Missä koulussa sinua EI kiusattu
Eli vastine tuohon "missä koulussa sinua kiusattiin" keskusteluun.
Luin ketjun läpi, eikä minun koulua ollut siellä: myllypuron ala ja yläaste. Koulu on erittäin monikulttuurinen, puolet oppilaista (ellei enemmän) on mamuja ja muutenkin on ehkä hiukan enemmän lapsia vaikeista lähtökohdista ja voin sanoa ettei minua koskaan kiusattu enkä koskaan edes huomannut että ketään olisi kiusattu. Onko muita kouluja?
Kommentit (41)
Helsingin luonnontiedelukio. Sitä ennen kiusattiin kaikkialla.
Eräässä Pohjois-Karjalassa sijaitsevassa pikkulukiossa. KIITOS <3 Se oli kuin paratiisiin olisi päässyt yläkoulun jälkeen. Mutta kaikki eivät selvinneet yläasteesta yhtä vähin vammoin kuin minä...
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:57"]Lukiossa
[/quote]
Mikä lukio?
En lukenut ko. ketjua. On monia kouluja, joissa kiusaamista ei kertakaikkiaan sallita.
Itse kävin kansainvälistä kielikoulua. Meillä siellä ei ollut koskaan minkäänlaista kiusaamista, vaan yhteishenki oli aina todella hyvä. Oltiin tunnettu luokka-kaverit jo ala-asteelta.
Helsingissä on muistaakseni 3 - 4 vaihtoehtoista, monikielisyyteen perustuvaa koulua. Näin oli jo 80-luvulla, silloin kun itse kävin koulua.
Lukiossa ei ollut. Peruskoulussa sekä ammattikorkeassa kiusaamista oli. Seuraavaksi pyrin yliopistoon, saa nähdä onko siellä.
Amiksessa. Ala-asteelta lukioon asti kiusattiin.
Hyvä koulunkäyntiaika ihan kansakoulusta alkaen oppikouluun ja siitä ammattikouluun, ei ole koskaan ollut kiusaamista missään muodossa. Hyvät muistot
Iitin yläaste, en muista onko tuo sen virallinen nimi.
En kerro koska muuten tunnistaisitte mut.