Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä saatte lahjaksi vahemmiltanne?

Vierailija
22.06.2015 |

Itse saan eläkeläisäidiltäni 500€ jouluisin ja syntymäpäivisin. Olen 43v, jos sillä on merkitystä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidiltä saan syntymäpäivälahjaksi jonkin lehden tarjouspätkän, tosin tänä vuonna pyysin tehosekoittimen (19,90 €). Joululahjaksi saan hieman arvokkaamman lahjan, esimerkiksi pölyimurin tai mille nyt sattuu olemaan sillä hetkellä käyttöä. Isä ei muista syntymäpäiviäni, mutta jouluisin laittaa rahaa tilille 100 €. Olen 24-vuotias opiskelija.

Vierailija
2/11 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joinain vuosina palapelin ja kirjan, joinain tiskikoneen tai kunnon telkkarin... nämä näin viimesten muutaman vuoden aikana. :) Joululahjaksi saan yleensä useampia lahjoja, edelleen myös kummeilta ja mummuilta yms, useimmiten 1-2 arvokkaampaa juttua siellä tyyliä uutta kännykkää tms, muutenpehmeitä paketteja ja kirjja/leffalippuja/koruja/satasen pari/tmv.

Tänä vuonna täytän 24v. Ja samalla tavoin lahjoja saavat sisarukseni (25v ja 28v). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee. Viime jouluna 300e.n edestä iittalan taika-astiastoa.

Vierailija
4/11 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vastauksia?

Vierailija
5/11 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on mestari lukemaan rivien välistä. Kun hän vielä kävi töissä, sattoi hän ostaa esim. maton, jota olin kehunut. Nyt kun hän kitkuttelee pienellä eläkkeellä, ovat lahjat vaatimattomampia mutta edelleen hyvällä maulla valittuja. Saatan saada esim. laadukkaat sukat tai hanskat. Ikää mulla 46 (kohta 47) :D

Vierailija
6/11 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä opiskellessani sain arvokkaampia, käytännöllisiä lahjoja kuten uudet silmälasit (silloin ei ollut näitä halvimpia tarjouksia, eli edullisimmatkin lasit maksoivat kyllä ihan kivasti) tai maksoivat hammaslääkärikäynnin tms asioita jotka tekivät opiskelijan budjetissa tiukkaa. Kun aloititin työt, on siirrytty pienempiin muistamisiin. Olisi tuntunut hassultakin jatkaa ns vanhaa linjaa koska tienaan nykyään itse paremmin.

Vierailija
7/11 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
8/11 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti rahaa. Olen 27-vuotias.

Vierailija
9/11 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin mitäkin. Tuo käytössäni oleva 16v. vanha farmari on vanhemmilta saatu silloin kun kaksoset syntyi kun tarvittiin isompi auto. Myös tyttärelläni on vanha romu minkä mun vanhemmat on hänelle antaneet. Äiti ostaa joskus kirppikseltä jotain kivaa mistä tietää että mä tykkään, ja joskus antaa ihan rahaa, viimeksi 100€ kun lähdettiin kesälomareissulle perheen kanssa. Äiti antaa myös jakotaimia puutarhastaan, ja minä hänelle.

Vierailija
10/11 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin mitäkin. Viimeksi synttärilahjaksi repun ja kengät. Jouluksi sain monitoimikoneen. Yleensä kysyvät, mitä tarvitsen tai juttelevat mieheni kanssa. 

Vierailija
11/11 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus saan kortin. Olen 44 ja äitini vähän alle 70. En ole nähnyt yli 10 vuoteen, ei olla oikein väleissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi