Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli himmeä viiva kotitestiin ja rokotus. Apua.

Vierailija
10.02.2022 |

Eli lapselle tuli himmeä positiivinen kotitestiin ja itse sain tänään 3.rokotuksen. Mitäs tästä seuraa? Onko kenellekään käynyt näin?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, itsehän sain 3. rokotuksen ja koronan samana päivänä (tämän toki sain tietää tietenkin parin päivän viiveellä). Shit happens. Mikä pelko tässä sinulla eniten? Taudinkuvan voimistuminen (mahdollista)? Muuta hätää asiassa ei ole.

Vierailija
2/21 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan Nohynekiltä tai Rämetiltä miten Ohjesääntö toimii näin erikoisessa tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, itsehän sain 3. rokotuksen ja koronan samana päivänä (tämän toki sain tietää tietenkin parin päivän viiveellä). Shit happens. Mikä pelko tässä sinulla eniten? Taudinkuvan voimistuminen (mahdollista)? Muuta hätää asiassa ei ole.

No juuri se, että tuleeko esim.rokotuksen haitat pahempana jos mulla on jo korona tai toisinpäin.

Vierailija
4/21 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla kuulemma hieman kovempana tauti, jos niikseen sattuu (eli molemmat päällä yhtä aikaa). Itselläni saattoi käydä näin tai sitten oli vain koronaa tauti, paha mennä sanomaan. Tuskin tarvitsee olla huolissaan. Muuten asialle ei mitään voi, eikä sen eteen voi tai tarvitse tehdä mitään. Ei kolmospiikki tietenkään ehdi nyt oireita lieventämäänkään, jos nyt pahentamaankaan. Kysyin nämä asiat itse ammattilaiselta tuolloin, en keksi omasta päästä. Lievää tautia teille!

Sama

Vierailija
5/21 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhutaan että rokotus heikentäisi puolustuskykyä

Vierailija
6/21 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nythän en tiedä johtuvatko mahdolliset oireeni rokotuksesta vai koronasta. Näyttääkö kotitesti oikein (siis jos yleensäkään näyttää) jos on juuri saanut rokotuksen?

Ap

Vierailija
7/21 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea perheen lisäyksestä

Vierailija
8/21 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nythän en tiedä johtuvatko mahdolliset oireeni rokotuksesta vai koronasta. Näyttääkö kotitesti oikein (siis jos yleensäkään näyttää) jos on juuri saanut rokotuksen?

Ap

Niinpä. Kuka tuohon osaa vastata?

Vierailija
9/21 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea perheen lisäyksestä

Eli se haamuviiva on positiivinen? Sama muisto tuli itsellenikin jostain kaukaa.... 😂

Ap

Vierailija
10/21 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kotitestejä ole kertaakaan tehty eikä osteta. Sain juuri kolmannen rokotteen. Ties vaikka monestikkin oireettomasti olisin sairastanut. Lapsi ollut useasti altistunut. Ei oo testattu, kun ei oireitakaan ole.

Vierailija
11/21 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voikaan tietää, kummasta mahdolliset oireet johtuvat. Kotitestiin rokotus ei vaikuta eli ei näy tietenkään kotitestissä. Kuten ei se omikronikaan välttämättä ollenkaan (lapsellasi onneksi näkyi). Kannattanee tiheään ja mahdollisimman ronskilla otteella testailla itseä. Kotitestin posi, haaleakin, on lähes satavarma posi, negatiivinen ei taas valitettavasti omikronin kohdalla kerro välttämättä mitään. Nämäkin omasta kokemuksesta.

Sama

Vierailija
12/21 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten lapsi nyt liittyy tähän?

Vierailija
13/21 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteesi mukaiset piikkiproteiinit ovat vasta valmistumassa. Aitoja piikkiproteiineja taas on kehosi jo ihan täynnä. Eli oireesi tulevat sairaudesta.

Vierailija
14/21 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei kotitestejä ole kertaakaan tehty eikä osteta. Sain juuri kolmannen rokotteen. Ties vaikka monestikkin oireettomasti olisin sairastanut. Lapsi ollut useasti altistunut. Ei oo testattu, kun ei oireitakaan ole.

No lapsella oli hyvin lieviä oireita ja itse työskentelen yrittäjänä enkä halua sairastuttaa asiakkaitani, joten testi tehtiin.

Ap

Vierailija
15/21 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulla siis pcr-varmennettu tartunta. Ja on kotitesteillä ja virallisilla pelailtu tässä aikalailla.

Sama

Vierailija
16/21 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös lapsi sai positiivisen kotikoronatestistä, kun itse olin samana päivänä aiemmin ottanut kolmannen rokotteen. Rokotteesta ei tullut muuta kuin rokotekohta kipeäksi. (Aikaisemmistakaan rokotteista ei mitään.) Omat koronaoireet alkoi tästä parin päivän päästä ja tosi lievänä sairastin. PCR-testillä myös testattu, joten oli korona eikä rokoteoireilua.

Vierailija
17/21 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Eli ihan oireeton olen, eikä ole myöskään mitään rokotushaittoja tullut ainakaan vielä. Mutta varsin todennäköistä on, että lapsi meidät muut myös tartuttaa jos hänellä siis on korona. Ja siis testaillaan toki lisää viikonloppuna. Viralliseen testiin tuskin enää pääsee.

Jäi vain itseäni vaivaamaan tuo kun menin sen rokotuksen juuri tänään saamaan, että mitähän nyt.

Ja ketään en halua jatkotartuttaa vaikka sitä muut harrastavat.

Ap.

Vierailija
18/21 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla plussasi pcr muutama päivä rokotteesta. Alkuun en ottanut selvää, kummasta lihaskivut tulivat, mutta molemmat lapset olivat kipeinä ja kun tuli kurkkukipua niin koronaksihan se osoittautui.

Vierailija
19/21 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.stara.fi/2022/02/09/neljan-rokotteen-israel-luopui-koronapa…

Lukekaapa tämä ja varsinkin viimeinen kappale mihin tulokseen on tultu

Vierailija
20/21 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle tsemppiä mahdolliseen, ja aika todennäköiseen, tautiin! Menee varmasti aivan jees, vaikka onkin se 3. rokotus juuri otettuna. Ei tosiaan välttämättä vaikuta mitenkään.

Edelleen se sama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän