Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen aamuvirkku, mutta joudun ärsyttävästi hissuttelemaan aamuisin muun perheen takia

Vierailija
11.02.2022 |

Olen energisimmilläni heti aamulla. Teen etätöitä kotona ja tykkäisin heti laittaa tv:n päälle, musat soimaan, imuroida ja ties mitä.
Mutta kotona asuva opiskelija nukkuu siihen asti kunnes eka luento alkaa. Mies on yrittäjä ja nukkuu 10 asti.
Viikonloppuisin olis niin kiva heti aamusta viedä matot ulos, potkaista koko perhe hereille mukaan siivoamaan. Mutta en tee niin, kuten äitini teki kun olin teini. Kihisen kiukusta sitten vaan hiljaa lehteä lukien ja hiljaisia kotitöitä tehden. Puolilta päivin olen jo ihan kypsä kun muut vaan venyy ja vanuu, ja koko päivä valuu haaskuun. Eikä nuo tasan siivoa illallakaan

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopikaa aika, jolloin pitää olla niin hiljaista, että saa nukkua. Sekä iltaan, että aamuun. 

Tämä on hyvä. Siihen voi toki tehdä poikkeuksia sovitusti, sillä joskus on vain pakko pitää ääntä illassa/aamussa.

Itse olen normaalirytminen, mutta joskus kun herään aamulla aikaisin viikonloppuisin, niin nautin! En tee mitään hyödyllistä, vaan vain olen, syön rauhassa, lueskelen ja katselen ikkunoista ulos ja kesäisin menen ulos syömään ja kökkimään. Teinit nukkuvat joka tapauksessa ainakin puoleenpäivään, metelöin tai en, joten heitä ei tarvitse varoa.

Kiinnostaisi kyllä tietää, mikä on "normaalirytminen" :)

Kirjoitin tuon normaalirytmisen sillä ajatuksella, että minulle on ihan sama valvonko illalla pitkään vai heräänkö aamulla ajoissa, molemmat sopivat hyvin ja eivät tee vaikeaa ollenkaan. Voin siis ongelmitta valvoa yli puolen yön ja herätä vaikka aamu kuudelta ja olen energinen ja hyväntuulinen aina. :)

Vierailija
42/42 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko keksiä jotain tehtävää ulkona? Ymmärrän kyllä ongelman. Olen iltavirkku, ja minulla vastaava hissuttelu tapahtuu myöhään illalla. Turhauttaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla