Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Finnkino nosti TAAS hintoja...

Vierailija
22.06.2015 |

http://www.episodi.fi/artikkelit/kommentti-finnkino-ala-viitsi/

Kiitos tästä, Finnkino. Alkaa ketuttamaan tuo, että jos haluaa erikoisemman leffaelämyksen niin saa pulittaa itsensä kipeäksi. No, eipä tarvitse enää käydä kun saa jo noilla hinnoilla sitten DVD -julkaisun omakseen.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vitusti Finnkino. Eipä tarvi käyä.

Vierailija
2/26 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävän hintaisia noi liput. Olin just vaihdossa Istanbulissa, jossa 3D lippu oli about 2,5e. :D Ja teatterit oli laadultaan paljon parempia kuin Suomessa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 21:18"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 21:03"]

Olen lopettanut Finnkinon teattereissa käymisen lähes kokonaan kiskurihintojen sekä 15 min elokuvan alussa kestävän mainoskimaran takia.

Onneksi suurilta paikkakunnilta löytyy vaihtoehtoisia elokuvankatselupaikkoja. Esim. Tampereella Niagara-elokuvakeskus.

[/quote]

Kun maksan kalliin leffalipun niin miksi minun pitää katsoa vartti niitä mainoksia? Tätä en käsitä... joten jätän mielummin menemättä leffaan ja odotan dvd-julkaisua.

[/quote]

Ei sentään. Ainakin keväällä niitä mainoksia tuli puoli tuntia.

Vierailija
4/26 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 09:53"]

Ihan järkyttävän hintaisia noi liput. Olin just vaihdossa Istanbulissa, jossa 3D lippu oli about 2,5e. :D Ja teatterit oli laadultaan paljon parempia kuin Suomessa..

[/quote]

Mikäs siellä Istanbulissa on ihmisten keskipalkka?

Vierailija
5/26 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle elokuvateatterissa käynti on arjen luksusta, jota haluaisin harrastaa. Näillä hinnoilla käymme leffassa noin 2 kertaa vuodessa, kun muuten kävisin varmaan vähintään kerran kuussa. Niissä mainoksissa muuten vituttaa eniten se, etteivät ne nykyään ole edes trailereita, joita katson ihan mielelläni, vaan ihan tavallisia tv-mainoksia!

Vierailija
6/26 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 10:03"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 09:53"]

[/quote]

Mikäs siellä Istanbulissa on ihmisten keskipalkka?

[/quote]

Mutta jos leffalippu maksaisi Suomessakin 1,5 euroa, kävijöitä vois olla 20 kertaa enemmän ja leffateatterit sais salit täyteen ja nykyistä enemmän tuloja! Ala tappaa itse itsensä. Ihmettelen että Suomessa on vielä joku leffateatteri edes pystyssä noilla itsemurha-hinnoilla.

Vierailija
7/26 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

DVD:tä voi katsoa porukalla ja sitä voi lainailla.

Vierailija
8/26 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä käydä tyhjässä leffateatterissa. Tuntee itsensä tosi hölmöksi.

Vierailija
9/26 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Suomessa on trendinä, että alat tekevät tietoisesti itsemurhan hinnoittelemalla kysynnän loppuun? Kävisin vaikka joka viikko elokuvissa, jos se hinta olisi n. - alle 5e.

Noilla hinnoilla ei jaksa mennä katsomaan enää yhtäkään elokuvaa, ei millään pahalla elokuvateatterit...

Vierailija
10/26 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orionissa on vielä kohtuuhintaiset liput. Leffat toki vanhoja tai vähän tuntemattomampaa.

Vierailija
11/26 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viime vuotta on käyty leffassa oikeastaan pelkillä lahjalipuilla. Niitä onneksi lapset saa sen verran synttäri- ja joululahjoiksi, ettei omaa rahaa ole tarvinnut elokuviin harkitaan. Näillä hinnoilla en kyllä enää suostuisikaan maksamaan. Koko perheen "elokuvaelämys" maksaisi kutakuitenkin 60 euroa plus eväät. Hoh hoijakkaa. Kun saman leffan saa hetken päästä vitosella ja omalta kotisohvalta voit helposti poiketa jääkaapille ja vessaan niin usein kuin huvittaa. Ei se teatterissa istuminen nyt niin iso nautinto todellakaan ole. Pahimmassa tapauksessa päinvastoin. Kanssayleisöä kun ei voi valita.

Vierailija
12/26 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää, miten tämän logiikan pitäisi toimia. Finnkino haluaa varmasti lisää rahaa, mutta eipä sitä tule, jos kukaan ei käy leffassa riistohintaisten lippujen takia. Itsekin käyn vain, jos olen saanut lahjalippuja jostain. Ja törkeää, että opiskelija-alennus ei ole viikonloppuisin voimassa, mutta muut alennukset ovat.

t. Köyhä opiskelija

Vierailija
13/26 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Www.kavi.fi 

Onneksi on elokuva-arkisto!

Vierailija
14/26 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos lähetettäisiin _hieman_ palautetta Finnkinolle? asiakaspalvelu@finnkino.fi 

Luulisi nyt, että tajuaisi finkkukin, kuinka hölmöjä ovat!

Vierailija
15/26 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tonne Episodiin kirjoittanut poika ainakaan mikään matemaatikko ole : Jos hinta nousee 7.50€ -> 10.00€, niin eihän hinta nouse neljäsosaa vaan kolmasosan eli halvimmat liput nousivat peräti 33%.

Vierailija
16/26 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänkin asti liput on olleet kalliita ja elokuvissa käyminen vähentynyt minimiin. Oi niitä aikoja kun 5-6 egellä pääsi leffaan.

Vierailija
17/26 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en enää viitsi käydä leffassa, kun lippujen hinnalla saa melko uuden leffan omakseen dvd:nä.

Vierailija
18/26 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin vähän kyseenalaista tuokin jos ihmiset sitten vain ostavat niitä leffoja omakseen. Hirveä määrä roinaa, ja kuinka montaa leffaa katsoo useampaan otteeseen? Itse vuokraan tai lainaan kirjastosta, en jaksa pölyttyviä levyjä nurkissani.

Vierailija
19/26 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, mä kerään leffoja ja mulla on niitä hyllyt täynnä. Kattelen niitä usein kun on aikaa ja lainaan kavereille kun pyytävät :)

-ap

Vierailija
20/26 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta ihmetellään, kun elokuva-alalla menee päin persettä, pistetään porukka pihalle ja teatterit kiinni. No niin varmaan meneekin, kun voin halvemmalla käydä hakemassa uuden Blu-rayn kaupasta ja katsoa sen kotona paremmalla kuvan ja äänenlaadulla. Eikä tarvitse kärsiä teatterissa perseilevistä idiooteista samalla. Ei elokuvan katsominen teatterissa ole helvetti mitään ekstraa ja luksusta arkeen. Teatteri, baletti ja ooppera voivat olla kalliimpia, sillä niissä on elävää musiikkia ja elävät näyttelijät ja koko hommaan kuuluu esityksen katsominen paikan päällä. Elokuvan katsominen teatterissa nykypäivänä täyttää lähinnä tarpeen nähdä uusi elokuva mahdollisimman nopeasti ja näillä hinnoilla voin kyllä odottaa Blu-ray -julkaisua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä