Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia mini-/pulsaattoripesukoneesta (mökille)?

Vierailija
22.06.2015 |

Kaksi pikkulasta eikä pesukonetta maalla = rasittava kesäloma. Harkinnassa pulsaattoripesukone, eli sellianen pöydällä seisova, johon laitetaan vesi sisään ja pesee n. 2kg kerralla. Onko jollain kokemusta moisesta? Mulla harkinnassa tämä: http://kauppa.savenmaa.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=Pulsaattoripesukone+Carbest+140+W

Mutta jos ihan susi, en haluaisi törsätä rahoja turhaan. Pyykkiä tulee vaan niin julmetusti näiden kahden kanssa, etten ihan koko kesää haluaisi nyrkkipyykätäkään...;)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut jo 10v mökillä, vähän vastaava vempele. Suosittelen. Tosin, mökkivieras luuli sitä kerran varavessaksi:)

Vierailija
2/5 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäköhän merkkinen sun on? Ja onko ne aina sellaisia, että voi itse täyttää päältä (ei ole liitäntämahdollisuutta hanassa)? Ei myöskään ole kuin kylmää vettä eli vedenkeittimellä keitettävä litra kerrallaan jotta saa kuumaa, minkäköhän verran vettä tuo käyttäisi? (kapasiteetti n 2kg pyykkiä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuosta linkatusta koneesta kokemusta navetta olosuhteissa. Jos sillä saa paskaisista lypsyräteistä puhdasta, niin kyllä varmasti pyykkikin puhdistuu.

Siihen siis kaadetaan vettä, laitetaan pyykit koneeseen, pesuainetta myös ja nupista väännetään käyntiin. Veivaa pyykkiä edes takas kunnes aika loppuu. Voi laittaa uudestaan pyörimään, jos haluaa. Sitten letku lasketaan alas ja vesi valuu pois. Letku ylös ja huuhteluvesi, taas pyörimään. Pyykki on kyllä ihan märkää kun sen koneesta ottaa pois, koska eihän siinä ole linkoa. En osaa yhtään arvioida paljonko siihen menee vettä, mutta kannattaa laittaa tarpeeksi niin että pyykit ovat väljässä vedessä. Jos sillä veivaa liian vähässä vedessä, niin voi mennä rikki.

Vierailija
4/5 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellen ihan väärin muista, niin merkki on Tefal. Tilasin sen Hobby Hallista. Oli aikas hintava, mutta hintansa väärtti. T:2

Vierailija
5/5 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla  on mökillä pulsaattoripesukone jolla pesen pyykit kesät ja talvet!  Viimeksi olin pyykillä tiistaina! Kyllä toi pulsaattoripesukone on hyvä mielestäni olen sillä pessyt tosiaan monta vuotta paljon erilaisia pyykkejä! Pidän pyykinpesemisetä pulsaattori pesukoneella nykyaikanakin vaikka olen mies! Kyllä pyykin pesu käy myös miehiltä!