Työkaveri (mies) alkanut moikkailemaan siviilissä?
Mitähän tästäkin voisi päätellä? Emme ole siis kollegoja vaan minä olen reilusti "alemmassa" asemassa ja muutenkin vain pari kertaa ollut hänen työpisteellään töissä, eikä silloinkaan koko ajan samassa tilassa vaan nähnyt tyyliin pari kertaa päivässä.
Ollaan nyt pari kertaa törmätty siviilissä ja hän moikkaa?
Aika erikoista, töissä meillä on kuitenkin univormu eli itse en ainakaan tunnista omissa vaatteissaan juuri ketään ja tosiaan ei olla edes monta kertaa oltu tekemisissä töiden kautta.
Kukaan muu töistä tuttu ei moikkaile jos tulee vaikka kaupungilla vastaan, naisetkaan siis, siksi vähän ihmetyttää.
Ja todella, olen itse kiinnostunut ;)
Kommentit (5)
enemmän mä ihmettelisin jos työkaveri EI moikkais joten sillä on vaan perus käytöstavat kunnossa. Turhaan siitä vielä intoilet.
Mies omaa perustasoiset käytöstavat, sen tuosta voi päätellä. Ei muuta.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 20:18"]
Kaikki muut paitsi tämä mies ovat siis moukkia. Jos eivät moikkaile.
[/quote]Siis en tunnista itsekään muita siviilissä, joten en kuvittele että minuakaan tunnistettaisiin, tällainen vieraileva tähti kun olen (sijainen siis).
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 20:18"]enemmän mä ihmettelisin jos työkaveri EI moikkais joten sillä on vaan perus käytöstavat kunnossa. Turhaan siitä vielä intoilet.
[/quote]
Juuri näin.Ihan normaalia moikata työkavereita muuallakin kun töissä, jos vastaan tulee.
Kaikki muut paitsi tämä mies ovat siis moukkia. Jos eivät moikkaile.