Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Nainen, saatko yhdynnässä O:n

Vierailija
21.06.2015 |

Lähetyssaarnaaja-ketjussa joku julisti että yhdynnässä orgasmin saaminen on naiselle harvinaista. Katottaisko av-mammojen otos. Eli nainen, saatko yhdynnässä orgasmin?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan lähetyssaarnaajassa tai kyljelteen kasvottain, jos tahti rauhallinen ja hieron klittaa samalla. Jos vauhti on liian nopea, en pysty "lypsämään" lihaksilla enkä saa. Myöskään se ei toimi, jos mies hieroo klitorista aktin aikana. Jos miehen penis on liian iso tai pieni (eli liian paksu tai liian ohut), sekin hieman haittaa laukeamista. Keskikokoinen on paras! Olen 30-v nainen.

Vierailija
2/47 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntäorgasmin saaminen on seksitutkimusten perusteella aika harvinaista herkkua naisille ainakin keskimäärin katsottuna. Noin kolme neljäsosaa naisista ei saa orkkua pelkästään yhdynnästä.

http://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/naisten_seksuaalihairiot/orgasmihairiot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oviksen aikaan tai jos olen muuten tarpeeksi kiihottunut ja rentoutunut. Myös silloin jos hieron samalla. En siis läheskään aina.

Vierailija
4/47 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin saan orgasmin helposti, mutta yhdynnässä ja muussa yhdessä tuumin harrastetussa seksissä en ole saanut koskaan. Olen tosin vielä aloittelija ja ensimmäisessä vakituisessa parisuhteessani (aiempaa kokemusta yhden miehen kanssa). Orgasmittomuus ja tunnottomuus seksin aikana aiheuttavat turhautuneisuutta, riittämättömyyttä ja pohdintoja, mikä minussa on vikana. N23

Vierailija
5/47 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vaihtariaikoina italialainen poikaystävä, jonka kanssa sain aina ja missä tahansa asennossa. Suomalaisen miehen kanssa en ole koskaan saanut millään tavalla orgasmia. Suomalaiset miehet on niin vaativia sängyssä, ettei naisella oikein ole edes mahdollisuutta saada. 

Vierailija
6/47 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuntemattomien kanssa. Oma kulta onnistuu siinä joka kerta.

Vierailija
7/47 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa yhdynnässä enkä muutoinkaan kumppanin kanssa.

Vierailija
8/47 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut muuten kuin klitoriksen hyväilyllä masturboidessa. Seksi ihan hyvää muuten, toista vuotta saman miekkosen kanssa.

Vierailija
9/47 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan puistattaa ajatus miehestä,joka ei tahdo ottaa oppia vastaan sitä tarjottaessa. Olettaen että hän kuitenkin saa. Epäreilua ja ainakin omalla kohdallani ajaisi hulluuden partaalle >:(

Vierailija
10/47 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ja joka kerta, helpoiten lähetyssaarnaajassa. N23

Vierailija
11/47 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastan nyt salaisuuden jota en ole kertonut kenellekään: saan orgasmin vain ja ainoastaan sähköhammasharjan avulla. Pesen siis hampaitani ja ikeniäni sillä ja olen nirvanassa. Mies välillä ihmettelee miksi harjaan hampaitani niin kauan. Hammaslääkäri ei myöskään tiedä tästä hammashygienian lisäbonuksesta mutta kehotti pidättäytymään hampaiden ja ikenien harjaamisen suhteen kahteen kertaan päivässä.

Olen ilmeisesti luonnonoikku jolla klitorikseen tarkoitettu tavara on kasvanut ikeniin.

Vierailija
12/47 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeen aloin saamaan emätinorgasmeja. Nykyään saan joka kerta, yleensä monesti. Todellakin vanhetessa paranee, mitähän tulevaisuus tuo kun ikää vielä alle 30 :)

Vierailija
13/47 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4/10 saa

2-3/10 saa jos sormet/pöristin mukana

2-3/10 yksin sormettamalla

1/10 ei koskaan

Vierailija
14/47 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:12"]

Minulla oli vaihtariaikoina italialainen poikaystävä, jonka kanssa sain aina ja missä tahansa asennossa. Suomalaisen miehen kanssa en ole koskaan saanut millään tavalla orgasmia. Suomalaiset miehet on niin vaativia sängyssä, ettei naisella oikein ole edes mahdollisuutta saada. 

[/quote]

Millä tavalla suomalaiset miehet vaativampia? Entä oliko italialainen lempeämpi, huomaavaisempi tms?

Vierailija
15/47 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:51"]

Kyllä saan. Klitorikseen ei tarvitse koskea. Synnytyksen jälkeen olen saanut myös emätinorgasmeja.

[/quote]

sama täällä. paikat alko toimii synnytyksen jälkeen

Vierailija
16/47 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan.

Vierailija
17/47 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:48"]En koskaan vain yhdynnässä ilman suoraa kiihotusta klitorikseen.
[/quote] sama, vittu jee.

Vierailija
18/47 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ole saanut, seksielämää takana yli 20 vuotta. Sormettamalla saan myös emätinorgasmin. Eli yhdynnässä en ehdi saada, vaikka edellytykset olisi.

Vierailija
19/47 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan. Mutta tutkimusten mukaan yli puolet ei saa?

Vierailija
20/47 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan. Yhden tai useita.