Jatkaisitteko tapailua? Mikä tätä miestä vaivaa?
Yksityiskohtainen kuvaus:
Tapasin miehen eräässä deittisovelluksessa, oli ehtinyt olla siellä vasta päivän. Ja sydän murtuneena hain tavallaan laastaria, ei mitään vakavaa.
Mätsäsin miehen kanssa, erittäin söpö!
Tapasimme parin päivän päästä, hän ei hakenut mitään vakavaa, enkä minäkään. Mutta meillä oli mukavaa, lähes 6h treffit ja paljon seksiä. Lähtiessäni hänellä oli sellainen katse että ajattelin hänen pitävän minusta.
Ymmärsin jotenkin että hän yleensä tapaa naisia vain kerran. Joten en ottanut yhteyttä.
Olin aktiivisena ko sovelluksessa ja juttelin parin muun miehen kanssa, mutta ei mitään kovin erityistä, näin tämän miehenkin siellä aktiivisena. Sitten hän kysyi vaihtaisimmeko numeroita, yllätyin ja suostuin. Hän laittoi viestiä ja oli todella innokas, sanoi että tapaamisen ajattelu tuntui hyvältä ja että ruokakin maistui paremmalta. Hän soittikin, mutta olin töissä.
Vähän tämän jälkeen minut bannattiin tässä sovelluksessa!?
Mainitsin siitä tälle miehelle ja vain ihmetteli.
Sittemmin hän sanoi että olen kiinnostava ja hän halusi nähdä uudestaan, koska tiesin että hän ei halunnut mitään vakavaa, muotoilin toiveeni niin että se olisi vain fyysistä. Hän oli samaa mieltä, mutta hän on sitemmin ollut vaisu.
Mietin oliko hän se joka aiheutti sen että minut estettiin sovelluksessa ja olisko hän sitten kuitenkin halunnut jotain muuta. Vai olisko hän halunnut minun haluavan jotain muuta (egon kohotus)?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Meidän koirakin on tuollainen: jokaisen kanssa innoissaan tykittää hetken ja sitten pois.
Tässä on ja oli kaksi ihmistä 50/50. Kumpikin yhtä innoissaan.
MIten asia VOI olla nii vaikea ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän koirakin on tuollainen: jokaisen kanssa innoissaan tykittää hetken ja sitten pois.
Tässä on ja oli kaksi ihmistä 50/50. Kumpikin yhtä innoissaan.
MIten asia VOI olla nii vaikea ymmärtää.
Niin ne koiratkin on kummatkin innoissaan. Eläimellistä menoa. Mutta ei siinä tunteista ole kyse eikä muusta kuin vietistä. Miten sun on niin vaikea sitä ymmärtää?
Eli alkuperäinen sopimus oli, että vain fyysistä. Sitten mies haluaakin puhelinnumerosi, ja kun on sen saanut, (todennäköisesti hän) haluaa sinut pois deittisovelluksesta ja ehdottaa sinulle uutta tapaamista. Ihan hitusen pelottavaa, jos tuo bännäys on hänen tekeleitään, niin kontrolloiva tyyppi.
Jos sinua kiinnostaa tavata häntä, niin ehkä tapaisin julkisella paikalla ja arvioisin käytöstään ja ehkä kysyisin tuosta bännistä ja katsoisin mikä reaktio tulee (ei tietenkään myönnä, mutta säpsähtääkö?) ja sitten vasta harkitsisin yksityisasuntoon siirtymistä.
Vierailija kirjoitti:
Sun aloituksesi ja kommentesi ovat aivan p#rseestä ap.
Et edes itse tiedä mitä haluat, jos et halua kerran edes halua tavata uudelleen omasta mielestäsikin kivaa miestä.
Mistä sitä koskaan etukäteen tietää, mitä jostain jutusta ja tapaamisista voi tulla?
Siksihän hän tänne kirjoittaakin, kun ei tiedä, mitä haluaa.
Jos hän tietäisi, mitä haluaa, ei asiassa olisi mitään kyseltävää eikä kirjoitettavaa.
En ymmärrä ongelmaa. Onko ongelma, että mies haluaa nähdä? Vai että ap haluaa/ei halua nähdä?