viivanpaikka?
En jaksanut rekisteröityä. Onko tuo nyt se kuuluisa viivanpaikka vai mikä samperi? Näkyy ERITTÄIN huonosti eli tarkkaan saa kyllä katsoa. Menkat siis 2vk myöhässä, pillerit lopetin 7kk sitten, eli testissä pitäisi mahd. raskaus jo kyllä näkyä. Mietinkin että antaako pregchekin testit helposti viivanpaikkaa, kettuileeko hormoonit pilleriden takia vai ollaanko tässä raskaana "terveesti" tai kenties "viallisesti" (tuulimuna, km, ulkoinen jne.). Kierto on pitkä, n. 36-38pv mutta nyt mennään jo kp 52. En oikein tiedä miten päin olla kun haluaisi vain jonkun vastauksen kropalta. Oireita ei siis ole menkoista eikä raskaudesta. Ja toivon todella että jompi kumpi nyt ilmaantuisi ja pian. :o saa myös kertoa omia kokemuksia vastaavista tilanteista, ihan mielenkiinnosta luen niitäkin! Ihan vaikka myöhästyneestä plussasta, pillereiden lopetuksesta, omasta raskautumisesta jne.!:)
Kommentit (25)
Minulla näytti testi joskus tuolta kun katsoin sitä liian pitkän ajan kuluttua, testiajan siis jo loputtua. Taisi olla se kuuluisa roskishaamu. Sitten kun oli oikea plussa niin siitä ei voinut kyllä erehtyä.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 14:08"]Raskautuminen ei ole sana.
[/quote]
Onneksi täällä on varmasti myös kielipoliisien lisäksi niitäkin jotka osaavat keskittyä pointteihin:)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 14:16"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 14:08"]Raskautuminen ei ole sana.
[/quote]
Onneksi täällä on varmasti myös kielipoliisien lisäksi niitäkin jotka osaavat keskittyä pointteihin:)
[/quote]
Et ole raskaana
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 14:08"]Minulla näytti testi joskus tuolta kun katsoin sitä liian pitkän ajan kuluttua, testiajan siis jo loputtua. Taisi olla se kuuluisa roskishaamu. Sitten kun oli oikea plussa niin siitä ei voinut kyllä erehtyä.
[/quote]
Toivottavasti minullekkin joskus plussa pärähtää, epätoivoiselta kun vaikuttaa ainakin nyt kun viiva tuonlainen ja menkat jo 2vk myöhässä. Onneksi mulla ei mikään kiire oo vielä:) -ap.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 14:18"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 14:16"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 14:08"]Raskautuminen ei ole sana.
[/quote]
[/quote]
Et ole raskaana
[/quote]
Niin mäkin vähän aavistin, häiritsee vain tämä kropan toiminta. Sillon kun haluaisi sen toimivan niin auta armias, ei varmana toimi :D
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 14:20"]Ei tuossa näy kuin yksi viiva.
[/quote]
On siinä pieni, nyt kun testi ruudun toisella puolella kuivui niin näkee paremmin. Mutta siis siksi mietinkin että kun ei oikein näy ilman kunnon kyttäämistä että näyttääkö viivanpaikka siis siltä:D mielenkiinnosta siis vain pohdin. -Ap
Kyllä siinä jotain näkyy. Itse kuitenkin testasin jo neljä päivää ennen kuin menkat olivat edes myöhässä, ja selkeä vaaleanpunainen viiva ilmestyi nopeasti. Ei tarvinnut arpoa. Mutta kannattanee testata parin päivän päästä uudestaan. Jokaisella kai nousee raskaushormooni eri tahtia. Ja jos et tiedä koska olet ovuloinut, voihan olla että hedelmöitys on tapahtunut ihan vasta, ja sikai testi noin haalea. Tsemppiä
Kai teit aamuvirtsasta? Jos et, yritä huomenna uudestaan. Hyvin haalealta viivalta tuo näyttäisi...
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 14:30"]Kyllä siinä jotain näkyy. Itse kuitenkin testasin jo neljä päivää ennen kuin menkat olivat edes myöhässä, ja selkeä vaaleanpunainen viiva ilmestyi nopeasti. Ei tarvinnut arpoa. Mutta kannattanee testata parin päivän päästä uudestaan. Jokaisella kai nousee raskaushormooni eri tahtia. Ja jos et tiedä koska olet ovuloinut, voihan olla että hedelmöitys on tapahtunut ihan vasta, ja sikai testi noin haalea. Tsemppiä
[/quote]
Ovuloinnista ei tietoa kun ei yrittämällä yritetä. Itse veikkaan vahvasti etten ole koska testasin samanlaisen kun menkat oli myöhässä jo viikon. Ajattelin mielenrauhan vuoksi testailla viikko kerralla, sillä vahvasti veikkaan että pillerit sekoitti kierron vasta nyt ja kun mulla ei tosiaan mikään kiire raskaaksi ole tulla niin mitä suotta rahoja tuhlaa:) -ap
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 14:32"]Kai teit aamuvirtsasta? Jos et, yritä huomenna uudestaan. Hyvin haalealta viivalta tuo näyttäisi...
[/quote]
Aamupissasta tehty. Siksi nyt mietinkin että onko tuo viivanpaikka vai haamujenhaamu. Jos jälkimmäinen niin haluaisin vain käydä tarkistamassa ettei ole sitten mikään kohdun ulkoinen ihan omankin terveyden kannalta ajatellen. Loppujen lopuksi mua ei haittaa oli se plussa taikka nega, kunhan vain tietää miten nyt sitten edetä :/ -ap
Mä kyllä näen siinä jotakin. Odota muutama pvä ja tee uusi testi.
Mun haamu oli tuollainen ja testinä Pregcheck. Vahvistui pari päivää myöhemmin kunnon viivaksi.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 16:07"]Mun haamu oli tuollainen ja testinä Pregcheck. Vahvistui pari päivää myöhemmin kunnon viivaksi.
[/quote]
Onnea haamun vahvistumisesta! :) mulla samanlainen viikko sitten kun nyt :/ -ap
Mun mielestä on. :) Mulla tuli tollanen haalea viiva esikoisesta aikoinaan.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 23:37"]Mun mielestä on. :) Mulla tuli tollanen haalea viiva esikoisesta aikoinaan.
[/quote]
Tarkotitko siis haamua vai viivanpaikkaa?:D -ap
Raskautuminen ei ole sana.