Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun motivaatio loppui just

Vierailija
22.06.2015 |

Olen nyt katsonut vähän mitä syön, ja aloittanut liikunnan kolme viikkoa sitten. Kävin toissapäivänä puntarilla - jee, paino on laskenut 9 kg. Olin jo todella iloinen, nesteet lähti ja vähän myös rasvaa! Tänään kävin uudestaan ja vaaka näytti edelleen samaa lukemaa. Sitten huomasin että vaa'an jalat olivat hieman irti, laitoin ne takaisin kiinni ja hyppäsin puntarille. Olin lihonut kilon lähtöpainosta. Minä luovutan. Minä vittu niin luovutan! :( itkettää. Ei minusta ole mihinkään muuhun ku syömiseen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa se laihtuminen olisikin noin helppoa, että katsoo vähän mitä syö ja alkaa liikkumaan. Itse olen ollut täysin ilman herkkuja, käyn lenkillä, salilla, jumppaan joka päivä. Syön terveellisesti. Näillä paino ei tipu. Pitää laskea kaloreita, niin se vaan on. Tai sitten joku Jutan ruokavalio, se on ollut vissiin aika monella tehokas. Enkä kyllä epäile yhtään. Olen laihduttanut kymmeniä kiloja ja matka jatkuu. Mutta pääasia, etten päästä itseäni lihomaan. 164/68

Vierailija
22/25 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 12:24"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 12:22"]Oliko se vaaka kunnossa, kun aloitit projektin? Ehkä painoit alunperinkin enemmän kuin vaaka näytti.

Mutta kuten jo sanottiin, ei kukaan laihdu 9 kiloa kolmessa viikossa katsomalla vähän mitä syö ja liikkumalla. Vuodessa ehkä.
[/quote]

Kyllä tuo 9kg voi lähteä paljon nopeampaa. Itselläni lähti 5kk 13kg
[/quote]

Varmasti, mutta silloin pitää oikeasti laihduttaa, eikä vain jättää herkkuja pois ja tarkistaa annoskokoja. Jälkimmäinen on kuitenkin parempi tapa, hitaammat muutokset ovat helpommin pysyviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa mittanauhalla mitat. Ihan pohkeista ja kaulasta ja kaikki niiden väliltä.

Vierailija
24/25 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi luulla laihtuneensa 9kg vaikka tosiasiassa on lihonut kilon? Kuinka paljon ylipainoa pitää  olla ettei näe 10kg eroa todelliseen? Esim. vaaka näyttää 160-senttiselle 51kg, totuus on 61kg? Eikö sellainen muka näy selvästi?

Vierailija
25/25 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 12:46"]Miten joku voi luulla laihtuneensa 9kg vaikka tosiasiassa on lihonut kilon? Kuinka paljon ylipainoa pitää  olla ettei näe 10kg eroa todelliseen? Esim. vaaka näyttää 160-senttiselle 51kg, totuus on 61kg? Eikö sellainen muka näy selvästi?
[/quote]

Niinpä. Ehkäpä sitä toivoi ja ilahtui nii kovasti että halus unohtaa faktat. Tyhmä olen, myönnän sen. Ylipainoa myös on reippaasti. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi