Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

viivanpaikka?

Vierailija
22.06.2015 |

http://aijaa.com/8bXhLA

En jaksanut rekisteröityä. Onko tuo nyt se kuuluisa viivanpaikka vai mikä samperi? Näkyy ERITTÄIN huonosti eli tarkkaan saa kyllä katsoa. Menkat siis 2vk myöhässä, pillerit lopetin 7kk sitten, eli testissä pitäisi mahd. raskaus jo kyllä näkyä. Mietinkin että antaako pregchekin testit helposti viivanpaikkaa, kettuileeko hormoonit pilleriden takia vai ollaanko tässä raskaana "terveesti" tai kenties "viallisesti" (tuulimuna, km, ulkoinen jne.). Kierto on pitkä, n. 36-38pv mutta nyt mennään jo kp 52. En oikein tiedä miten päin olla kun haluaisi vain jonkun vastauksen kropalta. Oireita ei siis ole menkoista eikä raskaudesta. Ja toivon todella että jompi kumpi nyt ilmaantuisi ja pian. :o saa myös kertoa omia kokemuksia vastaavista tilanteista, ihan mielenkiinnosta luen niitäkin! Ihan vaikka myöhästyneestä plussasta, pillereiden lopetuksesta, omasta raskautumisesta jne.!:)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tollainen n.5pv ennen menkkoja (tai ku piti alkaa?. Olin niin varma raskaudesta ja testejä oli paljon, niin testailin huvin vuoksi. Siitä se vahvistui joka päivä ja kaks päivää ennen oletettuja menkkoja oli viiva täysin selvä.

Vierailija
22/25 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee aamulla niin että virtsa ollut piykään rakossa. Kyllä mäkin näen haamun en viivanpaikkaa. Pidetään peukkuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin tulla kertomaan että kävin viime viikolla verikokeissa, en ollut raskaana. Tänään kuitenkin menin yksityiselle tarkistamaan ja poissulkemaan mahdolliset asiat, kuten monirakkulaiset munasarjat, kohdunulkoinen yms. ja sieltä se sitten pamahti kuin mounteverstin tykki: "nyt en kyllä tiedä mitä ne labratädit on sulle sanonut mutta kyllä täällä on laajentunut kohtu ja pienen pieni sikiö". Hcg:tä ei ole erittynyt vielä tarpeeksi vahvaan plussaan mutta eikun neuvolaan yhteyttä ja toivottavasti pieni on ottanut paljon tarrasukkia mukaan! Viikoja arvioitiin n. 4 ja risat. Pelottaa että kun vieläkään ei vahvaa plussaa, tai edes kunnon näkyvää viivaa tule, että menee kesken. Ja valitettavasti näin veikkaankin. Mutta mieli on kaikesta huolimatta hyvä. :) -ap

Vierailija
24/25 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap korjaa viikot. 6 ja risat.

Vierailija
25/25 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!! Mä oon kade. Itsellä just pitäs menkkojen tehdä loppua, mutta mitään oireita ei ole menkoista eikä raskaudesta. Vessassa käydessä vaan tullut paperiin pari kertaa rusehtavaa. Testi näyttää negaa. Vielä elättelen toiveita. Mutta vielä kerran. Onnea sinne kovasti.