Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuttava antoi vaimonsa ajaa yksin yli 450km

Vierailija
21.06.2015 |

lasten kanssa. Oma mieheni ei voisi koskaan sallia minun ajavan yksin noin pitkää matkaa!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:58"]

Minä annoin mieheni ajaa Tukholmasta Hampuriin yksin lapsien kanssa, olenko nyt huono ihminen?

[/quote]

Et sä ole katsos kun MIES toki voi ajaa pitkänkin matkan ja ulkomaille, mutta NAINEN on sellainen vähän avuton olento että onhan se vastuutonta meikäläisiä päästää ihan yksin ajamaan. *sigh*

Vierailija
22/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti kerran tuoda Oulusta raveista loskakelissä kaksi hevosta kotiin ja autossa oli mun lisäks vauva ja 8-vuotias. Matkaa yhteen suuntaan meille kotiin 520 kilsaa. Koitin sanoa miehelle, että olis kiva etenkin yön pimeetä paluumatkaa ajatellen, jos joku tulis kaveriksi, ettetkö nyt mitenkään saa tuota työhommaa siirrettyä ja lähdettyä mukaan. Mies siihen, että mikä vitun maitonaama susta on tullut, sehän on VAAN jotain viissataa kilsaa ja lapsethan NUKKUU kun on yö, kun tuutte takasin ja ne hevosetkin on startin jälkeen kanttuvei. Että MIKÄ VITUN NARISIJA HÄNEN VAIMOSTAAN NYT ON TULLUT....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkän matkan sitten saat ajaa lasten kanssa ilman että mies on mukana  ja saatko ihan yksin ajaa kuinka paljon?? Vai koskeeko rajoitus vain kun lapsetkyydissä?

Vierailija
24/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vähän nyrkin ja hellan välissä? Mun 18-v tyttö jolla on ollut kortti kuus viikkoa lähtee huomenna yksin siskolleen Tampereelle Oulusta autolla ja tulevat yhdessä siskon kissojen kanssa takaisin parin päivän päästä.

Vierailija
25/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä en kysele mieheltä kuinka kauas kotoa saan yksin lähteä. Kerran kävin moottoripyörällä Barcelonassa ja pari kertaa Norjassa. Via Balticaa on tullut jokusen kerran ajeltua. Viiden motoristiakan porukassa, ei miehiä.

Vierailija
26/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä näitä miehiä löytyy?!!!??

Vierailija
27/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIISTII, MUN EKA PROVO ONNISTUI!

Vierailija
28/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh. Mutta mun tutulla on oikeasti tuollainen mies, että ei anna muiden kuljettaa lapsia.

Vierailija
29/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei salli? Ei salli sinun rasittua noin pitkästä ajosta ja palkkaa sinulle autonkuljettajan? 

Vierailija
30/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan on tosi huonoja ajamaan, ehkä ap on tällainen ja mies pelkää (auton) perheen puolesta. Minun appiukko on yli 70-v eikä ole viidessäkymmenessä vuodessa oppinut kunnolla ajamaan. On mm ajanut kahdesti postilaatikkomme mäsäksi.

Vierailija
31/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän (nais-)yksinhuoltajat ratkaisevat vastaavan tilanteen? Vai poimivatko he matkalta, jonkun -hyvässä lykyssä liftarin- jonka pakottavat ajamaan osan matkasta? Tuskin. Voi kyynel, miksei jokaisella voi olla omaa Kittiä, joka ottaisi ohjat silloin kun ei itse jaksa tai muutoin huvita.

Vierailija
32/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kerran viimeisilläni raskaana ja kolme lasta kyydissä kun ajoin 700km ja päivän jälkeen takas. Juu ja mullakin on mp.

Vierailija
33/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli hyvä provo. Naiset tulivat kilvan kerskumaan ja pätemään kuinka ajavat paaaljon pidempiä matkoja yksin lasten kanssa ja paaaljon vaikeammissa olosuhteissa ja vaikka kuinka usein, eikä miehellä ole siihen mitään sanomista. Niin tyypillistä av-mamman itsekorostusta.

Vierailija
34/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekorostusta?

Vierailija
35/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa vaimo ajaa, mutta silloin minä en ole kyydissä! Höhö t.mies

Vierailija
36/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:03"]

Mun piti kerran tuoda Oulusta raveista loskakelissä kaksi hevosta kotiin ja autossa oli mun lisäks vauva ja 8-vuotias. Matkaa yhteen suuntaan meille kotiin 520 kilsaa. Koitin sanoa miehelle, että olis kiva etenkin yön pimeetä paluumatkaa ajatellen, jos joku tulis kaveriksi, ettetkö nyt mitenkään saa tuota työhommaa siirrettyä ja lähdettyä mukaan. Mies siihen, että mikä vitun maitonaama susta on tullut, sehän on VAAN jotain viissataa kilsaa ja lapsethan NUKKUU kun on yö, kun tuutte takasin ja ne hevosetkin on startin jälkeen kanttuvei. Että MIKÄ VITUN NARISIJA HÄNEN VAIMOSTAAN NYT ON TULLUT....

[/quote]

Nyt joku luulee, että minä kirjoitin tuon. Meitä kun on useampiakin Oulun raveista hevosten ja lasten kanssa ajaneita.

Ei, hetkinen ... minun lapseni olikin silloin jo 18 eikä 8, mutta kortti ei riittänyt hevoskopin vetämiseen ja olihan siinä pari miestäkin matkassa. Olivat vaan sen verran vaivaisia että eivät ajaneet autoa, vain hevosia.

Kertoisiko aloittaja, mikä on syy?

Vierailija
37/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi ajaa yksin lasten kanssa