Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenkohan/onkohan mieheni ottanut pyykkituvasta väärän hameen!

Vierailija
22.06.2015 |

Aloin siivota vaatekomeroa ja huomasin komerossa aikalailla samankaltaisen hameen kuin mitä joskus ostin kirpparilta. Kokomerkintä on sama, mutta kaksi asiaa paljastavat, että hame ei ilmeisesti ole minun. Huomasin, että hame on todella kapea huolimatta isosta kokomerkinnästä. Ajattelin, että olen pessyt sen väärässä lämpötilassa, minkä vuoksi hame on kutistunut huomattavasti. Kyseessä on siis jokin villasekoitushame, jonka voisi uskoakin kutistuvan. 

Meinasin pistää hameen jo räteiksi, kunnes huomasin kuitenkin toisenkin seikan, minkä perusteella aloin epäillä, että kyseessä ei taida olla minun hameeni. Viime kerralla, kun käsittelin hametta, huomasin, että hameessa on pieni reikä. Nyt reikää ei löydy. 

En tiedä, mitä ihmettä tekisin tuolla hameella. Se on pahimmassa tapauksessa saattanut olla vaatekaapin perällä monta kuukautta. Pitäisikö vain viedä pesuhuoneeseen roikkumaan narulle? Hävettää.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on palautettu. Toivottavasti omakin hame löytyy vielä jostakin. Onkohan mennyt päikseen sekaisin. Ap

Vierailija
2/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 14:38"]No nyt on palautettu. Toivottavasti omakin hame löytyy vielä jostakin. Onkohan mennyt päikseen sekaisin. Ap
[/quote]
Luulisin, että olis kuitenkin ollu sun oma hame. Jos oot tai miehes on vahingossa pessyt sen liian kuumassa ja siksi hame kutistunut ja reikä myös kutistunut umpeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi rakastajan hame. 

Ovat kiihkoissaan törmänneet vaatekaappiin ja tiputtaneet sieltä vahingossa hameen, samalla kuin nainen on riisunut omansa. Touhujen jälkeen äkkiä väärä hame epähuomiossa päälle ja heittänyt kaapin perälle toisen hameen luullen sitä sinun hameeksesi. 

Vierailija
4/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mies kokeillut salaa itse sun hametta ja kiihottunut näystä niin paljon, että on ruiskaissut hameeseen. Paniikissa pessyt hameen koneessa ja tunkenut sen sitten sun vaatteiden alle toivoen, ettet huomaisi mitään. ;-)

Vierailija
5/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkkiä hame on? Ostatko sitä merkkiä?

Vierailija
6/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sun hame on.

Laardiperseesi on vaan taas turvonnut.

Vierailija
7/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 14:51"]

Mitä merkkiä hame on? Ostatko sitä merkkiä?

[/quote]

Se oli kirpparilta ostettu joku todella vanha hame. Ei sisältänyt pesuohjeita. Tämä toinen näytti samalta. Merkkiä en kummassakaan muista. Ap

Vierailija
8/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vein kerran tarhasta väärät kurikset, oli siis samanlaiset kuin tytölläni. Huomasin sen onneksi kotiin tulleessa, että miksi samanlaiset on naulakossa. Vein ne heti takaisin ja kaikki ok

Vierailija
9/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti villasekoitehame oli vain pesty liian kuumassa ja siksi kutistunut. Tuollaiset vaatteet pitäisi pestä mieluiten käsin tai 30 asteessa villapesuohjelmalla ja nestemäisellä villapesuaineella.

Vierailija
10/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin. Sitä toista omaa hametta, jota etsin, ei löydy! Ap

Vierailija
11/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oma hameesi, mutta olet "kasvanut". Reiän muistat väärin.

Vierailija
12/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hame on aivan liian pieni, vaikka kokomerkinnät väittävät toista. En ole tuplannut kokoani kyllä tässä parissa kolmessa kuukaudessa. Hameessa oli myös reikä. Ap

Vierailija
13/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika sattuma, jos hame olisi vaihtunut melkein samanlaiseen. Oliko se reikä niin pieni, että se olisi voinut kutistunua huomaamattomaksi samalla kun hame on kutistunut?

Vierailija
14/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pesutuvassa voi vaatteet vaihtua? Meillä se kuivaushuone on varattu kerrallaan vain yhdelle.

Vierailija
15/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikä on voinut kutistua umpeen, jos on muutenkin kutistunut.

Vierailija
16/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei varata kuivaushuoneeseen erikseen aikaa. Samana päivänä useampikin voi pestä pyykkiä ja joskus tuvassa on ollut ilmeisesti kolmenkin hengen pyykit samaan aikaan. 

Vierailija
17/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 11:53"]

Miten pesutuvassa voi vaatteet vaihtua? Meillä se kuivaushuone on varattu kerrallaan vain yhdelle.

[/quote]

Teillä näin niin kaikilla on niin?! Meillä on ihan vapaasti kaikkien käytössä ihan koska vaan.

Vähän saa hameita olla, jos jokaisen reiäin muistaan tismalleen oikein. :D Jos se reikä onkin jossain muussa hameessa?!

Vierailija
18/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 siis Ap. Olen kyllä todella epäluuloinen sen suhteen, voiko tuo olla hameeni. On nimittäin todella pieni ja nyt ahdistaa, olenko nyysinyt toisen pyykkejä epähuomiossa. Muuta outoa en vaatehuoneessa nähnyt. 

Ap

Vierailija
19/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole toista villakangassekoitushametta eikä toista hametta, joka on edes samanvärinen. Reikä oli pikkurillin kokoinen ja paistoi läpi, kun minulla oli räikyvän värikkäät sukkahousut. Siitä muistan sen selvästi. Ap

Vierailija
20/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie sinne pesutupaan se. Minulla käynyt kerran noin lapsen kenkien kanssa. Samanlaiset kengät kuin toisella lapsella mutta kokoa isommat. Ihmettelin kun lonksuivat lapsen jalassa. Olin nimikoinut ne mutta ei löytynyt nimeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi