Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin "perfect daddy" sai pikku kilarit

Vierailija
22.06.2015 |

eilen huusi pihassa 3v pojalleen, 'perkele! Vittu. Painu vittuun siitä!' Heillä on 3 lasta, 6v, 3v ja 1v. Tämä 3v on hirveä itkemään, karjumaan ja rääkymään. Että varmaan kun sitä päivät kuuntelee, voi pinnakin kiristyä, mutta silti vähän ylimitoitettua.

huvittavinta että nämä samaiset naapurit olivat joku vuosi sitten ojentamassa kärkkäästi naapuruston lapsia. Kun oli muka liikaa ääntä. Ihan tavallisia leikkimisen ääniä pihoissa päiväaikaan. Voin sanoa että tuo heidä 3v joka itkee ja rääkyy tauotta on paljon isompi meluhaitta kuin nämä melusta ripitetyt lapset yhteensä. Sanoisin että elämä opettaa. Myötätuntoa en sitä valittajapariskuntaa kohtaan tunne, vaan nauran hiljaa sisäänpäin. On helppo huudella sen yhden 1-vuotiaan hissukan äitinä naapureiden lapsille ja naapureille kuinka ovat huonoja kasvattajia kun lapset ei istu turvat tukossa aamusta iltaan. 

Siinäpähän näkee tuon lisääntymisensä kanssa että mitä se on kun kaikki ei menekään kuin oppikirjoissa. Nipoti nipoti nii.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista on täällä naapurielämä ja me kyllä annetaan takas , kun noiden eukkojen kakarat liikkuu tossa pihamaalla. Eipä heitä mielytä  ja hermostuvat  täysin. Eipä ole kukaan vielä sanonut että meidän lapset oli sellasia ja tälläsia ja jos sanoisi niin sanoisin että olittehan te aina meidän kimpussa.

Sen minkä taakseen jättää niin edestänsä löytää. Kannattaa muistaa että ne omat piltitkin liikkuu jossain vaiheessa pihalla ilman vanhempia ja täydellistä lasta ei olekkaan.

Se on niin helppo tulla sanomaan toisten lapsista mutta nämä sanojat ei kestä  mitään palautetta omistaan. Lapset saa olla mun puolesta tossa pihalla miten haluavat ja mua ei kiinnosta enkä asiasta sano mitään mutta syynissä on vaan tiettyjen äitien lapset.

Vierailija
22/60 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:49"]

Lapset on lapsellisia. Kuuluu ollakin.

[/quote]

Kasvattaminen siis kannattaa katsoa sanakirjasta kun ei tietä ja ymmällä. Itse ainakin päätän minkälaista käyttäytymistä suvaitsen muilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa nyt, missä se kulissi on. Jos joku ojentaa toisten lapsia ulkona, niin mikä saa ihmiset kuvittelemaan, ettei hän ojentaisi myös omia lapsiaan? Tai että hän haluaisi antaa edes tällaisen vaikutelman?

Vierailija
24/60 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:53"]

Samanlaista on täällä naapurielämä ja me kyllä annetaan takas , kun noiden eukkojen kakarat liikkuu tossa pihamaalla. Eipä heitä mielytä  ja hermostuvat  täysin. Eipä ole kukaan vielä sanonut että meidän lapset oli sellasia ja tälläsia ja jos sanoisi niin sanoisin että olittehan te aina meidän kimpussa.

Sen minkä taakseen jättää niin edestänsä löytää. Kannattaa muistaa että ne omat piltitkin liikkuu jossain vaiheessa pihalla ilman vanhempia ja täydellistä lasta ei olekkaan.

Se on niin helppo tulla sanomaan toisten lapsista mutta nämä sanojat ei kestä  mitään palautetta omistaan. Lapset saa olla mun puolesta tossa pihalla miten haluavat ja mua ei kiinnosta enkä asiasta sano mitään mutta syynissä on vaan tiettyjen äitien lapset.

[/quote]

Olen samaa mieltä. Juttuhan perustuu siihen, että jos itse komennat,räävit ja huudat toisten lapsille saattaa joskus käydä niin että omasi eivät olekaan enää niitä hiljaisia herranterttuja. Etkä sinä ollutkaan se täydellinen kasvattaja, vaikka luulit niin sen ensimmäisen lapsesi vauva-aikana. Se ottaa niin koville, kun tähänkin ketjuun on ap:n naapuri tullut huutelemaan vastakommentteja. Tai joku itse takaisin nenilleen elämän varrella saanut. Täällä osa vakavissaan väittää et ei isät huuda lapsilleen, ei voi olla kiroilua, ei avioeroja, ei perheväkivaltaa. Missäköhän umpiossa osa näistä palstailijoista elää? Ei voi olla sitä eikä tätä. Huh heijaa. Kyllä voi.

Vierailija
25/60 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 12:01"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:53"]

[/quote]

Olen samaa mieltä. Juttuhan perustuu siihen, että jos itse komennat,räävit ja huudat toisten lapsille saattaa joskus käydä niin että omasi eivät olekaan enää niitä hiljaisia herranterttuja. Etkä sinä ollutkaan se täydellinen kasvattaja, vaikka luulit niin sen ensimmäisen lapsesi vauva-aikana. Se ottaa niin koville, kun tähänkin ketjuun on ap:n naapuri tullut huutelemaan vastakommentteja. Tai joku itse takaisin nenilleen elämän varrella saanut. Täällä osa vakavissaan väittää et ei isät huuda lapsilleen, ei voi olla kiroilua, ei avioeroja, ei perheväkivaltaa. Missäköhän umpiossa osa näistä palstailijoista elää? Ei voi olla sitä eikä tätä. Huh heijaa. Kyllä voi.

[/quote]Ja taas. Mistä tulee tämä oletus, että tällaisen ihmisen omat lapset olisivat herranterttuja? Jos minä näen jonkun komentelevan tarpeettomasti toisten lapsia, kyllä minulle tulee ensimmäisenä mieleen "huh, mitenköhän tuo omille lapsilleen puhuu".

Vierailija
26/60 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina haisee. Miehet huutavat aniharvoin elleivät ole kännissä.

Vierailija
27/60 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, meidän lapset ja naapurin kakarat.

Vierailija
28/60 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 11:28"]

Tarina haisee. Miehet huutavat aniharvoin elleivät ole kännissä.

[/quote]

tuo mies nyt huusi kun olin pihassa tekemässä pihassa pihatöitä ja kuulin sen.

ap

Vierailija
29/60 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se lapsi saa useamminkin kuunnella itseensä kohdistuvaa huutoa niin ei ihmekään, että on itsekin varsinainen mölytorvi.

Vierailija
30/60 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 11:29"]

Niin, meidän lapset ja naapurin kakarat.

[/quote]

Luulisi hävettävän, kun haukkuivat kaikki naapurin isommat lapset 4-8-vuotiaat. Ei saanut trampalla hyppiä, ei ruutua hypätä, ei mitään. Kun heidän kersan päiväunet meni sekaisin jos pihahduskin jostain kuului. Oikeesti ihan kipeitä nipottajia. Molemmat. Luulis muuttavan jonnekin metsän reunaan kun kaikki häiritsi. Nyt häiritsevät sitten muita.

ap

Vierailija
31/60 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, huutava ja karjuva 3 v asuu meilläkin ja joskus pinna palaa ja tulee huudettua em. tavalla :)

Onneksi meillä myös halitaan paljon.

Vierailija
32/60 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet huutaa lapsille. Meidän naapurissa asui myös eräs "perfect daddy", joka oli hyväntuulinen ja rento esim. hiekkalaatikolla... mutta seinän läpi tietenkin kuuli ihan kaiken. Se niiden lapsien meteli pahimmillaankin oli pientä verrattuna tämän isän raivoomiseen. Onneksi lapsien äiti otti eron ja rauha laskeutunut tähänkin rivariin. 

Vierailija
33/60 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ja sinulle ojennetaan vuoden kyylä ja parhaan äidin palkinnot samaan aikaan. GET A LIFE!

Vierailija
34/60 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 11:34"]

Hih, huutava ja karjuva 3 v asuu meilläkin ja joskus pinna palaa ja tulee huudettua em. tavalla :)

Onneksi meillä myös halitaan paljon.

[/quote]

Mutta sä et varmaankaan oo rääpiny koko naapuruston lapsille turhasta ja ihan kaikesta niinkuin nuo:)

Vierailija
35/60 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 11:36"]

Oi ja sinulle ojennetaan vuoden kyylä ja parhaan äidin palkinnot samaan aikaan. GET A LIFE!

[/quote]

Tais naapurin perfect super-mamio ilmestyä linjoille puolustamaan symppistä ukkokultaansa. Sitä sait mitä tilasit, onks kivaa nyt:) :D

Vierailija
36/60 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 11:38"]

[/quote]

Tais naapurin perfect super-mamio ilmestyä linjoille puolustamaan symppistä ukkokultaansa. Sitä sait mitä tilasit, onks kivaa nyt:) :D

[/quote]

Ap:n kertoman mukaan naapurin pariskuntahan sitä täydellisen perheen pystiä tavoitteli aiemmin jotein taisi saada mitä tilasi?

Vierailija
37/60 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee tuommoisesta perheestä ls-ilmoitus ja mainitse sen isän kiroilut noin pienelle lapselle. Niille niiden lapsillekin olisi parempi päästä kunnon rakastavaan kotiin eikä elää tommoisessa passiivis-agressiivisessa hullujenhuoneessa jossa diktaattori-isä määrää naapureita, ja kilahtelee omille lapsilleen.

Vierailija
38/60 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Äläs nyt "Kipsu" viitsi kilahtaa, muista verenpaine. Mee kaitsemaan niitä suloisia ja hiljaisia kiljukaulojasi nyt. Hopi hopi.

Vierailija
39/60 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 11:38"]

[/quote]

Sorry mun lapset on jo aikuisia :D

[/quote]

Vierailija
40/60 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 11:41"]

Tee tuommoisesta perheestä ls-ilmoitus ja mainitse sen isän kiroilut noin pienelle lapselle. Niille niiden lapsillekin olisi parempi päästä kunnon rakastavaan kotiin eikä elää tommoisessa passiivis-agressiivisessa hullujenhuoneessa jossa diktaattori-isä määrää naapureita, ja kilahtelee omille lapsilleen.

[/quote]

Isä karjuu ja itkettää näitä lapsia pihalla kyllä muutoinkin, että eipä ollut eka kerta. Jutut on tasoa, onko teille päässä vikaa kun ette puhetta ymmärrä jne.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän