Sairastupa koronapotilaille
Ketju vain koronaa sairastaville! Jaetaan täällä kuulumisia ja kokemuksia, ettei kukaan jää yksin sairastamaan.
Kommentit (4)
Sain koronan todnäk veljeltäni, hänellä oli karanteeni loppunut 2pv sitten ja kävin kotonaan kylässä kun oli hänen luonaan asioita hoidettavana. Hänellä oli ääni painoksissa, ei muita oireita ollut ollut enää muutamaan päivään. Pidettiin turvaväliäkin. Kaksi päivää iti minulla ja sitten tuli oireet...
-ap
Vierailija kirjoitti:
Sain koronan todnäk veljeltäni, hänellä oli karanteeni loppunut 2pv sitten ja kävin kotonaan kylässä kun oli hänen luonaan asioita hoidettavana. Hänellä oli ääni painoksissa, ei muita oireita ollut ollut enää muutamaan päivään. Pidettiin turvaväliäkin. Kaksi päivää iti minulla ja sitten tuli oireet...
-ap
Opetus: vältelkää koronatalouksissa kyläilyä, vaikka karanteeni olisi jo ohi!
Sairastupa olisi kyllä ihan hyvä paikka sairaalle.
Itse olen anoppilassa eristyksissä. Tein tässä illalla positiivisen kotitestin kun nousi kuume, päätä, kurkkua, niskaa ja kaikkia jäseniä särkee ja yskittää. Tuli kamala morkkis kun mietin, ketä kaikkia olen altistanut. Nyt alkaa olo helpottaa, vaikka vieläkin on hirveän kuuma. Syön sipsiä, juon vettä ja lepään, anoppi hoitaa lapsia. Onneksi on miehen perheeseen hyvät välit ja appivanhemmilla rokotukset kunnossa!
-ap