Varoitanko pelimiehestä?
Niin, eli kaverini hyvä ystävä (itselleni tosin vain tuttava) löysi "ihanan miehen", ja hän vaikuttaa todella rakastuneelta. Tiedän kuitenkin miehen taustat, ja hän on luvalla sanoen melkoinen peluri - tai ainakin pari vuotta sitten oli.. Pidänkö turpani kiinni, vai varoitanko polttamasta näppejään?
Kommentit (28)
No siis en ymmärrä mikä on ongelma. Olen taatusti itsekin joskus suuttuneena jotain miestä haukkunut, syystä tai syyttä, mutta jos joku vuosien jälkeen paljastaisi että "X haukkui silloin tavalla ABC ja D" ja ottaisi minulle asian puheeksi niin nauraisin ja toteaisin että joo, tosiaan silloin vuosia sitten. Oli omat tunteet mukana niin toimin niin. Piste.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 12:53"]
Ei kuulu myöskään sulle, jos tämä ystävä haluaa omaa ystäväänsä varoittaa. Voithan pyytää, että pitää sut ulkona asiasta eikä paljasta niitä yksityiskohtia.
[/quote]
No siinäpä vasta on tekemistä. Haluaisin pestä käteni koko sopasta, ja olen jo tuolle yhteiselle ystävällemme sanonutkin, että mua ei tarvi sitten missään vaiheessa mainita tietojen alkulähteenä. Mutta arvatkaa vaan, jos nainen menee varoittamaan toista naista, että tämän unelmien mies onkin pelimies ja petturi. Uskoisitteko itse jutun, jos ette saisi nimiä pöytään? -ap
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 12:57"]
No siis en ymmärrä mikä on ongelma. Olen taatusti itsekin joskus suuttuneena jotain miestä haukkunut, syystä tai syyttä, mutta jos joku vuosien jälkeen paljastaisi että "X haukkui silloin tavalla ABC ja D" ja ottaisi minulle asian puheeksi niin nauraisin ja toteaisin että joo, tosiaan silloin vuosia sitten. Oli omat tunteet mukana niin toimin niin. Piste.
[/quote]
Ai, ihanan rento suhtautuminen. Ehkäpä mäkin yritän jos pystyisin tähän. Höllään vähän pipoa, ja pyydän hysteeristä ystävääkin hölläämän.
Jokainen tekee omat virheensä ja särkee sydämensä ainakin kerran, ja mistäpä sitä tietää, vaikka ihmiset vuosien varrella kasvaisivat ja muuttuisivat.. -ap
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 13:02"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 12:53"]
Ei kuulu myöskään sulle, jos tämä ystävä haluaa omaa ystäväänsä varoittaa. Voithan pyytää, että pitää sut ulkona asiasta eikä paljasta niitä yksityiskohtia.
[/quote]
No siinäpä vasta on tekemistä. Haluaisin pestä käteni koko sopasta, ja olen jo tuolle yhteiselle ystävällemme sanonutkin, että mua ei tarvi sitten missään vaiheessa mainita tietojen alkulähteenä. Mutta arvatkaa vaan, jos nainen menee varoittamaan toista naista, että tämän unelmien mies onkin pelimies ja petturi. Uskoisitteko itse jutun, jos ette saisi nimiä pöytään? -ap
[/quote]
Oletko sinä nyt hiukan itsekäs?! Ystävän tunteilla ei mitään väliä kunhan sinua ei sotketa asiaan.
Rakastunut nainen ei usko vaikka mitkä faktat iskisi pöytään.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 12:57"]
[/quote]
Ai, ihanan rento suhtautuminen. Ehkäpä mäkin yritän jos pystyisin tähän. Höllään vähän pipoa, ja pyydän hysteeristä ystävääkin hölläämän.
Jokainen tekee omat virheensä ja särkee sydämensä ainakin kerran, ja mistäpä sitä tietää, vaikka ihmiset vuosien varrella kasvaisivat ja muuttuisivat.. -ap
[/quote]
Kannattaa höllätä! Olen ainakin itse tulisieluinen temperamentin perikuva että saatan suutuspäissäni ajatella vaikka mitä kauheuksia joistakin. Juoruja en levitä (ts. keksi), mutta totuuksia saatan ladella turhankin auliisti ja ehkä hieman korostettuna. Voisin edelleen vuosien jälkeen sinänsä seistä silloisten sanojen takana, tai siis myöntää sanoneeni ne mutta kertoa, että silloin oli vähän erilainen mielentila. ;)
Ei sua uskota ja totuuden tultua ilmi sua syytetään että mikset varoittanut, joten älä kerro nyt äläkä koskaan
"Oletko sinä nyt hiukan itsekäs?! Ystävän tunteilla ei mitään väliä kunhan sinua ei sotketa asiaan."
Olen kyllä. En haluaisi, että tätä mun vuosien takaista avautumista sotkettaisiin enää tähän. Ja kyseessä ei ole ystävä, vaan tuttava (en tunne naista edes kovin hyvin.)
"Rakastunut nainen ei usko vaikka mitkä faktat iskisi pöytään."
Sinäpä sen sanoit. Juuri siksi asian enempi hämmentäminen lienee tarpeetonta? -ap
En minä mistään peli-ihmisestä, miehestä tai naisesta, varoittaisi, eiköhän sellaisen kohde käsitä aina itsekin jotain homman kokonaisuudesta, mutta vakavalla tavalla luonnehäiriöisestä saattaisin jo varoittaakin. Tulee jo ihan kotomaallemmekin kalliiksi, kun terapiaan päätyy joidenkin pahuuttaan ja tahallaan rikkomia ihmisiä, ihmisiä, jotka eivät ilman ns. hullun käsittelyä olisi todennäköisesti sinne koskaan päätyneetkään. Kyllä onneksi isolla osalla ihmisistä vaisto pelaa kumppania valittaessa, jollei nyt sitten ole surullisesti täysin alapäänsä vietävissä, aivan epätoivoinen seuranhaun suhteen ja yksinäisyytensä sokaisema, taustalla takova pelko siitä että koko ajan ikää kertyy lisää ja aika loppuu pian. No, mielentuholaista ei kannata ottaa edes kamalassa puutteessa tai yksinäisyydessäkään, sillä lopulta olet vain kasa rikkinäisiä ihmisen osia jotka ajan kanssa täytyy parsia uudestaan kasaan, kun taas itse syyllinen jatkaa porskuttamista, voimaantuneena sinunkin satuttamisestani ja etsimällä aina uusia ja aina uusia uhreja.
Olkaa valppaina kaikki te, jotka kenties kesän huumaamina juuri näinä aikoina alatte jonkun kanssa johonkin. Kysykää taustat. Nähkää valheet. Isot luurangot kaapeissa. Jos joku on niin kovin alleviivatun täydellinen, tavoiteltava ja kaikkea, miksi ihmeessä hän on seuraa vailla?