Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan ilman pikkuhousuja nukkuvilla naisilla enemmän kotiseksiä?

Vierailija
11.02.2022 |

Olisiko niin, että he ovat muutenkin eroottisempia ja halukkaampia seksiin? Minusta miehenä ilman housuja nukkuva nainen vieressä OLISI tosi ihanan houkutteleva useinkin vaikka aamuseksiin.

Sama tietenkin koskee alastomana nukkuvia naisia.

Meillä siis ei ole koskaan vaimo nukkunut ilman, mutta eräät muut ihanat onneksi joskus ovat. Olen joskus pyydellyt kotona , vaan ihan turhaa touhua kuulemma.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse nukun aina alasti kotona miehen seurassa. Seksiä tulee kivasti välillä silloinkin kun molemmat unissaan alkavat kosketella ja siitä sitten se lähtee!

Vierailija
22/32 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan nukkua ilman vaateita naisen vieressä.koska nainen haluaa hieroa minun munaa ja ottaa joskus siitimen suuhunsa.Jaminun ei tarvitse ottaa housuja pois naisen anssa sama juttu helpompi hieroa naisen pimppiä ja voi panna eti tarvitse riisua naisen vaateita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nukutaan ihan aina alasti, molemmat. Se on paitsi terveellistä, myös helppoa siirtyä hyväilyihn jne.

Vierailija
24/32 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen nukkuu ilman pikkuhousuja niin ainakin minulle se on todella haastavaa. Usein mietin että onko takapuoli tarkoituksella noin esillä vaiko vain sattumalta. Tulisiko minun upottaa siihen kieleni ja tehdä kaikenlaista vai tulisiko teeskennellä välinpitämätöntä? Teeskennellä että voin katsella herkullisia häpyhuulia tunteettomasti koska minä näen niitä päivittäin enkä ole eläin joka ei osaa pidätellä itseään. Höh.

Vierailija
25/32 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyssyistä nukun ilman housuja. Seksielämään ei vaikuta mitenkään, koska meillä on erilliset makuuhuoneet. 

Vierailija
26/32 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti osaa sanoa tähän mitään koska en osaa nukkua ilman, mutta nukun yläosattomissa ja se kyllä näyttää tepsivän.

Vierailija
27/32 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onkohan syy vai seuraus? Meillä vaimo nukkuu lähes aina nainnin jälkeen ilman pikkareita ja toivoo usein uusintaa jonkun ajan kuluttua. Olen kysynytkin että mistä johtuu, niin hän on sanut että jää orgasmin halu päälle vaikka olisi saanut kuinka monta.

Tätä vibralla ja dildolla aika usein testataankin, että montako orgasmia olisi tarpeeksi....ei ole päästy loppuun saakka koskaan. Aina voisi jatkaa.

Vierailija
28/32 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne naiset sitä voi tietää, jos kerran nukkuvat.

Vierailija
29/32 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina nukkunut alasti. En yhdistä tätä seksiin, teen sen ihan oman mukavuuteni vuoksi, enkä ole mikään villi ja vapaa hurjastelija luonteeltani. 

Välillä on ollut paljon seksiä, välillä vähemmän. 20 vuoden jälkeen alasti nukkumisessa ei pitäisi olla toiselle enää mitään ihmeellistä. Eikä näyttäisi olevankaan, tylsää ja arkista.

Vierailija
30/32 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemallani ei.  Mutta pannuhuone seksiä kyllä.  Ukkonsa on täys juoppo, sammuu alkuillasta niin käydään rouvan kanssa lisäämässä kattilaan puita kun oli se häiriövalokin päällä.  Ei ole koskaan pikkuhousut yöllä jalassa.

Vierailija
31/32 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukumme molemmat alasti. Seksiä on tasaisesti 2-4 kertaa viikossa mutta en usko, että pikkarittomuus vaikuttaa siihen, sillä välillä aloitamme seksitouhut, vaikka kaikki vaatteet olisi päällä. Mutta parasta on nukahtaa toisen ihon lämpöön ja aamulla taas painautua toisen alastonta, lämmintä kehoa vasten. Joskus se johtaa seksiin, joskus ei. 

Vierailija
32/32 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suvussa on nukuttu ilman pikkuhousuja lapsesta saakka. Ei yöpukuvalinta liity seksiin välttämättä mitenkään.

Ja vastaus kysymykseen. Ei ole, vaan kodin ulkopuolella on vilkkaampaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi