Nainen - miten juuri sinua kannattaisi lähestyä?
Usein on listoja siitä, millaisten surkeiden iskuyritysten kohteeksi itse kukin on joutunut ja paljon on ollut keskustelua siitä, millainen ehdottelu on jo ihan häirintää.
Minua kiinnostaisi sen sijaan miten teitä kannattaisi lähestyä? Eli millaiselle ehdotukselle lämpenisitte tai, jos mies ei kiinnosta, millaisesta jäisi silti hyvä mieli (tai ei ainakaan mitenkään paha mieli)?
Kommentit (43)
Mun kaikki seurustelu- ja muut suhteet on alkanut niin, että mies on reippaasti tullut esittäytymään. Ojentanut kätensä, sanonut nimensä, jäänyt juttelemaan. Ollut normaali, hyväkäytöksinen jne. En toki ole alkanut suhteeseen kaikkien näin toimineiden miesten kanssa :-) mutta ideana siis se, että hyvät käytöstavat toimii aina ja jos kemiat ei kohtaa, tällaisesta asiallisesta keskustelutilanteesta voi poistua kasvojaan menettämättä. Jos ne sitten taas kohtaa, juttua on parhaimmillaan jatkettu samalta istumalta seuraavan päivän puolelle ja pitkälle eteenpäin :-)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:20"]
Seivästät kyrpäsi ja kysyt neidolta huohottaen korvaan. Haluuako neiti munaa? Toimii! Pikku humala ei ole pahitteeksi ja älä peseydy.
[/quote]
Eiköhän tuo kyrvän seivästäminen johda pysyvään kyrpävammaan, ja ensiapuun ambulanssilla...
Ja pitääkö sitä varten kantaa mukana jotain puuseivästä vielä.
Kunnioittavasti ja itsevarmasti, mutta hyväntuulisesti. Mies ei saa olla öykkärimäinen tai antaa "persumaista" kuvaa itsestään. Keskustelet älykkäästi ja osoitat olevasi fiksu suvakki-mies, joka ei kärsi jostain fobioista. Muukalaispelkoiset miehet ovat minulle ehdoton turn-off.
Multa voisi kysyä ihan vaan et lähtisitkö kahville/lasilliselle tai vaikka kävelylle :)
Nyt puhutaan 90 luvun alusta ja on jaanyt mieleen yks tyyppi Hesan Friday;sta. Meilla oli jonkin verran silmapelia baaritiskin yli ja han ei vaan tullut puhumaan. Olin niin tottunut etta kaikki tulee jotka halua ja todella paljon arsytti. Han vain lahtiessani tuli sanomaan 'prinsessat lahtee aina ennen keskiyota'. Corny and WOW. He had me at that!!!!!!
No sellainen kiinnostunut asenne sopivalla annoksella iloista itsevarmuutta. Se toimii. Seksivihjailuja ei kannata heittää peliin liian aikaisin, ainakaan mulla. Miehen tulee osoittaa olevansa kiinnostunut muustakin kuin seksistä.
Nykyinen sanoi vaan että hei, alettiin jutella. Pari kohteliaisuutta mun ulkonäöstä ja osaamisesta se heitti (työkeikalla tavattiin) , mutta hyvin luontevasti ja rehellisen oloisesti, ei tippaakaan mielistelyn makua. Siitä se siten eteni pikku hiljaa, tavattiin toistamiseen, juteltiin, kiinnostus kasvoi. Tärkeintä on olla olematta hätäinen, sillä vonkaaminen tappaa fibat.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:05"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:02"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:59"]Kunnioittavasti. [/quote] Näinkö? Arvon Neiti lähestyn Teitä kunniallisin ja vilpittömin mielin, saanko liittyä seuraanne ja tarjota teille haluamanne virvokkeen?
[/quote]
Tämä toimii. Ja olisi riittävän yllättävä. :D t.10
[/quote]
Sama täällä, tää toimisi myös mulle! t. 6
[/quote]
Noh, eiköhän se riitä, jos mies mielessään ajattelee näin. Virvoketta ei tietenkään tarvitse maksaa. Ihan luonnollinen ja kaverillinen lähestymistapa, ihan kuin menisi vaikka työkaverin kanssa juttelemaan. Ei ulkonäön kommentointia eikä muuta yrittämistä. Keskustelisin mielelläni. Tällaista aitoutta arvostaisin suuresti, ulkonäöllä ei olisi merkitystä.
minut saisi iskettyä puristamalla perseestä ohimennen ja tanssimalla lähettyvillä. Sen jälkeen voisi vaikka mennä drinkille ja juttelemaan. Se että joku katselisi tanssilattian reunalla minua, lähinnä ahdistaisi. :P
Rennosti, kaverillisesti ja mielellään hauskasti ja/tai hymyillen. Jos lähestyminen on liian päämäärähakuista, se saa takajaloilleen. Parasta on siis pakoton jutustelu ilman sen kummempaa agendaa tai missiota. Siitä sitten kehittyy jotain jos on kehittyäkseen.
Suomalaiset - ja varsinkin helsinkiläiset - harrastavat ihan liian vähän harmitonta smalltalkia tuntemattomien kanssa. Pienemmillä paikkakunnilla meininki on usein rennompaa eikä kontaktin ottamiseen ole niin iso kynnys. Kun lähestyminen on rentoa ja harmitonta, perääntyminenkin on helppoa ilman että tulee nolanneeksi toisen. Muutaman sanan voi vaihtaa ystävällisessä hengessä kenen kanssa vain, ja joskus siitä voi kehkeytyä pitempikin juttutuokio. Sellaisestakin pitää kuitenkin olla mahdollisuus lähteä pois hyvässä hengessä. Minua ei kannata lähestyä sillä tavalla, että minulle ei anna mahdollisuutta vetäytyä jos niin haluan. Kun kaksi tuntematonta keskustelee, kumman tahansa pitää saada minä hetkenä tahansa perääntyä ilman että toinen vetää siitä mitään hernettä nenään. Sillä tavalla satunnaisista kohtaamisista jää aina hyvä mieli.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:00"]
Kaverillisesti. Ei muna pystyssä kähmien tai suoria ehdotuksia kiitos. Liekki syttyy, jos on syttyäkseen. Hymy ja katse. Myöhemin hienovarainen koskettaminen. Sitten, kun asia on kummallekin selvä niin saa toki käydä kiini ja antaa mennä täysillä.
[/quote]
Just näin! Yksi hyvin valittu kehu voi olla hyvä veto, mutta ei enempää. Tiedän kyllä tasoni, enkä todellakaan lämpene jos joku alkaa lässyttää miten olen mielettömän kaunis. Ehkä ei kannata fiksuksikaan sillä perusteella kehua että nainen muistaa vielä oman nimensä ja vastaa "miten menee?" -kysymykseen tyylillä "hyvin menee".
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:22"]
Seivästät kyrpäsi ja kysyt neidolta huohottaen korvaan. Haluuako neiti munaa? Toimii! Pikku humala ei ole pahitteeksi ja älä peseydy.
[/quote]
Eiköhän tuo kyrvän seivästäminen johda pysyvään kyrpävammaan, ja ensiapuun ambulanssilla...
[/quote] Ei tarvitse. Luonto hoitaa.
Kaverista kullaksi -tekniikalla ❤ Juttelemalla mukavia ja vaivihkaa siinä samalla syöttämällä itsestään tietoa minulle. Kiinnostun kyllä jos samanlaiset arvot ym. ym. Ja kiinnostukseni huomaa kyllä sitten. ;)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:17"]Kysy pelimiehiltä. Niitä ei nolota kertoa, miten nainen lakoaa.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Olet täysin hakoteillä, jos oikeasti luulet, että nainen täytyy saada lakoamaan. Ei kiitos minkäänlaista teennäistä yrittämistä ja vaikuttamista. Kaverillinen ja aito eli teeskentelemätön lähestymistapa. Niinkuin menisit juttelemaan työkaverille tai sukulaiselle. Eli ole oma itsesi.
se on kyllä todellinen turn off jos joku mies roikkuu perässä. siis tanssii ja kähmii väkisellä. eikä lähde pois millään, inttää jos sanon "ei"... aivan hirveetä.. sekään ei iske jos sanoo "se mitä tapahtuu X:ssä, jää X:ään". ainakaan itse en yhden illan juttuja harrasta.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:03"]
Tavanomaisella ystävällisellä jutustelulla, huumori auttaa myös, kunhan ei ihan pelleksi vedä. En lämpiä millekään ehdotteluille tai repliikeille sinällään, sillä en harrasta yhden yön juttuja.
[/quote]
Komppaan tätä. Haluan että mies lähestyy minua ennen kaikkea sen vuoksi, että meillä voisi olla jotain yhteisiä mielenkiinnon kohteita, tai muuten vain mielenkiintoista keskusteltavaa. Suora seksuaalinen lähestyminen on turn off tai jotkin "humoristiset" isku repliikit.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:36"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:22"]
[/quote]
[/quote] Ei tarvitse. Luonto hoitaa.
[/quote]
Meinaat varmaan, että yritit sanamuotoa seivästät kyrvälläsi...:D
Jos huomaat, niin sä kirjoitit, että seivästät kyrpäsi, joka meinaa siis, että tunget jonkun terävän esineen kyrvän läpi, ei sitä, että tunget kyrvän pilluun.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:12"]Älä kommentoi ulkonäköäni, se on arka paikka. Lisäksi alan luulla, että olet pinnallinen sikamies, joka on vain nätisti pakatun pillun perässä.
.
Älä ole liian tyrkky. Pelkään miehiä, jotka eivät usko sanaa ei.
[/quote]
Oikeasti kaunottarilla ei ole aina helppoa. Tämä ei ole vitsi. Oikein kaunista naista ovat voineet monet miehet haavoittaa sillä, että he ovat olleet kiinnostuneita vain ulkonäöstä. Tästä viestistä tuli mieleen, että lähesty kaunista naista yhtä kunnioittavasti kuin ketä tahansa muutakin. Jos olet vielä vähän vakavakin ja katsot silmiin, niin tehoais muhun. Tärkeintä mulle olis, että herätät luottamusta ja olet kiinnostunut minusta ihmisenä. Toki huumoriakin saa olla, mutta ujous on ihan hyvä asia ja tosi tosi söpöä.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:32"]
Suomalaiset - ja varsinkin helsinkiläiset - harrastavat ihan liian vähän harmitonta smalltalkia tuntemattomien kanssa. Pienemmillä paikkakunnilla meininki on usein rennompaa eikä kontaktin ottamiseen ole niin iso kynnys.
[/quote]
Lainaan itseäni ja jatkan vielä, että pienemmillä paikkakunnilla tämä on kyllä helpompaa siinäkin mielessä, että melkeinpä aina voi luottaa siihen, että ihmiseen törmää uudestaankin. Tuttavuus voi siis edetä pikkuhiljaa kerta kerralta ja siksi sen kanssa ei tarvi hätiköidä eikä hermoilla. Isossa kaupungissa taas voi olla että samaan ihmiseen ei törmää enää koskaan uudestaan. Siksi homma voi ehkä helpommin saada pakonomaisia ja pingottavia sävyjä, kun vaikutus pitää onnistua tekemään heti kerrasta. Mutta mitä pakonomaisempi ja pingottavampi tyyli, sitä epätodennäköisempää on, että sen vaikutuksen tekee. Hankalaa. Ja itselläni on kyllä suhteet syntyneetkin enimmäkseen niin, että on törmätty ja tavattu useamman kerran. En ole nopeasti heittäytyvää tyyppiä, vaan kiinnostuksen ja uteliaisuuden ja luottamuksen pitää saada rakentua rauhassa.