Kerro omituisista asioista, mistä et pidä. Minä aloitan:
Minä en pidä siitä, kun pyykinpesukone on päällä. Saatan esim. viikonloppuna (kun muut ovat kotona) laittaa koneen pyörimään ja lähteä siksi aikaa kävelylle vain siitä syystä, etten halua kuulla koneen pyörivän.
Muita?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Inhoan sitä kovan sävyistä valoa mikä yleensä on marketeissa, toimistoissa ja muissa julkisissa tiloissa. Tulen alakuloiseksi ja ehkä vähä ahdistunkin siitä.
Hankalaa tuota on vältelläkään, näillä on mentävä.
Pahinta on se, että se kuolettavan kalpea valo on myös sovituskopeissa. Kun katsoo itseään, siinä valossa, ja yrittää sovittaa bikineitä tai rintsikoita, niin ei tee mieli ostaa mitään 😟
Vierailija kirjoitti:
Tuota ei kannata sitten vakuutuskorvaushakemukseen kertoa. Pesukonetta ei saa jättää valvomatta. Ei tietenkään tarvitse koko pesun ajan konetta tuijottaa, mutta asunnossa pitäisi silloin olla.
Minulla on pesukone kylpyhuoneessa, joten ei voi tapahtua mitään sellaista mikä vaatisi valvontaa.
Vierailija kirjoitti:
En pidä hampaiden harjaamisesta. Venytän nukkumaanmenoa vaikka tunnilla kun en millään haluaisi niitä harjata.
Tylsäähän se on. Minä pesen vain aamuisin ja siinäkin on pitänyt pakottaa itsensä tekemään se ensimmäisenä, koska jos päivä pääsee etenemään pitkälle niin sitä vaikeampi on malttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota ei kannata sitten vakuutuskorvaushakemukseen kertoa. Pesukonetta ei saa jättää valvomatta. Ei tietenkään tarvitse koko pesun ajan konetta tuijottaa, mutta asunnossa pitäisi silloin olla.
Minulla on pesukone kylpyhuoneessa, joten ei voi tapahtua mitään sellaista mikä vaatisi valvontaa.
Minäkin haluan sellaisen kylpyhuoneen, joka sammuttaa tulipalon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hysteerikko 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kylpyhuoneessa ei kyllä ole palolle hirveästi ruokaa muutenkaan, mutta en kyllä tunne ketään jolla olisi pesukone syttynyt palamaan.
Hiusten pesu, kuivatus ja föönaus. Niin aikaa vievää, mutta välttämätöntä pörröhiuksiselle.
Mä en siedä kimittäviä naisia. Mulla alkaa korvia särkemään, kun joku nainen kailottaa kovaa ja korkealta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kylpyhuoneessa ei kyllä ole palolle hirveästi ruokaa muutenkaan, mutta en kyllä tunne ketään jolla olisi pesukone syttynyt palamaan.
Eihän se yleistä ole, mutta kyllä sitäkin sattuu. Kun olin yläasteella, naapurikadun varrella paloi omakotitalo pahasti, kun pesukone oli syttynyt palamaan. Vaikka nuo vahingot olisivat kuinka harvinaisia, niin pesukonetta ei kannata jättää yksin kotiin pesemään, koska JOS jotain kuitenkin sattuu, vakuutus ei korvaa jos kone on jätetty päälle kotoa poistuttaessa.
Loton päävoiton saaminenkin on harvinaista, mutta silti niitäkin aina joku saa.
Inhoan pölynimurimme ääntä niin paljon, että imuroin kuulosuojaimet päässä. Ei liene kyllä erityisen omituinen asia. Puoliso on samanlainen. Kumpikaan meistä ei kestä myöskään huonoa äänentoistoa jostain vehkeestä. Mielummin hiljaisuus kuin musaa vaikka vanhempien kesämökin matkaradiosta.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan pölynimurimme ääntä niin paljon, että imuroin kuulosuojaimet päässä. Ei liene kyllä erityisen omituinen asia. Puoliso on samanlainen. Kumpikaan meistä ei kestä myöskään huonoa äänentoistoa jostain vehkeestä. Mielummin hiljaisuus kuin musaa vaikka vanhempien kesämökin matkaradiosta.
Imurin ääni onkin ihan hirveä. Silloin kun itse imuroin, se ei niin häiritse minua, koska siinä kuuluu lähinnä se kova hurina, mutta kun joku naapuri imuroi, niin seinien läpi kantautuu vain se kimeä ulina. Kauheinta on kun joku imuroi pihalla autoa ja se ujellus kuuluu avoimesta ikkunasta.
Teepussin käyttö kahteen kupillisen.
Värjättyä vettä se jälkimmäinen.
Suihkussa käyminen. Heti alkuun totean, että pidän kyllä huolta hygieniastani ja käyn suihkussa säännöllisesti. Se vaan on harvinaisen tympeä toimenpide. En tykkää suihkussa olemisesta, hiusten pesemisestä tai mistään muustakaan suihkuun liittyvästä. Päälle lorottava vesi ahdistaa. Vihaan kylppärin märkää lattiaa suihkun jälkeen, kosteita hiuksia, hiusten föönaamista... Voisin maksaa sievoisen summan siitä, ettei koko loppuelämän aikana tarvitsisi käydä suihkussa.
Roskapussin viemisen viivyttely.
Sitä ei saa jättää haisemaan johonkin eteiseen!
joista*, ei mistä