Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olkaa kilttejä ja opettakaa lapsillenne

Vierailija
22.06.2015 |

Nyt, kun nämä fitnesshommat ja healthylifet ja cocovit ja seljankukat ovat niin muodissa, olisi kiva jos tulevaisuudessa näitä terveellisiä toimintamalleja osattaisiin hyödyntää oikein. 

Ainakin omassa lähipiirissäni edelleen ja jatkuvasti isoimmassa roolissa on kaikkien silmiin se, että kroppa on hyvässä kunnossa. Omastakin mielestäni on oikeasti kiva katsella näitä fitnesstyttöjä, mutta todellisuus omalla kohdallani on tuollaisista kovin kaukana. Ei minulla ole aikaa ryhtyä dieetille six-packin vuoksi tai kasvattaa ahteria siksi, että saisin instagramiin parempia belfieitä. Minulle ja lähimmäisilleni riittää, että olen terve ja voin tehdä asioita, joista nautin.

Perheessämme sekä aikuiset, että lapset syövät terveellistä kotiruokaa ja ulkoilevat ja harrastavat säännöllisesti liikuntaa - miksi se ei riitä? Tuntuu, että olemme jotenkin huonompia kun emme ole täydellisessä rantakunnossa vaan tähtäin kaikessa tekemisessämme on oma hyvinvointi! 

Mikseivät kaikki voisi opettaa lapsilleen pienestä pitäen, että ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa! Banniin instagramit ja sanalle rantakunto uusi merkitys!

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä. Olen itse tällainen kropasta huolta pitävä, kuntoileva nuori nainen, mutta melkein toivon, että tulevaisuudessa raskaus tuo tullessaan pari vatsamakkaraa, raskausarpea tai muuta, joita voin sitten ylpeydellä kantaa ja näyttää lapsillenikin, että tällaiset jutut kuuluu elämään, niitä ei kuulu häpeillä eikä täydellisyyteen tarvi pyrkiä. Hyvä olo lähtee sisältä! 

Vierailija
42/44 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 12:41"]

Täysin samaa mieltä. Olen itse tällainen kropasta huolta pitävä, kuntoileva nuori nainen, mutta melkein toivon, että tulevaisuudessa raskaus tuo tullessaan pari vatsamakkaraa, raskausarpea tai muuta, joita voin sitten ylpeydellä kantaa ja näyttää lapsillenikin, että tällaiset jutut kuuluu elämään, niitä ei kuulu häpeillä eikä täydellisyyteen tarvi pyrkiä. Hyvä olo lähtee sisältä! 

[/quote]

On ihana kuulla, että joku uskaltaa sanoa ääneen näitä asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi morkkaatte täällä ihmisiä, jotka haluavat haastaa itseään ja näyttää hyvältä? Mitä se teiltä on pois? Luuletteko että teidän lapsistanne on samaan kun oikein yhdessä pelkäätte heidän puolestaan? 

Mikseivät nuo fitness- tytöt saa rauhassa tehdä omia juttujaa, he motivoivat myös muita terveisiin elämän tapoihin.

Vierailija
44/44 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 13:05"]Miksi morkkaatte täällä ihmisiä, jotka haluavat haastaa itseään ja näyttää hyvältä? Mitä se teiltä on pois? Luuletteko että teidän lapsistanne on samaan kun oikein yhdessä pelkäätte heidän puolestaan? 

Mikseivät nuo fitness- tytöt saa rauhassa tehdä omia juttujaa, he motivoivat myös muita terveisiin elämän tapoihin.
[/quote]
Jokainen aikuinen saa tehdä mitä haluaa itselleen. Mutta se ei poista sitä tosiasiaa että tuo ei ole tervettä eikä millään tavoin terveellisiä elämäntapoja sivuavaa toimintaa. Yksittäisten ihmisten kuvia en kyllä tänne linkittäisi.