Olenkohan/onkohan mieheni ottanut pyykkituvasta väärän hameen!
Aloin siivota vaatekomeroa ja huomasin komerossa aikalailla samankaltaisen hameen kuin mitä joskus ostin kirpparilta. Kokomerkintä on sama, mutta kaksi asiaa paljastavat, että hame ei ilmeisesti ole minun. Huomasin, että hame on todella kapea huolimatta isosta kokomerkinnästä. Ajattelin, että olen pessyt sen väärässä lämpötilassa, minkä vuoksi hame on kutistunut huomattavasti. Kyseessä on siis jokin villasekoitushame, jonka voisi uskoakin kutistuvan.
Meinasin pistää hameen jo räteiksi, kunnes huomasin kuitenkin toisenkin seikan, minkä perusteella aloin epäillä, että kyseessä ei taida olla minun hameeni. Viime kerralla, kun käsittelin hametta, huomasin, että hameessa on pieni reikä. Nyt reikää ei löydy.
En tiedä, mitä ihmettä tekisin tuolla hameella. Se on pahimmassa tapauksessa saattanut olla vaatekaapin perällä monta kuukautta. Pitäisikö vain viedä pesuhuoneeseen roikkumaan narulle? Hävettää.
Kommentit (24)
Riittääköhän oikealla omistajalla ymmärrys ja huumori, kun hame yhtäkkiä ilmaantuu kuivaushuoneeseen. Ap
Vie pesutupaan ja laita mukaan lappu, jossa pahoittelet sekaannusta jonka nyt vasta huomasit. Ihan ymmärrettävä sekaannus.
Vie pesuhuoneeseen.
Minä olen tuonut lakanat ja luulin niitä omikseni, samanväriset itsellä.
Muuttoon pakatessa huomasin että löytyy kahdet samanväriset ja tutkin tarkemmin toisissa oli kotikoneella ommellut saumat. Siinä vaiheessa en enää viitsinyt palauttaa. Kaapeissa on nyt kahdet samanväriset lakanat joista toiset ei ole minun.
Mikä on pesutupa?