IL: USA varoittaa: Venäjä voi hyökätä Ukrainaan jo olympialaisten aikana – Bidenilta hyytävä kommentti: ”Se on maailmansota”
USA kehottaa amerikkalaisia poistumaan Ukrainasta.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/bfd4b28e-e3d4-48bd-a186-34a0f8af81ed
Kommentit (1186)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on työttömänä niin ei haittaa. Tulkoon vaikka tänne, tosin siinä tilanteessa pidän huolen vain itsestäni kiitos työttömien aseman huononnuksen.
Suomi on jakautunut kahtia. Ja lisäksi täytyy pärjätä fyysisesti. Tosipaikan tullen rikkaita ei auteta missään.
Rikkaiden iäkkäiden kannattaa pitää kunnostaan huolta, että pärjäävät sitten yksin itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on työttömänä niin ei haittaa. Tulkoon vaikka tänne, tosin siinä tilanteessa pidän huolen vain itsestäni kiitos työttömien aseman huononnuksen.
Suomi on jakautunut kahtia. Ja lisäksi täytyy pärjätä fyysisesti. Tosipaikan tullen rikkaita ei auteta missään.
Rikkaiden iäkkäiden kannattaa pitää kunnostaan huolta, että pärjäävät sitten yksin itse.
Työttömät ehtivät harrastaa urheilua ja ovat tosi paikan tullen jo pitkällä muista.
Nyt siis jo suomenkin ulkoministeriö kehoittaa suomalaisia poistumaan Ukrainasta. Ihan Ylellä on.
Tässä ketjussa oli/on asiaakin joten oisi hyvä jatkaa asiallista keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömille ollaan ilkeitä ja huononnetaan työttömyyskorvauksia. Ei tosi paikan tullen auteta eläkeläisiä eikä rikkaita, pelastetaan vain itsemme.
Vierailija kirjoitti:
Päättäjät jakavat Suomea kahtia. Tosi paikan tullen vain fyysisesti hyvässä kunnossa olevat pärjäävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päättäjät jakavat Suomea kahtia. Tosi paikan tullen vain fyysisesti hyvässä kunnossa olevat pärjäävät.
Pitää pystyä juoksemaan kovaa, kiipeilemään jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti hienostorouvat osaavat metsästää ruokansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtio opettaa, että tosi paikan tullessa hankitaan vain itselle ruoka
Hyökkäys lienee väistämätön,Venäjä ottaa omansa,Eu ei sille mitään voi ja jenkit todellisuudessa ei välttämättä halua edes sotillaallisesti halua puuttua asiaan ja jos tämä tapahtuu niin myös kiina tekee saman Taiwanille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtio opettaa, että tosi paikan tullessa hankitaan vain itselle ruoka
Työttömälle opetetaan, että jos naapuri kaatuu niin pitää kysyä paljonko maksat, jos soitan apua.
Pitää nuo työttömyyskorvaus leikkaukset jostain ottaa takaisin.
Patton kirjoitti:
Hyökkäys lienee väistämätön,Venäjä ottaa omansa,Eu ei sille mitään voi ja jenkit todellisuudessa ei välttämättä halua edes sotillaallisesti halua puuttua asiaan ja jos tämä tapahtuu niin myös kiina tekee saman Taiwanille.
Suomen sijainti on myös tosi lähellä. Itse olen miettinyt, kun on ollut niin paljon vastoinkäymisiä, että onko tulossa jotain suurta.
Kun ihmisellä on paljon vastoinkäymisiä niin tunteet kuolee eikä hän enää reagoi eli tosi paikan tullen toimii rauhallisesti ei itke enää ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Patton kirjoitti:
Suomen sijainti on myös tosi lähellä. Itse olen miettinyt, kun on ollut niin paljon vastoinkäymisiä, että onko tulossa jotain suurta.
Kun ihmisellä on paljon vastoinkäymisiä niin tunteet kuolee eikä hän enää reagoi eli tosi paikan tullen toimii rauhallisesti ei itke enää ollenkaan.
Jos tulee tosi paikka, tunteita ei saa olla. Pitää pystyä toimimaan tilanteessa kuin tilanteessa.
Patton kirjoitti:
Joku on sanonut: kolmas maailmansota alkaa paikasta jota emme olisi uskoneet. Itse olen joskus miettinyt onko se Taiwan.
Mitä tapahtuu jos koko euroalueelta esim internet meen "pois päältä" tai sähköt katkeavat vaikka vain vuorokaudeksi. Kyllä tässä uhkia on.
Vierailija kirjoitti:
Patton kirjoitti:
Joku on sanonut: kolmas maailmansota alkaa paikasta jota emme olisi uskoneet. Itse olen joskus miettinyt onko se Taiwan.
Osaa on elämä valmentanut monilla vastoinkäymisillä tunteettomaksi ja tosi paikan tullen pidetään vain itsestä huoli.
Ei auta hyvätuloisten antamat rahat enää siinä tilanteessa.
Työttömät ovat fyysisesti paremmassa kunnossa kuin eläkeläiset ja työttömiltä taas leikataan eli tosi paikan tullen työttömät pitävät vain itsestä huolen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuu jos koko euroalueelta esim internet meen "pois päältä" tai sähköt katkeavat vaikka vain vuorokaudeksi. Kyllä tässä uhkia on.
Osa työttömistä on hankkinut taidot, että pärjää ilman sähköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa työttömistä on hankkinut taidot, että pärjää ilman sähköä.
Todellakin vain itsestä tullaan pitämään huoli. Ei tulla auttamaan hienostorouvia
Vierailija kirjoitti:
Asunnot menevät pilalle, jos ei ole lämmitystä, tulee esim. vesivahinko
Meidän perhe kyllä pärjää, muita ei auteta. Päättäjät jakavat Suomea kahtia ja pitää huolen, että työttömät jotka ovat fyysisesti hyvässä kunnossa eivät tule auttamaan eläkeläisiä eikä hyvätuloisia.