Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämän kuvan nuori nainen muka Pokka pitää-sarjan Violet?

Vierailija
11.02.2022 |

Tässä pinterest-kuvassa väitetään että kuvan nainen olisi Judy Cornwell nuorena ja että hänhän näyttää ihan mallilta.

https://fi.pinterest.com/pin/504684701965765793/

Googlasin lisää kuvia nuoresta Judystä ja totesin,että ei voi olla sama ihminen. Verratkaa vaikka sieraimia, koska niistä nyt viimeistään tajuaa, ettei ole sama ihminen. Ei tosin muutenkaan yhtään samannäköinen.

Oikea Judy: https://fi.pinterest.com/pin/147492956518540719/

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvassa on Jane Birkin. Birkinin hahmo on Judy, ja samassa ohjelmassa näyttelee myös Judy Cornwell, joten joku on sekoittanut heidät.

Juuri näin! Mulla on sen verran tarkka silmä, ettei mua jymäytetä. Monen kanssa tullut vääntöä siitä onko joku henkilö sama kuin henkilö x toisessa elokuvassa vanhempana/nuorempana ja aina se olen ollut minä,joka on ollut oikeassa. 🙂

Ap

Mahdat olla raskas ”vääntö” monelle.

Vierailija
22/24 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja joku vielä alapeukutti avausta ja toinen kommentoi että kyllä on sama, kuvakulma vaan eri🤣

Ap

Noh, itsekin sekoilit nimissä, joten näitä sattuu.

-ohis

Nimissä nyt helposti voikin sekoilla, mutta jos väittää ihmistä A ihmiseksi B, niin se on jo vähän eri asia! Mut kiitti tuesta kamut, onneks vauvapalstan naiset on ystäviä

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvassa on Jane Birkin. Birkinin hahmo on Judy, ja samassa ohjelmassa näyttelee myös Judy Cornwell, joten joku on sekoittanut heidät.

Juuri näin! Mulla on sen verran tarkka silmä, ettei mua jymäytetä. Monen kanssa tullut vääntöä siitä onko joku henkilö sama kuin henkilö x toisessa elokuvassa vanhempana/nuorempana ja aina se olen ollut minä,joka on ollut oikeassa. 🙂

Ap

Mahdat olla raskas ”vääntö” monelle.

No mä sentään myönnän aina jos olen väärässä. Sen sijaan nyt kun olinkin oikeassa ja muut väärässä,sateli vaan alapeukkuja. Itse korjasin hahmon nimen jo heti alkuun ja myöhemmin kun sekoilin vielä Judy hahmon nimessä, vastasinkin jollekin joka korjasi virheeni. Mä oon mukava tyyppi,jos mulle ollaan mukavia mutta osaan olla s..tanan pirullinen, jos mua kohdellaan siten, mitä en oo ansainnut.

Kiitos niille,jotka vastaili kivasti, rakkautta on se.

Ap

Vierailija
24/24 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vaan kommentit, että ketä kiinnostaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan