Nainen, huomaatko "sivusilmällä", vilkaisiko vastaan kävelevä mies rintojasi?
Olen ujonpuoleinen mies, en mikään tuijottaja, mutta välillä ei vaan voi vastustaa kiusausta ja pientä viatonta vilkaisua. Kysyn siksi että asia samaan aikaan lievästi kiihottaa että vaivaa minua.
Kommentit (19)
Sinua mikään muu vaivaa kuin trollitehtailu ja tirkistelypakkomielle.
Jos joku katsoo suhun päin, niin silloin tietenkin huomaa vilkaisut. Mutta jos sua ei katsota, tuskin kukaan miettii sitä mihin katsot.
Keskustelun aikana nainen huomaa aina sen, kun mies poikkaisee katsekontaktin, ja vilkaisee rintoja, oli kyse sitten sekunnin murto-osasta taikka koko keskustelusta, joka on käyty rintojen kanssa. Voit joskus pyytää kaveria näyttelemään tissintirkistelijän roolin kun olet sen kanssa katsekontaktissa, niin saat selville miltä se näyttää.
Öh, totta kai sen huomaa, jos nyt satun kiinnittämään vastaantulijaan vähänkään huomiota. Että varopas vaan, parempi olla ujoa poikaa ja pitää se katse maassa!
Eikä saa vuosista bulgarialainen vilkaista?
Vierailija kirjoitti:
Jos joku katsoo suhun päin, niin silloin tietenkin huomaa vilkaisut. Mutta jos sua ei katsota, tuskin kukaan miettii sitä mihin katsot.
Keskustelun aikana nainen huomaa aina sen, kun mies poikkaisee katsekontaktin, ja vilkaisee rintoja, oli kyse sitten sekunnin murto-osasta taikka koko keskustelusta, joka on käyty rintojen kanssa. Voit joskus pyytää kaveria näyttelemään tissintirkistelijän roolin kun olet sen kanssa katsekontaktissa, niin saat selville miltä se näyttää.
Tissintirkistelijä, auts! Väkisinhän katse siellä käväisee, jos on vähänkään viehättävämpi tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tissintirkistelijä, auts! Väkisinhän katse siellä käväisee, jos on vähänkään viehättävämpi tapaus.
Ei se ole mikään selitys, itse valitset mihin katsot. Ja suosittelen pitämään mieluummin katse- kuin katse-rynnäs-kontaktin. Kiitos!
-eri-
Huomaan, mutta silmäily ei haittaa kunhan ei käsiksi käy. Ei yksipuolinen kyyläys ikinä johda mihinkään.
Entä huomaatko sinä (sivusilmällä) jos vastaan tuleva nainen vilkaisee ujosti ohimennen jalkovälisi suuntaan, josko siellä vaikka hiukan pullottaisi?
Huvitan itseäni tällä monesti kääntämällä katseeni nopeasti vastaankävelevään mieheen. Äkisti siellä nousee katse ylöspäin tai pää kääntyy sivulle. Eli ei jää huomaamatta rintojen tuijottelu ainakaan minua vastapäätä olevilta.
Olen kokoa 70A tai jopa 70AA, joten siinä voikin hetken aikaa joutua vienosti katselemaan, että nämä erottaa hupparin alta :D
En todellakaan. Pyrin välttämään katsekontaktia ihan kaikkien kanssa enkä pysty kuvittelemaan että kukaan haluaisi katsoa tissejäni.
Minä vilkaisen kassaneitojen rintoja aina välillä. Tosin vain nopea vilkaisu. Ei kai se haittaa?
Vierailija kirjoitti:
Olen kokoa 70A tai jopa 70AA, joten siinä voikin hetken aikaa joutua vienosti katselemaan, että nämä erottaa hupparin alta :D
Sama täällä! Ei riitä se vienosti katselu :D Joskus oli naisilla paita missä luki että "I have eyes too!" rintojen kohdalla. Minä voisin hommata lippiksen missä lukee "on mulla tissitkin kun tarkkaan katsoo!"".
Ehkä sitten pienirintaisuuden etuja..? ei ole koskaan tuijoteltu mitenkään epämukavasti.
En huomaa, ohikulkevat miehet ei ole kiinnostavia. Olen ihan omissa ajatuksissani.
Rinnat D-kokoa.
Jotkut huomaa, jotkut ei. Ihan se ja sama silti kumpaankin suuntaan. Ohi menee ulikyylä ja ohi on pysyvästi.
Miten sä näät ne? On paksu talvitakki päällä ja huivi lisäksi..
Katso jatkossakin vaan aikuisviihdettä niin ei tarvitse miettiä huomaavatko "viattoman" kyyläyksesi uhrit.
Viaton mutta silti kiihottaa? 🤔