16v Tyttäreni kertoi minulle tänään
Olevansa ihastunut ystävänsä 36v isään.Mies hyvin nuorekas tyyliltään rokkari käyttää tiukkoja farkkuja, converset aina jalassa yms.
En tiedä mitä sanoa tytär siis kysyi neuvoja ja sanoi tietävänsä sen olevan väärin ja miehen aivan liian vanha hänelle.Miten neuvon tytärtäni tässä asiassa ?
Kommentit (137)
Sano tyttärellesi vain,että Go for it" On ylittänyt jo suojaikärajan joten voi menettää neitsyytensä vanhemman miehen kanssa :)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:40"]
Sano tyttärellesi vain,että Go for it" On ylittänyt jo suojaikärajan joten voi menettää neitsyytensä vanhemman miehen kanssa :)
[/quote]
Haluaisit siis jos itselläsi olisi/on 16v teini että harrastaisi seksiä 36v aikuisen kanssa?? Justjoo sairas olet!
Mistäs tietää vaikka heille kehkeytyisi hieno suhde. Tyttäresi on kuitenkin jo "laillisessa" iässä, joten sen puoleen ei estettä ole. Vaikka ikäeroa on jonkin verran, on positiivista että mies on ennestään tuttu ja vastuullinen aikuinen. Älä siis turhaan huolehdi! :)
Anna tyttäresi elää omaa elämänsä
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:28"]Mitä sitten?
Ihastuksia tulee ja menee. Ei niihin kannata olla jokaiseen puuttumassa.
Jos mies on fiksu niin hän on se joka asiaan puuttuu jos tyttösi jotain alkaa yrittämään.
Sun nyt vaan kannattaa koittaa saada tyttös ymmärtämään, et ihastuminen on vain tunne siinä missä muutkin tunteet. Ei se voimistu jos sen koittaa antaa olla. Ja nyt varmaa tekis myös hyvää tytön olla tuosta miehestä hetken aikaa kauempana.
[/quote]
Höpöhöpö mies panee eikä vikise!
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 01:07"]
Mistäs tietää vaikka heille kehkeytyisi hieno suhde. Tyttäresi on kuitenkin jo "laillisessa" iässä, joten sen puoleen ei estettä ole. Vaikka ikäeroa on jonkin verran, on positiivista että mies on ennestään tuttu ja vastuullinen aikuinen. Älä siis turhaan huolehdi! :)
[/quote]
Et voi olla oikeasti tosissasi.
Iske se mies. Tällä tavalla tyttäresi tajuaa, että aikuiset miehet ovat kiinnostuneita kypsistä naisenkokoisista aikuisista naisista eivätkä mistään kireistä ja raikkaista piukoista teinipyllyistä.
Tyttäresi kuullostaa aivan normaalilta teiniltä. Itsellänikin oli ties mitä vanhempia miehiä (yleensä julkkiksia) ihastuksen kohteena teini ja ihan hävettää, kun niitä näin jälkeenpäin vanhempana miettii :D
Rohkea veto tyttäreltä että kuitenkin uskalsi sinulle kertoa; teillä on selvästi hyvä äiti-tytär-suhde. Yleensä luulisi, että tommoset ihastukset pidetään omana tietona.
Luulltavasti ohi menee aika pian.
Aika klassinen ikäerojuttu palstalla. Lieneekö klassinen kirjoittaja?
Jos ei ole taas ikäerohullu "ikis" asialla niin ap saa hänen ahkeraa provoiluaan kiittää saamastaan nihkeästä vastaanotosta.
Mikäs se Salen ja Jennin ikäero taas olikaan? 30 vuotta. Tekopyhiä naisia täällä. Jos miehellä korkea status/muhkea omaisuus, ei väliä ikäerolla, jollei niin paheksutaan kunnolla.
Eniten tuossa mättää se, että on kaverin isä. Jos ei olisi, niin sitten ehkä suhteella voisi olla mahdollisuuksiakin.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 01:20"]
Mä kyllä suosittelisin, että laat varaamaan jo kirkkoa kesälle 2017. Eikä ole ,mukavaa, että puoliso löytyy tutuista ihmisistä eikä tule sitä molempien sukujen kemioiden yhteensopivuuden kysymysmerkkiä.
[/quote]
Komppaan!
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 00:05"]
Hei ap. Mun on pakko kommentoida tähän. Olin 16 v kun ihastuin kaverini 36 v isään. Pari vuotta tästä, meille kehittyi suhde ja olimme yhdessä yli 10 vuotta. Hän oli ihana ihminen, elämäni rakkaus ja edelleen yksi tärkeimmistä ihmisistäni. Miten neuvoisin sinua, tytärtäsi tai jos nyt voisin palata ajassa taaksepäin, mitä sanoisin 16-vuotiaalle itselleni... Ensinnäkin ihana, että tytär puhuu sinulle asiasta. En itse olisi voinut koskaan puhua äidilleni tuosta, hän otti tosi raskaasti kun kuuli suhteesta myöhemmin eikä välimme ole koskaan tulleet kovin läheisiksi, ihan ok kuitenkin nyt: ollaan tekemisissä, mutta ei puhuta "vaikeista" asioista eikä koskaan esim. tästä miehestä. Kaduttaako jälkeenpäin, tavallaan ja tavallaan ei. Toisaalta jollain tasolla ajatellen mulla meni ehkä monta vuotta ns. hukkaan (mies esim. ei halunnut lapsia), mutta toisaalta, en vaihtaisi pois niitä kokemuksia ja hetkiä yhdessä.
[/quote]
Mulla vähän samanlainen tilanne paitsi,että ollaan vieläkin yhdessä.
Tiedän pariskunnan joissa nainen oli 16 ja mies 33 kun he tapasivat, olivat seitsemän vuotta yhdessä kunnes mies kuoli auto-onnettomuudess
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 23:19"]
Tiedän pariskunnan joissa nainen oli 16 ja mies 33 kun he tapasivat, olivat seitsemän vuotta yhdessä kunnes mies kuoli auto-onnettomuudess
[/quote]
Ihan kauheeta :o
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:09"]
Eniten tuossa mättää se, että on kaverin isä. Jos ei olisi, niin sitten ehkä suhteella voisi olla mahdollisuuksiakin.
[/quote]
Mikä sua vaivaa? 16 ja 36v ??
[/quote]
Voisitko kertoa mikä siinä olisi niin väärää??
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:09"] Eniten tuossa mättää se, että on kaverin isä. Jos ei olisi, niin sitten ehkä suhteella voisi olla mahdollisuuksiakin. [/quote] Mikä sua vaivaa? 16 ja 36v ?? [/quote] Voisitko kertoa mikä siinä olisi niin väärää??
[/quote]
Toinen alaikäinen ja toinen jo vanha ukko!!!
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:22"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:32"]
Ohimenevää. Ns. turvallinen ihastumisen kohde. Kerrot tytöllesi, ettei tämä voi tehdä asialle mitään (suojaikämikälieraja) ja että suhde ei ikinä tulisi onnistumaan. Mutta et toru/hauku huoraksi paskaksi ällöki yms. vaan sanot, että joskus on normaalia ihastua "vääränlaisista" ihmisistä, ja että se on yleensä ohitse menevää. Olet tyttösi tukena, on hienoa että tyttösi on sinulle avoin ollut!
Jos ihastus tuottaa ongelmia, niin ehdotat, ettei tyttösi tapaa tätä kaverin isää. Eli kaverin kanssa tapaamiset teille tai muualle, missä isä ei ole.
[/quote]
Eikös se suojaikäraja ole 16 vuotta?
[/quote]
Mun mielestä on eli tyttäresi on vapaa tekemään miehen kanssa mitä vaan!