Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei enää halua

Dunnfo
10.02.2022 |

Olemme olleet puolisoni kanssa reilut 6kk yhdessä ja nyt on tullut vastaan tilanne että seksi loppui kuin seinään.

Alkuun ensimmäiset 3kk seksiä oli paljon (joka ilta ja joskus aamuisinkin) ja mies kehui kuinka hän haluaisi jopa 3-4x päivässä seksiä. Kolmen kuukauden jälkeen menin kiukuspäissäni sanomaan kuinka mies on todennäköisesti vain seksin perässä ja siitäkös riita alkoi... Oltiin ensin viikko ilman seksiä, jonka jälkeen seksi taas luisti mutta alkoi pikkuhiljaa taas vähenemään.

Tämä luonnollisesti aiheutti minussa raivostumista koska olin jo tottunut seksin määrään ja pidin siitä. Aloin epäilemään että johtuuko haluttomuus minusta. Kysyessäni asiaa oli vastaus "miksi luulet etten halua harrastaa kanssasi seksiä?" no ihan vaikka siitä että sitä seksiä ei ole...

Marraskuussa seksiä oli vielä jotenkuten pari x kuussa, joulukuussa yksi kerta keskeytyi kun miehellä lopahti. Väitti että asia on ok, mutta sen jälkeen harrastettiin jouluaattona suuseksiä. Tässäkin taas lopahti. Mies on aivan tajuttoman hyvä suuseksissä, mutta ei ole marraskuun jälkeen halunnut sitäkään harrastaa. Syyksi mies on nimennyt jatkuvat riitatilanteet joiden vuoksi ei tee mieli. Nyt ollaan oltu uuden vuoden jälkeen tappelematta mutta siltikään en kelpaa.

Nyt viimeisimmästä kerrasta on yli 1,5kk. Olen yrittänyt tehdä aloitteita, mies yleensä torjuu ne. Tämän vuoksi en enää tee aloitteita, koska en halua tulla torjutuksi. Olen kokeillut suihkussa, sängyssä, ihan vaan arjessa tehdä pieniä aloitteita, kehuja, puheita, vihjauksia. Mies ei tartu niistä mihinkään. Kerran on pussaillut tämän vuoden puolella kaulaa sanoen että kärsivällisyys kannattaa.

En vain tiedä kuinka kauan pitää odottaa :( itsetuntoni on ihan palasina kun mies ei halua harrastaa kanssani seksiä eikä kehu kauniiksi ym. Pussailee kyllä ja pitää lähellä, mutta en koe sitä riittäväksi. :(

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla