Olen aamuvirkku, mutta joudun ärsyttävästi hissuttelemaan aamuisin muun perheen takia
Olen energisimmilläni heti aamulla. Teen etätöitä kotona ja tykkäisin heti laittaa tv:n päälle, musat soimaan, imuroida ja ties mitä.
Mutta kotona asuva opiskelija nukkuu siihen asti kunnes eka luento alkaa. Mies on yrittäjä ja nukkuu 10 asti.
Viikonloppuisin olis niin kiva heti aamusta viedä matot ulos, potkaista koko perhe hereille mukaan siivoamaan. Mutta en tee niin, kuten äitini teki kun olin teini. Kihisen kiukusta sitten vaan hiljaa lehteä lukien ja hiljaisia kotitöitä tehden. Puolilta päivin olen jo ihan kypsä kun muut vaan venyy ja vanuu, ja koko päivä valuu haaskuun. Eikä nuo tasan siivoa illallakaan
Kommentit (42)
Voisitko keksiä jotain tehtävää ulkona? Ymmärrän kyllä ongelman. Olen iltavirkku, ja minulla vastaava hissuttelu tapahtuu myöhään illalla. Turhauttaa!
Kirjoitin tuon normaalirytmisen sillä ajatuksella, että minulle on ihan sama valvonko illalla pitkään vai heräänkö aamulla ajoissa, molemmat sopivat hyvin ja eivät tee vaikeaa ollenkaan. Voin siis ongelmitta valvoa yli puolen yön ja herätä vaikka aamu kuudelta ja olen energinen ja hyväntuulinen aina. :)