Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä verran vaihtelua kaipaatte?

Vierailija
22.06.2015 |

Itse ainakaan en kaipaa ihan hirveästi vaihtelua seksielämään. Niillä aika muutamilla asennoilla mennään ja ihan kiinnostavalta ja kiihottavalta tuntuu. Tuntuu oudolta kun jotkut puhuvat että tarvitsevat vaihtelua seksielämäänsä ja tylsistyävät seksinharrastamiseen. Mies Idästä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"puultahan" tuollainen alkais pidemmän päälle maistumaan jos vaan muutamasta asennosta seksiä harrastaisi. N43p

Vierailija
2/4 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on harrastettu seksiä vain ja ainoastaan sängyssä vuosien ajan miehen toiveesta. Käytössä on muutama erilainen asento ja olen tylsistynyt. Olen yrittänyt saada miestä puuhiin saunassa, kylppärissä, olohuoneessa, keittiössä, pyykinpesukoneen päällä, autossa, omalla pihalla, metsässä ja ties missä, mutta eihän sitä nyt voi hyvänen aika! Plääh, haluan jotakin vaihtelua! N41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:19"]

Meillä on harrastettu seksiä vain ja ainoastaan sängyssä vuosien ajan miehen toiveesta. Käytössä on muutama erilainen asento ja olen tylsistynyt. Olen yrittänyt saada miestä puuhiin saunassa, kylppärissä, olohuoneessa, keittiössä, pyykinpesukoneen päällä, autossa, omalla pihalla, metsässä ja ties missä, mutta eihän sitä nyt voi hyvänen aika! Plääh, haluan jotakin vaihtelua! N41

[/quote]

Kokeile paikanvaihdoksen sijaan asennevaihdosta. Hutki ukkoas parilla litsarilla, työnnä sen naama pilluus ja vaadi kyrpää hetipaikalla :) Voi olla, että kohta kehräät tyytyväisenä.

Vierailija
4/4 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:59"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:19"]

[/quote]

Kokeile paikanvaihdoksen sijaan asennevaihdosta. Hutki ukkoas parilla litsarilla, työnnä sen naama pilluus ja vaadi kyrpää hetipaikalla :) Voi olla, että kohta kehräät tyytyväisenä.

[/quote]Tai sitten vaihdan miestä, onhan tuota tullut jo parikymmentä vuotta katseltua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme