Vaimoni salasi olevansa dominoiva
Vaimoni 3v yhdessä salasi minulta olevansa dominoiva. Mutta yllätti minut haistelemassa hänen pikkuhousujaan netin edessä runkaten. Sanoi vai sellaista peliä. Sitten katsoi sivuhistoriani josta näki minun käyneen miehen dominaatiota katselemassa. Sain siitä paikasta käskyn lähteä ostamaan itselleni siveysvyön. Sitä saa mitä haluaa niin napsahti munat lukkoon ja dominointi alkoi.
Jääkaapin oveen ilmestyi pirullinen pisteen lasku taulukko
Tissien pussailu 10 pistettä
Pillun nuoleminen orgasmiin 20 pistettä
Munan runkkaaminen orgasmiin 30 pistettä
Suihin ottaminen orgasmiin 40 pistettä
Naiminen nuolemisen jälkeen 50 pistettä
Pisteitten keräämine tapahtuu hänen ehdoillaan Esim. Perunoitten kuoriminen keittoon 2-3 pistettä neuvottelu kysymys. Pillun nuoleminen nainnin lälkeen 10-15 pistettä. Jos tapaa haistelemassa pikku housujaan -10 pistettä. Mutta eipä tee mielikään haistella kun munat lukossa nainnin ja pesun jälkeen. Joskus saan ilmaiseksi nuolla pillun pissin lälkeen joskus en. Mutta en pidä käytäntöä pahana paitsi siinä että saan käyttää pisteitäni vain silloin kun hän antaa luvan. Kun hänellä tekee mieli niin saatan saada pisteitä ilmaiseksi mutta useasti vain sen 20 pistettä joka on käytettävä heti.
Kerran teki PAHAN jutskan kun kysyi että haluanko nuolla pyllyn reikää ilmaiseksi varmastikko sanoin että varmasti hän meni kontilleen ja pyllisti perse oli paskassa luulin niin ja kieltäydyin mutta ilmeni että se oli sulanut suklaa konvehti karamelli pestyssä anuksessa. Kerran tulin töistä niin emäntä huusi makuuhuoneesta että nyt saat käyttää 20 pistettä oli haarat levällään ja pillusta valui spermaa kehui että naapurin Pentti lähti juuri. Se osoittautui vanilja kiisseliksi. Ei jännitystä puutu dominoivan naisen kanssa.
Kommentit (5)
ich kÅmme ausss... sitäääähääänssääääkyyysyyyyiiit vaaaaiiiiii tuleeeeeeeekkkkkkkkooooohaaaaan ttthhhhhhhhääänpilkkkkkkkuuuuu jyyyyy oooookiiiimmaaas haaaaa enti
Tuollaisia naisia on, mutta aika harvassa. Siitä nauttivat voivat tehdä sitä työkseen.
Itse haluaisin olla sub. Olen siis nainen. Harmi ettei miehestäni oikein ole siihen. 8vuotta sitten kun suhde alkoi, en vielä tiedostanut tätä puolta ja valitsin väärin.
Kun itsetyydytys.org on kiinni niin kaikki pervot ryömii koloistaan.