koko ajan, ja sohvaa ei yleensä pestä. Ei tietysti yksi yö haittaa, mutta jos joka kerta ajattelet näin..

Vierailija
9/13 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:32"]Älä ainakaan (puoli)alasti nuku vailla lakanaa. Ihmisestä irtoaa hilsettä ja hikeä koko ajan, ja sohvaa ei yleensä pestä. Ei tietysti yksi yö haittaa, mutta jos joka kerta ajattelet näin..
[/quote]

Jos on pitkät housut ja pitkähihainen paita, tarvitseeko? Ja ei, ensimmäinen kerta kun nukun sohvalla, mies vatsataudissa niin annan sen yksin köllötellä meijän sängyssä.

Vierailija
10/13 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:32"]Älä ainakaan (puoli)alasti nuku vailla lakanaa. Ihmisestä irtoaa hilsettä ja hikeä koko ajan, ja sohvaa ei yleensä pestä. Ei tietysti yksi yö haittaa, mutta jos joka kerta ajattelet näin..
[/quote]

Jos on pitkät housut ja pitkähihainen paita, tarvitseeko? Ja ei, ensimmäinen kerta kun nukun sohvalla, mies vatsataudissa niin annan sen yksin köllötellä meijän sängyssä.
[/quote]
Jos otat tyynyn sängystä (tyynyliina on), niin minusta ei tarvitse. Tässä ajassa olisit sen toki jo laittanut.

Vierailija
11/13 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ap?

Vierailija
12/13 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää.

Vierailija
13/13 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tosiaan tässä ajassa olisit sen laittanut jo :D ei se pakollinen ole, mutta itse jos sohvalla nukkuisin niin tahtoisin laittaa lakanan ihan vaan sen ajatuksen takia, että siinä on muiden perseet olleet ja piereskelleet. Varsinkin kun ei ostettu meidän sohvaa uutena