Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hyttysten mieliuhri.

Vierailija
28.06.2015 |

Niin. Ulkoillessa olen seurueesta aina se, jolla on eniten koko vartalo paukamilla nilkoista päälakeen, vaikka muillakaan ei olisi hyttysmyrkkyä. Ahkerasti yritän huiskia ne pois iholta, mutta eipä tuo paljon hyödytä. Mikähän minussa on niin viehättävää?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin sanoen, hyttyset ovat sekoittaneet mielesi ja mielenterveytesi.

Vierailija
2/10 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän huidot, sitä enemmän hiilidioksidia tuotat ja sen mukaan ne pirulaiset löytävät sinut. Jos et ole allerginen pistoille, niin yritä antaa pistää vaan..Loppukesästä ei tule edes paukamia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:34"]Toisin sanoen, hyttyset ovat sekoittaneet mielesi ja mielenterveytesi.
[/quote]

Correct!
Ap

Vierailija
4/10 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veriryhmä o?

Vierailija
5/10 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin kimpussa ne pyörivät. Lisksi saan kauheat kämmenen kokoiset turvonneet paukamat, jotka voivat kestää pari viikkoa. 

Vierailija
6/10 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:48"]Veriryhmä o?
[/quote]

AB.
-Ap

Vierailija
7/10 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ylipainoinen? Se kuulemma vetää niitä puoleensa.

Tosin itsekin olen ja saan olla rauhassa. Äitini sen sijaan saa kimppuunsa kaikki kulmakunnan hyttyset!

Vierailija
8/10 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:03"]Oletko ylipainoinen? Se kuulemma vetää niitä puoleensa.

Tosin itsekin olen ja saan olla rauhassa. Äitini sen sijaan saa kimppuunsa kaikki kulmakunnan hyttyset!
[/quote]

En ole ylipainoinen, olen normaalipainon alarajalla.

Ap

Vierailija
9/10 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla exä oli aivan älytön hyttysmagneetti.Itse istuin rauhassa ja Se sai aina läiskiä ja huitoa koko ajan.Joillakin on vaan Sellanen ominaistuoksu.Tuo exä hikoili esim yöllä paljon,ei kylläkään mitenkään erityisen paljon omaan nenään haissut ja hygienia oli muuten kyllä kunnossa.Ei Se auta kuin oppia elämään tuon kanssa:D minua hyttyset kiusaa tosi vähän,paukamistakaan ei ole haittaa kun katoavat 10minuutissa.

Vierailija
10/10 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:55"]

Minunkin kimpussa ne pyörivät. Lisksi saan kauheat kämmenen kokoiset turvonneet paukamat, jotka voivat kestää pari viikkoa. 

[/quote]

Sama juttu täällä. Kohtalotoveri :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi