Mikä Jumalan tähden tässä MP3-soittimen laulujen tallentamisessa mättää tämän uuden kannettavan tietokoneen (Acer) kanssa??? On muistitikulle tallennetut esiintyjä- ja kappaletiedot, mutta silti se näyttää Unknown, kun siirrän kappaleen soittimelle!!!
Ja kyllä, käytän edelleen MP3-soitinta lenkkeillessäni: akku kestää paljon pidempää kuin kännykässä.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kumma kuuntelee vielä mp3:sta? Tuulahdus 20 vuoden takaa.
Jotain vastaavia ne piisit on Youtubessa ja Spotifyssakin (MP3, AAC tms)
Tarkennetaan vielä, että YouTubessa äänenlaatu on 128kbps AAC, mikä vastaa suurinpiirtein 160kbps MP3.
Ilmaisessa Spotifyssa äänenlaatu 160kbps MP3 (Premium-tilillä 320kbps MP3).
MP3:set ovat nykyään lähes poikkeuksetta 256-320kbps, eli huomattavasti parempi äänenlaatu kuin YouTubessa!
Voitteko lopettaa tuon rasittavan JA KYLLÄ, TEEN NÄIN, JA EI, EN TEE NÄIN, JA EI, EN OLE TÄLLAINEN. 🥱🥱😑😑
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kupsahdan tietsikkani saa heittää kiveen.
Kun kupsahdan, tietsikkani PITÄÄ heittää kiveen. Sivuhistoria paljastas et tykkään isoist pepuista ja en pysty valehtelemaan.
Ctl+Vaihto+Del auttaa heti.
Vierailija kirjoitti:
Pieni koko, kaikin puolin kätevä.
En todellakaan raahaa älypuhelinta lenkille.
Vierailija kirjoitti:
Minä nauhottelen netistä Audacityllä kaikkea jännää mitä haluan kuunnella joskus.
Minä tallennan ne tosin suoraan waveeiksi niin useammat laitteet tunnistaa, mp3 saattaa joskus kiukutella.
Ja myös teen elokuvakokoelmistani mp4videotiedostoja omaan käyttööni, koska on laajempi valikoima ja netflixi alkaa olee täynnä kuraa, vanhemmat leffat on parempia, keräilen mieluummin divareista ja kirppareilta löytöjä, otan itselle converttaukset jotta voin sitten katsella haluamallani laitteella ja maaseudulla on usein heikko netti, niin siksi myös näin.
Eiole sen laadun kanssa mitään tekemistä tällä minun taktiikalla, vaan pelkästään se saatavuus.
AP vinkiksi että nimeä vain ne itse tiedostot, artisti - kappale, jätä kaikki muu turha tieto poies.
Joissain ohjelmissa niihin pystyy tunkeen kaikennäköstä turhaa tietoa lisäksi.
Enpä tosiaan yhä vieläkään tajua, miksi uusi kannettavani on niin hemmetin kranttu: Creative-merkkiseen, ikivanhaan MP3-soittimeen, jota on jo useaan otteeseen liimattu kasaan Locktaitilla, se suostuu siirtämään uudet biisit mukisematta. On kappale- ja esittäjätiedot niin kuin pitääkin. Mutta auta armias, kun on kysymyksessä Sonyn MP3-soitin: Unknown, Unknown, Unknown, ... ! Eikä auta, jos siirrän sieltä Creativesta OK:na olevan kappaleen Sonyyn, se muuttuu saman tien Unknowniksi. No, mutta, eihän näissä nykyajan kannettavissa tietokoneissa ole mukana edes optista CD-/DVD-asemaa. Että todellakin kuljetaan kohti oikeaa "edistyksen" aikakautta! Olen suorastaan "täpinöissäni".
Vierailija kirjoitti:
Enpä tosiaan yhä vieläkään tajua, miksi uusi kannettavani on niin hemmetin kranttu: Creative-merkkiseen, ikivanhaan MP3-soittimeen, jota on jo useaan otteeseen liimattu kasaan Locktaitilla, se suostuu siirtämään uudet biisit mukisematta. On kappale- ja esittäjätiedot niin kuin pitääkin. Mutta auta armias, kun on kysymyksessä Sonyn MP3-soitin: Unknown, Unknown, Unknown, ... ! Eikä auta, jos siirrän sieltä Creativesta OK:na olevan kappaleen Sonyyn, se muuttuu saman tien Unknowniksi. No, mutta, eihän näissä nykyajan kannettavissa tietokoneissa ole mukana edes optista CD-/DVD-asemaa. Että todellakin kuljetaan kohti oikeaa "edistyksen" aikakautta! Olen suorastaan "täpinöissäni".
Joo. Kaikki tietsikat on nykyään ilman sisäänrakennettua CD- ja DVD-asemaa, ikään kuin kellään ei olisi esim. CD-levyjä joita soitella laptopin kautta. Ikään kuin kaikki maailman musa olisi jo netissä. Ja ei saisi käyttää käteistä rahaa, ei saisi syödä lihaa, ei saisi tupakoida, ei saisi käyttää alkoholia. Meitä kaikkia painostetaan yhteen ja samaan muottiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä soitan Ohikselle!
Ohisalon ambitiot ovat nyt jossain aivan muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä soitan Ohikselle!
Ohisalon ambitiot ovat nyt jossain aivan muualla.
Pullahtaakohan sieltäkin ulos joku "unknown"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Kaikki tietsikat on nykyään ilman sisäänrakennettua CD- ja DVD-asemaa, ikään kuin kellään ei olisi esim. CD-levyjä joita soitella laptopin kautta. Ikään kuin kaikki maailman musa olisi jo netissä. Ja ei saisi käyttää käteistä rahaa, ei saisi syödä lihaa, ei saisi tupakoida, ei saisi käyttää alkoholia. Meitä kaikkia painostetaan yhteen ja samaan muottiin.
Ulkoisen dvd-tallentimen saa kolmella kympillä (suunnilleen). Se lukee ja kirjoittaa cd:t ja dvd:t.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkoisen dvd-tallentimen saa kolmella kympillä (suunnilleen). Se lukee ja kirjoittaa cd:t ja dvd:t.
Loistava ohje! CD:t ja DVD:t käyttöön 😊
Vierailija kirjoitti:
Tee sillein, että eka teet sillein ja sit avaat sen ohjelman, jonka avulla ne kappaleet ladataan siihen. Sitten teet sillein, että klikkaat sitä hiiren oikealla ja sit katot siitä et onko se sillein. Jos ei ole niin sit teet näin mut jos se on niin sit jokaiseen tiedostoon erikseen teet tollein. Kannattaa myös avata se kansio jossa ne kappaleet on ja sit teet tollein niille kans jos se menee noin.
Häh? Saisiko saman suomeksi - sillä aikuisten suomen kielellä?
Olet idiuutti, ei mulla muuta.
Nimeä se itse tiedosto ARTISTI - KAPPALE
Mullakin oli aikoinaan ihan helmi mp3 soitin. Mahtu hepposesti yli 300 kappaletta ja akun kestoki unelmaa. Harmi et se putos taskusta metron penkille. Mis ootkaan bro, mä kaipaan sua.