Haluan työtä!
Ei oo mulla pennin rahaa kun ei ole työtä. Hylkäysviestejä satelee. Senkin perserekrytoijat menkää pois.
Kommentit (9)
Kannattaa panostaa työhakemuksiin. Kävin työkkärin kurssilla ja siellä sanottiin, että tämän tyyppisillä hakemuksilla saa töitä:
"Olen sosiaalinen ja erittäin yhteistyökykyinen ja suorastaan rakastan työntekoa. En voisi kuvitella elämääni ilman, että pääsisin työskentelemään juuri teidän yritykseenne. Olen tehokas, päämäärätietoinen, tulosorientoitunut uramagneetti, jollainen saa yrityksenne tuloksen entistäkin paremmaksi! Rakastan työtä niin paljon, että teen suorastaan ilomielin työtä myös 20 % alhaisemmalla palkalla kuin työpaikkailmoituksessa esititte.
Yhteydenottoanne odottaen ja Teitä syvästi kunnioittaen,
xxx xxxx "
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 15:05"]
Kannattaa panostaa työhakemuksiin. Kävin työkkärin kurssilla ja siellä sanottiin, että tämän tyyppisillä hakemuksilla saa töitä:
"Olen sosiaalinen ja erittäin yhteistyökykyinen ja suorastaan rakastan työntekoa. En voisi kuvitella elämääni ilman, että pääsisin työskentelemään juuri teidän yritykseenne. Olen tehokas, päämäärätietoinen, tulosorientoitunut uramagneetti, jollainen saa yrityksenne tuloksen entistäkin paremmaksi! Rakastan työtä niin paljon, että teen suorastaan ilomielin työtä myös 20 % alhaisemmalla palkalla kuin työpaikkailmoituksessa esititte.
xxx xxxx "
[/quote]
Just joo. Toki työhakemukseen kannatta panostaa, muttei edes sekavin työkkärin täti suosittele tällaista soopaa.
Käytätkö myös hakemuksissa tuota viehättävää perserekrytoija-sanaa?
Toimivaksi havaittu keino on uhata työhakemuksessa itsemurhalla jos paikkaa ei tule. Kukaan rekryäjä ei halua liata käsiään vereen.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 15:18"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 15:05"]
xxx xxxx "
[/quote]
Just joo. Toki työhakemukseen kannatta panostaa, muttei edes sekavin työkkärin täti suosittele tällaista soopaa.
[/quote]
Koulutuksessa painotettiin, että kannattaa erottautua muista hakijoista ja tehdä itsevarma hakemus, jossa painotetaan hyviä puolia. Samoin painotettiin, että kannattaa miettiä, millaisia työntekijöitä rekrytoivat yritykset haluavat. Eivätkö yritykset juuri tällaisia työntekijöitä haluaisi? ;-)
Pakko kommentoida, vaikka kukaan ei tietenkään tarjoudu tekemään töitä 20 % pienemmällä palkalla, on tuo se tyyli millä haetaan töitä. Omassa hakemuksessani kerron, että olen erittäin kiinnostunut yrityksestä, kehun itseäni ja sanon, että olen hyväksi yritykselle. Olen päässyt jokaiseen hakemaani paikkaan haastatteluun ja myös saanut useasta paikasta tarjouksen työpaikasta. Nykymaailmassa täytyy osata myydä itseään.
nonni