WA: Mistä näkee onko henkilö estänyt sinut?
Näkyykö henkilö silloin vain ilman profiilikuvaa?
Vai mistä voi päätellä, että joku on estänyt?
Kommentit (7)
Et näe enää ko. henkilön kuvaa etkä sitä, milloin ollut viimeksi paikalla.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 17:44"]
[/quote]
Mutta eikö näin ole myös, jos ohjelman on poistanut puhelimestaan?
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 17:46"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 17:44"]
[/quote]
Ja jollain tuo on asetuksissa jatkuvasti pois päältä, että näkisi viimeisimmän paikallaoloajan.
Mutta eikö näin ole myös, jos ohjelman on poistanut puhelimestaan?
[/quote]
Oon kuullut että viestit muuttuu heti luetuiksi eli väkäsistä tulee heti siniset. En mene takuuseen, kukaan jolle juttelen whatsapissa ei ole tietääkseni blokannut minua. Epäilisin että viimeksi paikalla -teksti katoaa tai jumittaa samassa ajassa, sillä blokatessa taitaa olla teksti ettei estettävä henkilö näe paikallaoloa.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 18:30"]
Oon kuullut että viestit muuttuu heti luetuiksi eli väkäsistä tulee heti siniset. En mene takuuseen, kukaan jolle juttelen whatsapissa ei ole tietääkseni blokannut minua. Epäilisin että viimeksi paikalla -teksti katoaa tai jumittaa samassa ajassa, sillä blokatessa taitaa olla teksti ettei estettävä henkilö näe paikallaoloa.
[/quote]
Viimeksi paikalla-tekstin pystyy laittaman näkymättömäksi asetuksista kaikilta. Silloin muut näkevät vain, kun olet online.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 18:30"]
[/quote]
Harrastat yksipuolista seurustelua siellä? :D Luulisin että muuten olisit huomannut, jos joku on sinut blokannut, eihän hän voi silloin sinullekaan vastata.:D
wa= whats app