Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tavata sinkkunaisia

Vierailija
10.02.2022 |

Missä ja miten voi 45- vuotias mies tavata naisia jos nettideittailu tuntuu oudolta? Olen vasta eronnut ja viimeksi sinkku 90- luvulla Kaikki ikäiseni ja hieman nuoremmat tuntuvat olevan parisuhteissa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun juna on menny jo

Vierailija
2/24 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittailu on melkein ainoa tapa tavata sinkkunaisia tai sitten lavatanssit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

150 euroa naiselle kouraan ja kaikki voittaa.

Vierailija
4/24 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkipolulta.

Vierailija
5/24 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks haluat heti naisen?

Vierailija
6/24 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia löytää yleensä sankoin joukoin kulttuuritapahtumista ja -harrastuksista. 

Vierailija
7/24 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB:n sinkkuryhmät (korona-ajan sinkut ym), eurosinkut.net, ystävä/tuttavapiiri. Ensin mainitutkin ovat nettideittailua mutta ihan eri pohjalta kuin joku Tinder tai nettitreffipalsta, jolla ollaan anonyymeja.

Vierailija
8/24 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vanha. Olen itse 39 vuotias ja juttelen nyt tinderissä 26 vuotiaan lapsettoman miehen kanssa.

Vierailija
9/24 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mistä tietää kuka naisista on sinkku ja kuka varattu?

Vierailija
10/24 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sink-ku-nai-si-a.

Vierailija
11/24 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään lenkkipolulta, se on helpoin tapa häpäistä itsensä lähestyä randomista liikuntaa harrastavia naisia.

Viihteeltä kuten ennenkin, nyt vaan korona sotkee kuviot. Some deitissä pärjää vain pitkät ja komeat ja on toimittava tosi nopeasti oikein jos meinaa edetä kirjoittelua pitemmälle.

Harrastuksista voi kokeilla ainakin tanssiryhmissä on kuulema aina paikkoja miehille. Kansalaisopistojen kurssit oli hyvä tapa ennen lähteä tutustumaan johonkin kurssin naiseen.

Vierailija
12/24 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä välillä kävi niin, että deittailu siirtyi suoraan OF:ään. 

Vierailija
13/24 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian vanha. Olen itse 39 vuotias ja juttelen nyt tinderissä 26 vuotiaan lapsettoman miehen kanssa.

Juuri parasta aikaa. Kun ei halua enää kakkavaippa-lapsia, teinit muuttaa pian omilleen, saa omaa rauhaa ja keskittyä parisuhteen hyvään laatuun, ruuhkavuodet joutaa jo jorpakkoon.

Voittaako tässä kuviossasi muuten se nuori mies vai vanhempi nainen?

Vierailija
14/24 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan pakko: sink-ku-nai-si-a

Vierailija
15/24 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma, nainen 46-v. Tinderissä kivoja naamoja, kukaan ei keskustele. Happy Pancakessa lähinnä ikisinkut/ne jotka ei kenellekään enää kelpaa/ ovat olleet siellä vuosia. FB Datingissa kivoja naamoja taas mutta kukaan ei keskustele tai asuu kaukana. Suomi24 treffeissä aivan järkyttävä taso, anonyymejä, kuvattomia miehiä ja yllättäen sängyn lämmittäjä vailla suurin osa. Olen tyyppiä kirjasto/museo/kotielämää, silloin tällöin haluan baariin, rauhallista tavallista elämää. En laukkaa harrastuksissa ja olen ihan asiallisen näköinen Syön muutakin kuin salaattia. Lapset aikuisia. Ei vaan silti onnistu. Ei löydy sopivaa miestä :(

Vierailija
16/24 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus otsikon kysymykseen: s-i-n-k-sink-k-u-ku-sinkku-n-a-i-nai-s-i-si-a--sinkkunaisia.

Vierailija
17/24 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mistä tietää kuka naisista on sinkku ja kuka varattu?

Eihän sitä koskaan varmasti tiedä deittisivuillakaan. Ehkäpä kannattaisi pyrkiä hyviin kohtaamisiin ja keskusteluihin, ilman kummempia taka-ajatuksia. Sellaisiin joista jää joka tapauksessa hyvä mieli. Jos juttu luistaa ja molemmilla tuntuu olevan mukavaa, voi kysyä mennäänkö joskus kahville. 

Vierailija
18/24 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

LopetanEtsimisen kirjoitti:

Sama ongelma, nainen 46-v. Tinderissä kivoja naamoja, kukaan ei keskustele. Happy Pancakessa lähinnä ikisinkut/ne jotka ei kenellekään enää kelpaa/ ovat olleet siellä vuosia. FB Datingissa kivoja naamoja taas mutta kukaan ei keskustele tai asuu kaukana. Suomi24 treffeissä aivan järkyttävä taso, anonyymejä, kuvattomia miehiä ja yllättäen sängyn lämmittäjä vailla suurin osa. Olen tyyppiä kirjasto/museo/kotielämää, silloin tällöin haluan baariin, rauhallista tavallista elämää. En laukkaa harrastuksissa ja olen ihan asiallisen näköinen Syön muutakin kuin salaattia. Lapset aikuisia. Ei vaan silti onnistu. Ei löydy sopivaa miestä :(

Sinun pitää alentaa rimaa. Sinun täytyy ottaa repertuaariin mukaan kaljut ja kaljamahat, niin sitten alkaa löytyä kumppaniehdokkaita.

Vierailija
19/24 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta vasta eronneet kannattaa kiertää kaukaa. Semmoiset ottaa kenet vaan kun haluavat jonkun siihen. Mielestäni pitkän suhteen jälkeen on hyvä olla hetki, ihan yksin.

Vierailija
20/24 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistäköhän löytyisi kinkku naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän